Aparthotel Astrid

8.5Fantastisch

Oostenrijk, Salzburg, Saalbach / Hinterglemm / Leogang

Op vakantie geweest naar Astrid?

8.5Fantastisch

• 9.6Ligging t.o.v. pistes

Aparthotel info

• Sauna
Meer aparthotel info

15 reviews over Aparthotel Astrid

• 10Fam. Bakker22-08-2016

Nog beter en fijner dan vorig jaar.

Voor de tweede maal voor de zomer vakantie her geweest. Wederom een super vakantie. Gastvrijheid is optimaal. Het voelt als thuis komen. Het enige wat eventueel als minder benoemd kan worden zijn de matrassen. Deze beginnen een beetje minder te worden.

Prijs kwaliteit verhouding is zeer goed. Ten opzichte van een jaar eerder is de kwaliteit van het eten nog verder vooruit gegaan.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 9r.bakker44826-07-2015

Een meer dan fantastisch hotel met ideale ligging

De eigenaren zijn zeer gastvrij en maken een verblijf voor de gasten tot een echt plezier. Ze nemen de tijd voor je en maken dat je je thuis voelt. De hygiëne in het gehele hotel is uitstekend. Wij hebben geen stofje kunnen vinden. Het ontbijt en diner zijn van goede kwaliteit. Broodjes zijn vers afgebakken. De maaltijden zijn grotendeels gebaseerd op lokale traditionele gerechten. Onze auto konden we gratis kwijt in de parkeergarage op ca. 500 meter lopen. De auto stond dan altijd beschut tegen slecht weer en altijd koel. Zeer fijn bij de hoge temperaturen van 26 t/m 38 graden. Verder biedt de Jokercard, die is inbegrepen bij boekingen vanaf 7 nachten, een prachtige besparing. Bergbanen en veel attracties als wel het gebruik van de wandelbus zijn inbegrepen en dus gratis. De bedden zijn goed echter een beetje laag.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 7Fam. Mooren10-08-2011

aardig aparthotel, ongunstig gelegen

Begin augustus een week in appartement verbleven. Dit app. was prima. Alleen met ontbijt geboekt, dat was ook prima verzorgd. De ligging vonden wij wat minder. Ligt bovenaan aan een klein doodlopende weg. Moesten auto in parkeergarage zetten, die 500 meter van hotel aflag, dus iedere keer weer die berg op ploeteren. Ook een minpuntje is, dat er rond om het hotel nauwelijks mogelijkheden zijn om buiten te zitten. Eigenaren zijn idd vriendelijk en behulpzaam. Wat ik echter echt slecht vond, is dat op de site staat, dat er een 9 holes golfbaan langs hun hotel ligt en de eigenaar een fanatiek golfer is. Nu ben ik dat ook, maar wat bleek. De golfbaan is al 2 jaar geleden gesloten en bestaat dus helemaal niet meer. Was een enorme tegenvaller en kan in mijn ogen niet dat dit nog op de site vermeld wordt. Al met al een aardig aparthotel in een verder idd gezelliger dorp dan Hinterglemm. Wat trouwens top is in Saalbach is het openluchtzwembad Captain Hook.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

• 8p.j. van der wulp28-12-2010

fantastisch

hebben hier de kerstvakantie doorgebracht met het hele gezin. Van begin tot einde alles perfect Uitzonderlijke keuken, prima appartementen mooie hotel kamers Voor de echte wintersporter de juiste plek. Complimenten voor de familie die het hotel runt.Inderdaad na een fijne dag is het heuveltje beklimmen soms iets te veel maar valt reuze mee

Gereisd met oudere kinderen in december 2010

• 9Mar27-11-2009

Geweldig!

wij zijn hier in augustus van dit jaar geweest. last minute geboekt, hebben regelmatig aanbiedingen op de site. appartement was geweldig. groot en alles wat je nodig hebt is aanwezig. Iedere ochtend werden de broodjes aan de deur gehangen. Hele vriendelijke eigenaren die zich een slag in de rondte werken om het iedereen naar de zin te maken. Zou zo weer terug gaan. Enige minpuntjes die ik kan bedenken zijn de kleine bedjes en dat het een behoorlijk stuk klimmen is voor je bij het hotel bent. aan de andere kant loop je in een paar minuten naar het centrum van Saalbach.

Gereisd met partner in november 2009

• 9Mariska08-09-2009

Ook geweldig in de zomer

Wij zijn hier in augustus een week geweest. Prachtig, ruim appartement. Bedden lagen prima en genoeg ruimte om een week te verblijven. Het ligt erg mooi boven op de berg en je bent in een paar minuten in het centrum van Saalbach, wat ook erg gezellig aan doet. (wij vonden het centrum van Hinterglemm erg tegenvallen) wij gaan hier zeker nog een keer terug!

Gereisd met partner in augustus 2009

• 7Bouwhuis30-12-2008

prima gelegen, gestresst personeel

Hotel Astrid is een goed gelegen hotel/appartement. Appartement is ruim, maar interieur is verouderd (bedden zijn in minder goede staat, gordijn hangt los e.d.) Eigenaars zijn behoorlijk gestresst en vinden snel iets teveel of lastig. Verder goed eten en prima sauna!

Gereisd met oudere kinderen in december 2008

• 8rob van lent30-12-2008

redelijk

Aparthotel astrid in saalbach ligt zeer dicht bij de pistes, 's middags konden we zo het hotel weer in skieen. We hebben twee keer in het restaurant van het hotel gegeten en dat was erg goed. De kamers vond ik iets minder, slechte matrassen, gordijnen lieten veel licht door en het beddek was heel dun. Al met al een goed hotel/appartement voor deze prijs.

Gereisd met oudere kinderen in december 2008

• 8Cor van de Ven06-08-2008

Leuke vakantie in Astrid

Schitterend appartement in een bijzonder sfeervol hotel. Gezien de ligging ervan, boven aan een hoogte en de vele trappen in het oudere deel van het hotel is dit niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn of anderszins invalide. Eigenaren zijn vriendelijk en behulpzaam maar houden zich hoofdzakelijk op in hun verderop gelegen restaurant. Het eten in dit restaurant is zonder meer uistekend. Saalbach zelf is een leuk plaatsje met genoeg animatie in de vorm van uitgaansgelegenheden en kindervermaak. Enig minpunt: Het touristeninformatiepunt is een schande voor de stad, want onvriendelijk en onbeschoft.

Gereisd met partner in juli 2008

• 10Bianca21-07-2008

Een aanrader

We hebben echt een fantastische tijd gehad bij Aparthotel Astrid.Het appartement wat wij hadden was schitterend en heel netjes.De service was super en het eten ook.Dat we daar weer naar terug gaan als we weer naar Oostenrijk gaan dat wil al heel veel zeggen over het verblijf.Je zit overal dichtbij zowel voor de winkeltjes als voor de liften.

Gereisd met familie in juni 2008

1 tip over Aparthotel Astrid

• Loosen Nick, 10-10-2011 Rapporteren

Het eten in de Kohlmais Stub'n is schitterend. Voor après-ski kan je best naar Bauers Schi-Alm gaan, elke dag een onvergetelijke sfeer.

0 vragen over Aparthotel Astrid

• Balkon / terrasTerras
    • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• ReceptieAanwezig
    • Op het terreinBBQ faciliteiten, Opslag voor ski benodigdheden, Terras, Tuin
    • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats