Hotel Alpin Juwel

geweldige ervaring

anoniem
10-7-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Dit is allicht het hotel met de mooiste ligging,centraal in Hinterglemm maar toch relatief rustig tegen een helling aangebouwd.

Wij hadden een nieuwe "rubin" jr.suite kamer,supermooi en geriefelijk(ligbad+ inloopregendouche+ aparte wc),juist zoals op de foto's.

Ook over het eten niets dan lof,bijna iedere avond een 6gangen(culinair/een ster waard ) diner of soms een overheerlijk buffet.

Je kan kiezen tussen kamer met ontbijt,HP of all in,all in zou ik niet pakken,je betaald 20 eu. pp/nacht extra en het enige verschil is dan dat de drankjes gratis zijn maar voor 20eu. moet je s'avonds al elke avond enkele glaasjes wijn bij eten drinken + coktails erna want deze zijn zelfs in all in NIET gratis(halve prijs).

De prijs van de dranken vallen nog redelijk mee :2,50 voor een frisdrank en 5 eu. voor een grote(halve liter ) cola,valt nog mee voor een 4*s.

Ook is dit een hotel dat goed bezocht word door Belgen + Nederlanders(er is een nederlandstalige vrouw aan de receptie).

geweldig

Ellen
19-1-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Dit is een tophotel,geweldige ligging met uitzicht over Hinterglemm,keuze uit de wat oudere kristal en de moderne,nieuwe rubin kamers. Wij hadden HP geboekt (je kan ook ontbijt of all-in boeken),s'morgens zeer uitgebreid buffet(eitjes werden naar wens gemaakt) , diner was meestal een culinair 4/5 gangenmenu,TOP.

Service top,kortom een aanrader.

Oude reviews (archief)

• Ligging t.o.v. pistes8

Prachtig hotel, heerlijk eten, centraal gelegen, mooie wellness! Pure verwennerij!

We hebben een aantal aanbieders voor Alpin Juwel voor je op een rij gezet:

Fantastich, wij komen terug.

Oostenrijk fans
25-8-2016

Wij hadden een kamer in het oude gedeelte die zeer ruim, verzorgd was. De kinderen sliepen in de woon/slaapkamer en voor ons een aparte kamer. Ruime badkamer met alles erop en eraan.

Het eten is iedere dag erg afwisselend en zeer uitgebreid, ook voor de kids is er een ruime keuze.

Prachtige omgeving waar er zeer veel te doen is, voordeel Joker Card, waardoor heel veel activiteiten gratis zijn of met een extr korting.

Personeel was vriendelijke en behulpzaam. Ik begrijp de negatieve beoordelingen dan ook totaal niet. Ik vind dit hotel zeker een aanrader e wij komen zeker terug.

Prachtvakantie in een magnifieke omgeving.

Geweldig hotel voor het hele gezin

Paku
19-8-2016

Dit is een mooi hotel met heel goede en gevarieerde maaltijden. De kamers zijn netjes en de zwembaden (binnen en buiten) zijn heerlijk. Het personeel is heel behulpzaam en vriendelijk. Het was het geld zeker waard. Voor gezinnen met jonge kinderen is de Joker Card super! Onder alle weersomstandigheden kun je hier een leuke vakantie hebben.

Fantastische vakantie!

Eveline
3-8-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Het alpin juwel hotel is erg verzorgd. Wij hand een gerenoveerde kamer maar die was schitterend en heel schoon. Mooi balkon aan de voorzijde met uitzicht op de kabelbaan. Het eten is iedere dag erg afwisselend en zeer uitgebreid. Er is veel te doen in het hotel en de omgeving. Zeer vriendelijk personeel, ik snap de negatieve beoordelingen dan ook totaal niet. Ik vind dit hotel zeker een aanrader!

Nooit meer!

Harry
11-6-2016
  • Ligging t.o.v. pistes7

Nooit meer naar Alpen jewel! Prijs kwaliteit slaat de plank mis!!! Niet vriendelijk, slechte communicatie!!

Hotel eigenaresse snapt het niet en de kamers zijn rondom verouderd, rumoerig, zoemende geluiden en zeker niet kindvriendelijk! Voor ons Nooit meer!!

Veel geld voor weinig luxe en comfort

Astrid en Marcel
4-5-2016
  • Ligging t.o.v. pistes6

Onaardig en totaal niet klantvriendelijk personeel aan de receptie. Vooral de directrice was erg onaardig en onbeleefd tegen ons! We hadden ons erg veel van dit hotel voorgesteld, maar wat een domper toen we ons appartement met gedateerd schrootjesplafond binnenkwamen en dat voor zo veel geld...lamp kapot, minimale douchestraal, loszittende kraan, zacht bed, piepende scheidingswand (die trouwens moest fungeren als aparte slaapkamer). Na geklaagd te hebben bij de receptie en in totaal nog 4x terug te zijn geweest werd er de dag voor ons vertrek gehoor aan gegeven in de persoon van de directrice. Zij bleek echter niet de kamer het probleem te vinden, maar ons! Wel stond er ineens een schoonmaak- en technisch team voor onze deur.

Ook de aparte gebouwen vonden wij een nadeel, we moesten erg veel lopen voor we op onze kamer waren!

De klant is koning is in dit hotel ver te zoeken... Geen aanrader

Niet volgens verwachtingen

Nicole
7-3-2016
  • Ligging t.o.v. pistes6

Hotel bestaat uit twee gedeelten wat zij bij het boeken niet goed aangeven. De nieuwe kamers schijnen fantastisch te zijn met bijzonder slaapsysteem en mooie badkamer. Wij hadden een oude kamer, weliswaar gerenoveerd maar met echt slechte badkamer, douche klein straaltje en afwisselend koud en warm. Veel mankementen in kamer zoals lampen die stuk waren, kachel en tv. En dat in twee kamers en die waren dus voor aankomst niet nagekeken. Prijsverschil tussen oud en nieuw is verwaarloosbaar. Hotel ligt niet aan de piste maar op driekwart van vrij steile blauwe piste en dan nog een 50 meter lopen in een straatje.

Verder enorm warm in hotel en in bar maar dat is eigenlijk in alle hotels in Oostenrijk zo, geloof ik. Wel aardige mensen en restaurant doet zijn best, niet alle creaties zijn even geslaagd, ontbijtbuffet is werkelijk fantastisch. Net zoals wellness en zwembad. Kinderanimatie is beperkt maar wel genoeg Nederlandse kinderen.

• Ligging t.o.v. pistes10

Nu voor de derde keer geweest. Nog steeds Is alles perfect geregeld. Prachtige bestemming om je Wintersportvakantie door te brengen.

We hebben een aantal aanbieders voor Alpin Juwel voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alpin Juwel in Saalbach / Hinterglemm / Leogang, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alpin Juwel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Alpin Juwel scoort een 8.22 uit 10 op basis van 73 reviews.