Hotel Austria

Hotel Austria

• Ligging t.o.v. pistes6,7

8 tips over Hotel Austria

sjoerdenwilma, 27-1-2015
het centrum van Hinterglemm is volgens mij gezelliger dan Saalbach en is op gelijke afstand.
Joachim Smits, 3-2-2014
Prachtige sauna ruimte! En ook voor skiër alles heel goed geregeld, zelf lockers, waar 2 paar schoenen en 2 boarden inpassen.
johnsluiman, 2-4-2013
Door het langgerekte skigebied tussen Saalbach en Hinterglemm en de breedte van het gebied aan beide zijden van de doorgaande weg is het skigebied zeer gevarieerd. Ook de dorpen Saalbach en Hinterglemm zijn zeer verschillend. Saalbach wat meer voor de oudere bezoeker, Hinterglemm meer voor de jongere. En voor de dames ligt een dagje shoppen in Sell am See om de hoek.

We hebben een aantal aanbieders voor Austria voor je op een rij gezet:

Nicole Meeuwsen, 22-2-2013
Ga eten rond zeven uur , dan is alles nog ruimschoots voorzien!
Elena, 24-7-2012
Dit hotel heeft heerlijke bedden.
Benjamin Khan, 8-4-2012
Tanzhimmel en het café aan de overkant zijn leuke plaatsen om uit te gaan in Hinterghlemm!

marcel_bormans, 16-1-2012
Als deze eigenaar er nog zit, wegblijven. Naar de sauna gaan, die is wel mooi.
Koefmans, 30-12-2011
Doe de latten abfart naar vorderglemm (7km).

We hebben een aantal aanbieders voor Austria voor je op een rij gezet: