Appartement Appartements Stratmann

• Ligging t.o.v. pistes9,0

4 reviews over Appartement Appartements Stratmann in het Nederlands

Met oudere kinderen

• Ligging t.o.v. pistes8

We zijn bijzonder gastvrij ontvangen door de familie Stratmann. Het appartement ligt op drie bushaltes van de skipistes en dat is prima. Wij hadden het kleinere appartement. De bergruimte met alle skispullen is wat beperkt, maar wij vinden dat geen probleem. De aanwezigheid van internet en de Belgisch/Nederlandse tv zender is een prettige bijkomstigheid. Er is een mogelijkheid voor o.a. tafeltennis en tafelvoetbal. Het balkon ligt in de volle zon. Al met al een prima appartement (en een leuke vakantie).

super vakantie!!!!!

biesmans
8-8-2010
  • Ligging t.o.v. pistes10

Geweldig appartement,mooie omgeving,hele gastvrije familie!!!

Toppertje !!

Maurice
5-8-2010
  • Ligging t.o.v. pistes9

In juli zijn we een week bij dit hartelijke en vriendelijke geëmigreerde gezin uit Zuid Limburg geweest. En dan in het schitterend nieuwe appartement Sonnberg. Alles is in het appartement aanwezig inclusief oven, afwasmachine en senseo. Je hoeft zelfs geen beddengoed, handdoeken en theedoeken mee te nemen.

In de omgeving kun je heerlijk wandelen en fietsen.

Verder ligt in het 6 persoons appartement een hele dikke map met tips en uitstapjes. En Ruud en Luciënne kunnen jullie er nog veel meer geven.

Kijk voor meer info en foto's op hun website.

Volgende keer in de winter want het skigebied is ook mooi !

geweldig !!

Maurice
4-8-2010
  • Ligging t.o.v. pistes9

In de omgeving kun je heerlijk wandelen en fietsen. Bovendien biedt de gratis Löwencard heel veel voordelen. Zo heb je eenmaal per dag gratis toegang tot de gondel in het dorp. Ook kun je heel voordeling gaan rodelen in Saalfelden en gratis

naar het meer en zwembad van Saalfelden en naar het mooie buitenzwembad van Leogang.

Kijk voor meer info en foto's op hun website.

Volgende keer in de winter want het skigebeid schijnt ook geweldig te zijn.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Appartements Stratmann in Saalbach / Hinterglemm / Leogang, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Appartements Stratmann zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.