Hotel Alpinresort Sport & Spa ****

Hotel Alpinresort Sport & Spa
9,1

Weer vandaag1°-10°

• Ligging t.o.v. pistes8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Alpinresort Sport & Spa voor je op een rij gezet:

85 reviews over Hotel Alpinresort Sport & Spa in het Nederlands

Geweldig Hotel

Mario Janssen, 25-11-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

De kamers zijn zeer goed en schoon. All inclusive is hier ook echt all Inclusive. Heerlijke cocktails en geweldig eten de hele dag door. Ook het wellness gedeelte is geweldig.
  • Ligging t.o.v. pistes10

Er zijn veel uitdagende pistes, een groot aanbod Aprés ski met heel veel gezelligheid! Prachtige natuur om te wandelen en te langlaufen. Ook voor culinaire gasten zijn er volop mogelijkheden om heerlijk te dineren. Maar ook voor een kop koffie, snelle hap of een drankje, is er altijd wel iets te vinden!

Houdt je van de sauna, dan bezoek je dit vijfsterrenhotel Alpinresort Sport & Spa, heerlijke relaxdagen met een fantastisch uitzicht op de bergtoppen! Wat kun je je nog mooier wensen na het skiën, ook als je niet van skiën houdt, kun je je hier uitstekend vermaken. Een heerlijk ontbijt staat voor je klaar en je wordt hier echt culinair verwent.

De omgeving is erg interessant om te ontdekken en als je hier eenmaal geweest bent, wil je alleen nog maar terugkomen! Het hotel en de mensen zijn zeer gastvrij en aantrekkelijk, zeker ook voor kinderen. Dus.......op naar de wintersport!

Hotel waar service en kwaliteit op zeer hoog niveau worden aangeboden. Fantastisch voor kinderen (9 en 11 jaar). Ontbijt, lunch en diner zijn voortreffelijk. Keuze van diverse wijnen is ruim. Hartelijk personeel met oprechte aandacht voor de gasten. Complimenten!

Weer heerlijk genoten....!!

Natasja Paffen, 30-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Met ons gezin ,2 kids,hadden we een familie kamer.Zeer ruim , mega tv en fijn balkon met zitje. Ook een klein koelkastje op kamer met flesjes frisdrank ..zonder bijbetaling.Het hotel heeft een all -in concept...dus drank ook inclusief.Bij ontbijt lagen papieren zakjes zodat je een lunch pakket kon maken.Elke avond een 5 gangen diner van super kwaliteit....dat is echt genieten.Verder een mooi welness gedeelte en mooi zwembad.Was onze 2de keer.En gaan zeker nog eens terug....zeker ook voor de gunstige ligging in centrum.Bushalte om de hoek.Konden we gratis gebruik van maken met Jokerkaart die we van Hotel hadden.Ook de liften mag je met deze kaart kosteloos gebruiken.

Ivon, 18-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Hotel heeft uitstekende service. All in is niet wat je verwacht.Het eten en de dienst in het restaurant is voortreffelijk.De eigenaar van het hotel kwam elke ochtend en avond de gasten te spreken en vroeg of er iets aan de hand was.Naast de ski school.Kamers hadden fantastisch uitzicht.Lopen naar de skiliften was iets te ver maar wel te doen.

Min punt was allen de verwarming.Wij konden het niet instellen en was te warm voor ons.

Luxe hotel met zeer vriendelijk personeel

Thea, 11-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

Redelijk grote kamer voor een kamer onder het dak met prachtig uitzicht. Heerlijk dat er de mogelijkheid was voor het boeken van diverse massages V, lekker zwembad met bubbels (binnen- en buitenbad), jacuzzi en sauna's. Personeel was zeer behulpzaam, ook bij aanvullende wensen zoals extra kussen. Het ontbijt was erg uitgebreid en lekker. Avondeten was lekker voor wie van luxe hapjes houdt. Voor mij wel ietsje te ver lopen met de ski's naar de gondel, maar bij de gondel zijn ook skilockers te huur.

Mooie kamer, lekker eten & drinken, top verblijf!

Europa liefhebber, 16-9-2016
  • Ligging t.o.v. pistes9

Geschikt voor een actieve en ontspannen vakantie. Moderne ingerichte kamer met balkon in hoofdgebouw met uitzicht op de bergen. Na het wandelen (gratis liften en bus) of fietsen ontspannen met een drankje ( grote keuze) in de voortuin/bar alvorens onder de heerlijke regendouche te stappen. Een paar baantjes trekken of nog even bubbelen in het zwembad is ook een fijne optie. Smaakvolle maaltijden, ruime keuze bij ontbijt, lunch buffet (tot laat in de middag verse producten) en keuze menu met ruime wijn keuze bij het diner maken het verblijf helemaal perfect.

tof hotel

Danielladw, 29-8-2016
  • Ligging t.o.v. pistes9

Heel goed hotel, vriendelijk ontvangen, heel lekker eten

Goede all in

Wel jammer van de slechte bedden wat toch niet kan voor een hotel van deze prijsklasse

De badkamer kon update gebruiken

De kamers waren wel kraaknet en de service was super

heel lekkere coktails

Fijne dagen gehad!

Rob, 21-8-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Complimenten voor de bediening en het personeel, zij maken het je echt naar de zin! De zaken die beter kunnen: Bedden waren ronduit slecht! Voor een **** ster hotel is een doorgezakt bed niet echt vakantie vieren. Ik denk dat het ook te maken heeft met welke categorie kamer je boekt. Wij hadden een junior suite maar dit is een benaming voor alle kamers. De toevoeging "Silence" brengt niets maar geeft wel aan dat deze kamers waarschijnlijk toe zijn aan een upgrade of vernieuwing van het interieur. Ons kamernummer was 1107 aan de overkant van het hotel. Heb je rugproblemen zoek dit dan even goed uit want met een slechte rug is zo'n bed geen vakantie pret. Er is bij het zwembad geen bediening wat jammer is, daarnaast is het toezicht er niet op kleine kinderen. Deze gaan dus gerust met ranja in de whirlpool wat zorgt voor een bende. De ouders zitten er leuk naast en maken er nog een foto van....Ook 's avonds zitten er veel ouders in de bar waarbij de kinderen tot laat buiten spelen zonder toezicht met kabaal en overlast voor andere gasten. Verder was het top en gaan we zeker terug al zullen we minimaal voor een betere kamer gaan.

Zij kunnen dat!! "Ontzorgen"

André, 8-8-2016

TOP: Hotel

TOP: Locatie

TOP: Service

TOP: Eten

TOP: Alles

Wij zijn geen wintersporters en zijn daarom in juli geweest. Wij waren al eens vaker geweest in Oostenrijk en dachten dat het niet beter kon, nou dat kan wel en dat hebben we gemerkt.

Als extra de gratis Jokercard, hiermee heb je o.a. gratis toegang tot bijna alle skiliften en heel veel meer extra's.

Wij zijn 1 week geweest en komen volgend jaar zeker terug voor een langere periode.

Er valt natuurlijk altijd wel iets op aan te merken, wij hadden weinig licht op de kamer en het uitzicht vanuit de kamer was..... mwa. Maargoed het is dan ook niet de bedoeling om alleen maar op je kamer te zitten. De gezelligheid in de bar maakte alles weer ruimschoots goed. Dus ondanks de iets mindere kamer, toch een 10!

Nogmaals TOP!!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alpinresort Sport & Spa in Saalbach / Hinterglemm / Leogang, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alpinresort Sport & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Alpinresort Sport & Spa scoort een 9.07 uit 10 op basis van 98 reviews.