Pension Alpensport

73 reviews over Pension Alpensport

• 2018
    10A Middelveld28-12-2018

Wauw topplek

Gastvrij zijn Robert en Simone en locatie is top! Ook de kamers perfect en schoon!! Van ontbijt tot het parkeren...... komen we zeker terug👍 Tips voor restaurant was een voltreffer (thanx) Succes!! En een fantastisch 2019 alvast xx

• 2017
    8Saskia18-03-2017

Hier voel je je thuis.

Fijn pension met Nederlandse pensionhouders. Kinderen hebben het hier altijd ook erg fijn, met name in de stube. Op loopafstand van Saalbach centrum en de skipistes.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Met jonge kinderen

• 10Kevin de Graaf24-02-2017

top pension zeer gastvrij.

Wij zijn hier een week geweest. Hebben het heel erg leuk gehad. Gastheer en gastvrouw waren zeer behulpzaam met alles. Mooie nette kamers met goede bedden. Compleet ontbijt enz. Komen zeker terug.

Met jonge kinderen

• Oude reviews

10Mark Jansen09-02-2016

Gezellig, vriendelijk, netjes.

Zeer vriendelijk personeel (eigenaaren), ontbijt goed geregeld, kamers netjes in orde en elke dag lag ons bed er weer bij als een biljartlaken! Voor een praatje word altijd even tijd gemaakt en een weer update voordat je gaat skiën! Voor 2017 ga ik niet meer opzoek na wat anders.

• 10Ligging t.o.v. pistes

• 9Tanya02-04-2015

Gezellig pension!

Mijn verblijf in Pension Alpensport is heel goed bevallen! Het voelde als 'thuis komen', mede door de klantvriendelijkheid en gastvrijheid van Simone, Robert en Marlieke. Veel gezelliger dan verblijven in een hotel. Ontbijt was lekker en voldoende, mooi pension, kamers heel schoon, verwarmd skihok en lift aanwezig. Saalbach is erg gezellig, echt een aanrader! Het skigebied is fantastisch! Piste en Saalbach ligt op loopafstand (ongeveer 500 meter lopen, je bent er zo). Aangezien ik zelf liever niet met mijn ski's en schoenen wilde slepen, nam ik vaak de skibus voor de deur. Heel handig!

• 9loes24-03-2015

Fantastisch pension!

prettig gelegen tov de schatberg express, super fijne en schone kamers, heerlijke douche en fantastisch personeel! en natuurlijk niet te vergeten de sauna! Simone en Robert zijn heel erg gezellig, behulpzaam en staan altijd voor je klaar!

• 9jack van leent23-03-2015

Geweldig extra lang weekend

Wij hebben een kort maar heerlijk verblijf gehad in het sfeervolle pension van Robert en Simone. Ze zijn erg gastvrij, vriendelijk en behulpzaam. De verzorging is prima, van ontbijt tot kamerfaciliteiten tot sauna. Het pension heeft alles wat je wenst en is goed onderhouden. Als we nog eens in Saalbach willen gaan skiën komen we zeker terug bij jullie.

• 9bommelje15-02-2015

heel fijn pension

Een heel gezellig familiepension.. Robert en Simone maken er met Sanne en Marlieke een heel gezellige week van!!

• 7Ligging t.o.v. pistes

Met oudere kinderen

• 10Carola Buurs21-01-2015

in 1 woord; fantastisch!

Het pension heeft alles wat je wenst en is goed onderhouden. De kamers zijn ruim, schoon en netjes. Daarnaast is er een uitgebreid ontbijt en kun je er 's avonds ook heerlijk eten. De eigenaren zijn zeer gastvrij en behulpzaam.

Robert,Simone,Marlieke,Sanne, Kids en Cooper, eigenaar, 24-01-2015

Hoi Carola en Ronald, hartelijke dank voor jullie beoordeling. Het was erg gezellig om jullie hier te hebben en hopelijk zien we jullie weer terug en wie weet met Sandra erbij. Grappig van je schoenen maar dat heb je goed geregeld, toppie.

• 9Catrien en Jan18-01-2015

Zeer gastvrij Pension

Leuk en zeer gezellig Pension. De eigenaren Simone en Robert zijn erg gastvrij en vriendelijk en behulpzaam. Ligging perfect, loop afstand van centrum en Skibus stop voor de deur. Kamers zijn keurig en schoon. Komen zeker een keer terug.

Team Alpensport, eigenaar, 24-01-2015

Hallo Catrien en Jan, hartelijke dank voor jullie positieve beoordeling doet ons altijd goed. Hopelijk hebben jullie een goede terugreis gehad! Succes met de zaken en hopen jullie zeker nog een keer te zien zal gezellig zijn!

10 tips over Pension Alpensport

• Pension alpensport, 26-11-2013

Overdag een heerlijke maaltijd in een gezellige Almut op de Piste nuttigen en 's avonds een kleine hap in het Pension en huiselijk genieten in de Stube en dan weer heerlijk slapen

• Coen2, 01-04-2013

In Saalbach kun je echt lekkere tapas eten en goede cocktails drinken bij het restaurant mango's

• Pim D., 14-01-2013

Vanaf luchthaven Salzburg met bus 260 naar Maishofen en dan naar Saalbach. Drie keer zo goedkoop dan de shuttle bus en duurt maar 20 min langer.

0 vragen over Pension Alpensport

Pension info