Hotel Bacher Asitzstubn

Wellness hotel, Kinderhotel, Kleine hotelsWeer vandaag3°-9°
Hotel Bacher Asitzstubn
9,4

• Ligging t.o.v. pistes10,0

We hebben een aantal aanbieders voor Bacher Asitzstubn voor je op een rij gezet:

11 reviews over Hotel Bacher Asitzstubn in het Nederlands

Heerlijk relaxen na een dag op de piste!

Ceetje3,
3-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Hotel direct aan de Asitzbahn en met de piste voor de deur. Grote ruime kamer, ‘s avonds een 4-gangen diner, allemaal goed verzorgd. Maar grote pluspunt is de rooftop pool (verwarmd buitenbad) op het dak en de wellness faciliteiten in de kelder.

• Ligging t.o.v. pistes10

Ik kom hier al 14 jaar met wintersport. De afgelopen 2 zomers ben ik met mijn partner geweest en heerlijk gewandeld en gefietst (mountainbike, wielrennen) in dit prachtige gebied. We gaan januari weer om te snowboarden met mijn familie.

Mooie schone kamers, genoeg ruimte en fijne badkamer. Ontbijt is uitgebreid en s' avonds krijg je een drie gangen menu. Bij het ontbijt kan je kiezen wat je in de avond wilt eten uit drie opties. Als je iets anders wilt is dat ook mogelijk. Personeel is altijd vriendelijk en gezellig. Ze doen altijd erg hun best.

Het hotel ligt direct aan de piste als je natuurlijk op wintersport bent. Je loopt in minder dan 5 minuten naar de lift toe en voor de deur heb je een kinderpiste waar lessen worden gegeven. Je kan bij wijze van spreken lekker op terras zitten, terwijl je kinderen aan het lessen zijn. Ook naast de lift draai er een sleeplift voor beginners.

Naast het hotel heb je de 'Outback' wat bij het hotel hoort waar je kan genieten van après ski.

Met de lift ben je binnen 15 minuten boven op het station en zijn er genoeg mogelijkheden om al lekker te eten en drinken. Ook op het middenstation zijn er genoeg mogelijkheden.

In de zomer kan je in het gebied genoeg routes doen met een mountainbike en een wielren fiets. Je kan ze huren naast de lift of eventueel zelf mee nemen en dan stallen in de kelder, waarin ook in de winter je ski's en snowboard gezet mogen worden.

Ook is er een mooie sauna aanwezig (met 2 sauna's). Het is niet erg groot, maar voldoende om lekker even te ontspannen. Je kan buiten afkoelen en liggen op bedjes om te rusten. Ideaal! Er is ook nog een zwembad aanwezig op het dak. Best wel bijzonder! Je kan helemaal uitkijken over de berg. Erg mooi uitzicht.

We komen hier niet voor niks al langer als 14 jaar en elk jaar genieten we voluit van het hotel en de omgeving.

Joe Bacher (Owner), Besitzer, 22-2-2018

Dear Sanne,

thank you so much for taking the time to give us such a positiv review and sharing your experience with others. We are pleased that you are coming already for the 14th time to us and that you enjoyed your time again here at Hotel Bacher.

Best regards

• Ligging t.o.v. pistes10

Relaxed, niet al te groot hotel, ook voor de zomer. Je rijdt vanaf het bikepark zo het terras op. Bij het terras liggen een klimkasteel voor kleine kinderen en twee trampolines. Als de kabelbaan naar boven dicht is, kun je ook 's avonds nog op een pumptrack rijden. Het personeel is heel flexibel. Er werken enthousiaste mensen. Eten kan buiten, onder de grote overkapping, op het terras of binnen. Vanuit het, niet al te grote, zwembad op het dak kijk je uit over het laatste stuk van de downhillbaan. Er is een grote fietsenkelder en je kunt de bikewas laten doen. Vanuit het hotel kun je ook op gewone fietsen en op e-bikes mooie, redelijk vlakke, tochten maken langs de rivier en over fietspaden naar omliggende dorpjes. Bijvoorbeeld naar Zell am See. In het hotel zijn fiets-en wandelroutes te krijgen voor alle niveaus. Ideaal gelegen hotel als startpunt voor wandelingen en fietstochten. Je kunt iedere dag één keer gratis met de kabelbaan op en neer de berg op. Je mag ook een fiets meenemen.

Joe Bacher (Owner), Besitzer, 10-8-2017

Dear Monique,

thank you so much for your detailed review.

We are pleased that you had a great holiday at our Hotel Bacher Asitzstubn.

Looking forward to welcoming you again.

Best wishes

Famillie Jonckers,
7-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Prima hotel met zéér lekker eten, heel vriendelijk, zéér kindvriendelijk (apart kinderbuffet), perfecte ligging aan piste voor skivakantie (naast hotel is skischool kids + recht naast gondel), tof terras in het zonnetje, leuke apres ski hut, zaaalig verwarmd buitenzwembad .... Zeker een aanrader voor gezinnen met kleine kindjes!

• Ligging t.o.v. pistes10

Dit hotel is een aanrader! Super ligging, klantvriendelijk en kindgericht! De kamers zijn in prima staat en het uitzicht is prachtig, vooral het zwembad op het dak is een grote aanwinst!

prima hotel

Dick
25-3-2012
  • Ligging t.o.v. pistes10

Shortski gedaan. 3 nachten in het verzorgde hotel verbleven. Ligging aan de piste is ideaal. uitgebreid ontbijt, avondeten is prijs/kwaliteit prima. Buiten de vakantiepiekperioden is aprèski in Leogang flauwtjes.

Dear Dick,

thank you so much for sharing your experience with other guests. We are glad that you enjoyed your stay.

Kind regards,

gezellig ,heerlijk, echt vakantie

dorien Aalders
21-2-2010
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij zijn er nu zes keer geweest en we willen niets anders meer! Heel veel andere hotels gehad maar in dit hotel voelen we ons het meest thuis! De ligging is ideaal, naast de gondel, aan de piste. De kinderskischool voor de deur,de sfeer is erg goed! Dit jaar gaan we met de kinderen en kleinkinderen.

Dear guest,

thank you so much for your great review and your loyality. We are pleased that you had a great holiday at our hotel Bacher Asitzstubn.

We looking forward to welcoming you soon again,

warm greetings from Leogang,

prachtige ligging en gebied

hans mtc
3-2-2009

prachtige shortski gehad

met 20 leden van onze tennisklub

2dagen stralende zon en 1 dag bewolkt maar niet overal dus konden we perfect vlammen

apres ski beperkt maar leuk omdat we met grote groep waren

skigebied en hotel zeker aanraden

Dear Hans,

thank you so much for your great review. We are glad that you had a nice holiday at the hotel Bacher Asitzstubn.

kind regards,

2008

Goede ligging!

Sonja
20-10-2008
  • Ligging t.o.v. pistes10

Net buiten het centrum van Leogang. Skibus stopt voor de deur. Gondel en sleeplift liggen op loopafstand. De pistes eindigen in de tuin van het terras. Kamers zijn nieuw, goede sauna en zonnebank ter ontspanning. Naast het hotel een apres ski bar, waar tot in de late uurtjes gefeest wordt. Hotel is voor alle soorten gasten prima.

Dear Sonja,

thank you for your feedback and thank you for sharing your experience with other guests. We are glad that you liked our location, the rooms and our spa area.

Looking forward welcoming you again,

kind regards,

mooi welness-,wandel-en bike hotel

han&thea
6-8-2008
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

uitstekende prijs-kwaliteitverhouding in dit ook in de zomer gunstig gelegen en mooi verbouwd (grotendeels) hotel dat geleid wordt door een erg betrokken jong stel met prima personeel;de sauna is bijzonder fraai; wij gaan terug (en dat zeggen we niet gauw!);prachtig gelegen met talloze wandelingen in directe omgeving (eerst met kabelbaan naar boven kan ook)

Dear guests,

thank you so much for your review. We are pleased that you praised our team and the spa area. We hope that we can welcome you again at our hotel Bacher Asitzstubn,

Kind regards,

Joe Bacher

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bacher Asitzstubn in Saalbach / Hinterglemm / Leogang, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bacher Asitzstubn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.