Vakantiehuis Bahnwirt

Zeer mooie plek.

Dave Deswijzen
28-6-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Mooi en zeer ruim appartement. Echt een aanrader. tov de piste ligt het super maar verder ligt het redelijk afgelegen.

Bijzonder mooi appartement

jp
28-6-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Heel mooi schoon en modern ingericht appartement voor zowel de winter als de zomer, vlak bij de skiliften en mooie wandelroutes.

Dit is echt onze toplocatie !!

Wico Ankersmit
4-2-2014

We hebben hier al drie zomervakanties doorgebracht en het is echt een fantastisch appartement. Veel ruimte. Top inrichting, super omgeving en tot op de puntjes verzorgd...

Fantastisch appartement

fam. Katsma
21-8-2013
  • Ligging t.o.v. pistes10

We hebben een top week gehad in dit prachtige appartement. Zeer ruim, alles prima voor elkaar. Prima badkamers en heerlijke bedden. De sauna is ook vaak gebruikt, ondanks het warme zomerweer. Kortom we hebben hier genoten. Prima omgeving om van alles te ondernemen.

Super appartement, aanrader!

vjvanheck
18-8-2013
  • Ligging t.o.v. pistes10

Net terug van twee weken in dit geweldige appartement! Geboekt via de site, super communicatie en medewerking! Het huis is groot en compleet, we waren met vijf: twee volwassenen en drie kids: 13, 10 en 2. Van alles meer dan voldoende! 3 Mooie ruime slaapkamers, twee grite badkamers: een met bad en een met een sauna! Mooie ruime living met lekkere bank en ern super keuken met alles erop en er aan! Wifi en Nederlandse tv, ideeak met kids! Ruime tuin die helemaal afgesloten is: ideaal met kleine kinderen! Voldoende te beleven in de omgeving: wandelen, zwemmen, karten! Aanrader dus!

Super accommodatie!

Branka
12-2-2013
  • Ligging t.o.v. pistes10

Top vakantie gehad! Heerlijk ontspannen in de sauna na een dag skieen, mooi ingericht, veel ruimte en dichtbij de piste. Er is zelfs een garage aanwezig! Wij gaan zeker weer terug!

• Ligging t.o.v. pistes10

Het appartement is zeer luxe afgewerkt. 3 slaapkamers, 2 grote badkamers en zelfs een sauna. Een heerlijke douche en ruime woonkamer en tuin. Goede ligging ten opzichte van de piste. Heb begrepen dat ervanaf de winter 2013 een nieuwe skilift komt, op de berg tegenover het appartement.

Op een korte rij afstand meerdere restaurants en een grote supermarkt. Zeker een aanrader voor een heerlijke wintersport

super

ilse
12-5-2009
  • Ligging t.o.v. pistes6

wij zijn hier 1 week geweest het huis is helemaal super alles ziet er mooi uit alle nederlandse zenders zijn aanwezig. de piste is wel wat verder maar met taxi goed te doen het enigste wat wij jammer vonden was dat je erg ver van de apres ski zit.

Anne, eigenaar, 21-8-2013

Beste Ilse,

Bedankt voor de beoordeling. Daar zijn wij erg blij mee!

Wellicht een tip voor een volgende keer....

Wij huren altijd de verwarmde ski-lockers bij de gondel

dan hoef je niet met je spullen te slepen. En dan zijn de

ski-bus, met eigen auto naar de centrale parkeerplaats of lopen ook goede mogelijkheden.

Voor wat de apres-ski:

Het uitbundige apres-ski is inderdaad aan de andere kant van de berg in Hinterglemm of Saalbach.

Als wij willen apres skien eindigen wij altijd in Hinterglemm en gaan met de taxi terug naar huis....

Ook Leogang zelf heeft wel een apres-ski bar.

Maar dat is niet te vergelijken met de uitbundige apres-ski in Hinterglemm.

Maar Leogang is ook geen Hinterglemm :))

Superhuis

John
16-3-2009
  • Ligging t.o.v. pistes10

Zeer chique afgewerkt, plasma, regendouche, sauna, superruim huis. Mooi uitzicht op de bergen. Lekker warm met de vloerverwarming (belangrijk voor kruipende kinderen). En zeer rustige buurt, want in doodlopende straat. Enorm goede plek voor zowel gezin met kinderen als fanatiekere skiiers.

We hebben een aantal aanbieders voor Bahnwirt voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Bahnwirt in Saalbach / Hinterglemm / Leogang, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Bahnwirt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.