Hotel Alpen Karawanserai Time Design

Hotel Alpen Karawanserai Time Design
8,4

• Ligging t.o.v. pistes8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Alpen Karawanserai Time Design voor je op een rij gezet:

Contact

31 reviews over Hotel Alpen Karawanserai Time Design in het Nederlands

Alpen Karawanserai

TravelAgent1987
15-5-2014
  • Ligging t.o.v. pistes8

Fantastisch, luxe hotel gelegen in Saalbach/Hinterglemm. De kamers zijn zeer ruim en van alle gemakken voorzien. Op korte loopafstand vind met de kabelbaan naar het Skicircus, waar men tevens ook een skiverhuur en skischool vindt. Het hotel beschikt over een heerlijk, uitgebreid ontbijtbuffet met ontzettend veel keuze.

Wanneer je na een dag skiën even helemaal wilt ontspannen, dan kan dit uitstekend in de prachtige Spa van het hotel.

Gereisd Zakelijk in december 2010

Top hotel!

Michael
8-4-2014
  • Ligging t.o.v. pistes9

Eigenlijk alles is goed aan het hotel, ligging, het design, de prachtige spa met zwembaden, service en het ontbijt. De kamers zijn mooi ingericht met een heerlijke badkamer.

Niet voor niets gekozen tot het tweede beste hotel van Oostenrijk.

Gereisd Met partner in januari 2014

Heerlijk luxe modern hotel

Daphne Holtappel
5-4-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8

Heerlijke vakantie, prachtige spa, eten is echt heerlijk, lekker en gezond ontbijt, vier gangen-diner gevarieerd, en goed salade buffet en werkelijk overheerlijke soepen. Minpuntje, onvoldoende amenities (bodylotion, haarcondintioner, haarkapje op de kamer, onacceptabel voor dit niveau. Douche kan niet opgehangen worden moet je vasthouden, dat kan echt niet in zon luxe kamer. Handdoeken heb ik weleens groter en luxer gezien. Wij hadden Seitenstrasse junior suite, zeker aan te bevelen, geweldig uitzicht op 5e verdieping, Hotel heeft 5* alure en kunnen dit met enige aanpassingen zeker waarmaken, maar jammer van die kleine details, maar het was een heerlijk verblijf.

Gereisd Met partner in maart 2012

Direct boeken

Goed hotel maar te duur voor wat ze bieden

Thomas
11-3-2011
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

Modern hotel met wat minder Oostenrijkse uitstraling. Sauna meer dan oké. Eten viel tegen, dit was wel Oostenrijks met veel te veel zout. Gratis wifi in kamer. Voor vroege vertrekkers maken ze een ontbijt voor je klaar wat je mee kunt nemen. Twee broodjes en een appel, dit had wel iets beter gekund. Kamer is oké met lekkere bedden. Jammer van die nylon badjassen. Volgens jaar weer lekker naar een echt Oostenrijks hotel. Kortom, aardig hotel maar de prijs mag je beter verwachten.

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2011

Erg mooi hotel

Kim
16-12-2010
  • Ligging t.o.v. pistes8

Mooi hotel en een goede ligging. Mooie en nette kamers. Goed ontbijt, veel keuze! Ben zelf niet zo van een buffet maar het dinerbuffet was prima. Aardig personeel.

Gereisd Met vrienden in Wed Dec 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

prachtig hotel wat een beetje kil aan doet

geertje
3-3-2010
  • Ligging t.o.v. pistes8

Het hotel is prachtig en schoon vriendelijke personeel ,het straalt weinig gezelligheid uit.

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2010

Super hotel!

e en n
28-2-2010
  • Ligging t.o.v. pistes10

In feb 2010 zijn wij hier geweest voor de wintersport. Alles is heel goed geregeld, de auto werd geparkeerd, de koffers naar boven gebracht. Het eten 's avonds was heerlijk en gevarieerd, je kon zelfs een mager menu bestellen. De bediening was vriendelijk. Het is geen goedkoop hotel, wijntje kost zo 4,50 euo, maar wel een heel fijn hotel. De sauna beneden is echt heel fijn en niet druk. Gratis water en thee en nootjes op de bar. Je krijgt beneden ook handdoeken gratis! Volgend jaar gaan we weer !

Gereisd Met partner in februari 2010

Top locatie

RoMa
21-2-2010
  • Ligging t.o.v. pistes9

Het was even wennen, het oude "Blumen Tirolerhof"hotel met zijn typische Oostenrijkse uitstraling.En dan nu dit design moderne hotel.Je herkent het niet meer terug.Dat even wennen was na 1 dag helemaal weg en dat komt omdat alles zo lekker nieuw,schoon en super was.Het buitenbad is nog niet klaar, maar het binnenbad en sauna-gebeuren is wel klaar en helemaal top.Ligging is goed.5 min.van de Reiterkogel..lopend.Zeer vriendelijk personeel(de meeste nog van Tirolerhof)Eten....fantastisch.Kamers ook heel goed met n verwarmde vloer in de badkamer.Alles keurig verzorgd. Prijs klopt zeker voor wat je er voor krijgt.

Gereisd Met partner in februari 2010

In 2008 nog een topper

Spitz Kohn
28-7-2009
  • Ligging t.o.v. pistes10

Hier geweest in 2008 met een zestallig gezelschap. Kamers redelijk goed, alleen douches beetje apart met een schuin dak. Eten en dan vooral ontbijt was goed te doen. Avond eten na apres-ski mag wat meer zijn. Zwembad erbij is ideaal. Aardige mensen in het hotel. Qua prijs kwaliteit in vergelijking met andere hotels in Hinterglemm goed. Er werd ons al verteld dat het hotel compleet wordt gerenoveerd. Gezien de prijsstijging gemeten aan de hand van verschillende websites (20 a 30% tov 2008) vraag ik me wel af of dit een blijvertje is.

Gereisd Met vrienden in Tue Jul 28 2009 18:27:25 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima hotel!

Carine Kleijer
22-3-2009
  • Ligging t.o.v. pistes8

Prima hotel met heerlijk eten! Kamers eenvoudig maar netjes ingericht, service goed. Hotel ligt dicht bij de Reiterkogelbaan en bij de rest van het dorpje. Prijzen in het hotel wel best aan hoge kant. Wellness viel tegen, maar alles wordt gerenoveerd en komt er volgende winter prachtig uit te zien. Zou er zeker wel weer naar teruggaan!

Gereisd Met partner in maart 2009

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alpen Karawanserai Time Design in Saalbach / Hinterglemm / Leogang, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alpen Karawanserai Time Design zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.