Géén boekingskosten

• Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Boek met andere aanbieders

Boek met Zoover

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

95 Reviews over Alpinresort Sport & Spa

• 9Frank10-08-2019

Super hotel waar alles top is geregeld(ook Zomer)

Wat een SUPER all-inclusive hotel is dit. Wij zijn hier samen met vrienden en kinderen een week in de zomer geweest en hebben ontzettend genoten. Alles is echt top; Het zwembad, eten/drinken, kamers, bediening is vriendelijk en ook de omgeving. Dus niet alleen voor de wintersport kan je hier terecht, maar ook zeker in de zomer. In de buurt zijn diverse dingen te doen zoals rodelen en klimbos. En uiteraard zijn er mooie wandelingen te maken doordat je van alle liften die open zijn gebruik kan maken. Het is niet allemaal zo massaal als in de winter, maar toch echt gezellig druk. Kortom een verblijf om zeker nog een keer terug te komen, want je hebt hier echt het vakantie/rust gevoel.

• 9Mario Janssen25-11-2017

Geweldig Hotel

De kamers zijn zeer goed en schoon. All inclusive is hier ook echt all Inclusive. Heerlijke cocktails en geweldig eten de hele dag door. Ook het wellness gedeelte is geweldig.

• 9Annet23-11-2017

Het was één grote belevenis, iedere dag opnieuw!

Er zijn veel uitdagende pistes, een groot aanbod Aprés ski met heel veel gezelligheid! Prachtige natuur om te wandelen en te langlaufen. Ook voor culinaire gasten zijn er volop mogelijkheden om heerlijk te dineren. Maar ook voor een kop koffie, snelle hap of een drankje, is er altijd wel iets te vinden! Houdt je van de sauna, dan bezoek je dit vijfsterrenhotel Alpinresort Sport & Spa, heerlijke relaxdagen met een fantastisch uitzicht op de bergtoppen! Wat kun je je nog mooier wensen na het skiën, ook als je niet van skiën houdt, kun je je hier uitstekend vermaken. Een heerlijk ontbijt staat voor je klaar en je wordt hier echt culinair verwent. De omgeving is erg interessant om te ontdekken en als je hier eenmaal geweest bent, wil je alleen nog maar terugkomen! Het hotel en de mensen zijn zeer gastvrij en aantrekkelijk, zeker ook voor kinderen. Dus.......op naar de wintersport!

• 9Rolf08-09-2017

Hartelijk, hoogwaardig en fantastisch hotel

Hotel waar service en kwaliteit op zeer hoog niveau worden aangeboden. Fantastisch voor kinderen (9 en 11 jaar). Ontbijt, lunch en diner zijn voortreffelijk. Keuze van diverse wijnen is ruim. Hartelijk personeel met oprechte aandacht voor de gasten. Complimenten!

• 9Natasja Paffen30-08-2017

Weer heerlijk genoten....!!

Met ons gezin ,2 kids,hadden we een familie kamer.Zeer ruim , mega tv en fijn balkon met zitje. Ook een klein koelkastje op kamer met flesjes frisdrank ..zonder bijbetaling.Het hotel heeft een all -in concept...dus drank ook inclusief.Bij ontbijt lagen papieren zakjes zodat je een lunch pakket kon maken.Elke avond een 5 gangen diner van super kwaliteit....dat is echt genieten.Verder een mooi welness gedeelte en mooi zwembad.Was onze 2de keer.En gaan zeker nog eens terug....zeker ook voor de gunstige ligging in centrum.Bushalte om de hoek.Konden we gratis gebruik van maken met Jokerkaart die we van Hotel hadden.Ook de liften mag je met deze kaart kosteloos gebruiken.

• 10Ivon18-03-2017

Hotel heeft uitstekende service. All in is niet wat je verwacht.Het eten en de dienst in het restaurant is voortreffelijk.De eigenaar van het hotel kwam elke ochtend en avond de gasten te spreken en vroeg of er iets aan de hand was.Naast de ski school.Kamers hadden fantastisch uitzicht.Lopen naar de skiliften was iets te ver maar wel te doen. Min punt was allen de verwarming.Wij konden het niet instellen en was te warm voor ons.

• 8Ligging t.o.v. pistes
  • 8Thea11-03-2017

Luxe hotel met zeer vriendelijk personeel

Redelijk grote kamer voor een kamer onder het dak met prachtig uitzicht. Heerlijk dat er de mogelijkheid was voor het boeken van diverse massages V, lekker zwembad met bubbels (binnen- en buitenbad), jacuzzi en sauna's. Personeel was zeer behulpzaam, ook bij aanvullende wensen zoals extra kussen. Het ontbijt was erg uitgebreid en lekker. Avondeten was lekker voor wie van luxe hapjes houdt. Voor mij wel ietsje te ver lopen met de ski's naar de gondel, maar bij de gondel zijn ook skilockers te huur.

• 7Ligging t.o.v. pistes
  • 9Europa liefhebber16-09-2016

Mooie kamer, lekker eten & drinken, top verblijf!

Geschikt voor een actieve en ontspannen vakantie. Moderne ingerichte kamer met balkon in hoofdgebouw met uitzicht op de bergen. Na het wandelen (gratis liften en bus) of fietsen ontspannen met een drankje ( grote keuze) in de voortuin/bar alvorens onder de heerlijke regendouche te stappen. Een paar baantjes trekken of nog even bubbelen in het zwembad is ook een fijne optie. Smaakvolle maaltijden, ruime keuze bij ontbijt, lunch buffet (tot laat in de middag verse producten) en keuze menu met ruime wijn keuze bij het diner maken het verblijf helemaal perfect.

• 9Danielladw29-08-2016

tof hotel

Heel goed hotel, vriendelijk ontvangen, heel lekker eten Goede all in Wel jammer van de slechte bedden wat toch niet kan voor een hotel van deze prijsklasse De badkamer kon update gebruiken De kamers waren wel kraaknet en de service was super heel lekkere coktails

• 9Rob21-08-2016

Fijne dagen gehad!

Complimenten voor de bediening en het personeel, zij maken het je echt naar de zin! De zaken die beter kunnen: Bedden waren ronduit slecht! Voor een ster hotel is een doorgezakt bed niet echt vakantie vieren. Ik denk dat het ook te maken heeft met welke categorie kamer je boekt. Wij hadden een junior suite maar dit is een benaming voor alle kamers. De toevoeging "Silence" brengt niets maar geeft wel aan dat deze kamers waarschijnlijk toe zijn aan een upgrade of vernieuwing van het interieur. Ons kamernummer was 1107 aan de overkant van het hotel. Heb je rugproblemen zoek dit dan even goed uit want met een slechte rug is zo'n bed geen vakantie pret. Er is bij het zwembad geen bediening wat jammer is, daarnaast is het toezicht er niet op kleine kinderen. Deze gaan dus gerust met ranja in de whirlpool wat zorgt voor een bende. De ouders zitten er leuk naast en maken er nog een foto van....Ook 's avonds zitten er veel ouders in de bar waarbij de kinderen tot laat buiten spelen zonder toezicht met kabaal en overlast voor andere gasten. Verder was het top en gaan we zeker terug al zullen we minimaal voor een betere kamer gaan.

Hotel Alpinresort Sport & Spa info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)