Aparthotel Adler Resort

Aparthotel Adler Resort
8,7

• Ligging t.o.v. pistes8,9

239 reviews over Aparthotel Adler Resort in het Nederlands

Luxe hotel aan de piste met een prachtig uitzicht!

Jeanine van Neerbos
24-11-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Fantastische kamers/ appartementen, alles is vorig jaar gerenoveerd en of nieuw gebouwd. Prima service,heerlijk eten gezellige sfeer en transfer voor de kinderen naar de skiklasjes! Wij komen er al jaren en het verveeld nooit aangezien er een groot skigebied omheen zit!

Prima hotel, vlakbij de piste.

Wouter
10-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Goed nieuw hotel met prima service. Ontbijt is wel erg duur als je het niet van te voren boekt; €21,- p/p. Verder staat de verwarming in het Hotel erg hoog, maar dat heb je vaker in Oostenrijk.

Heel mooi hotel

Nic
4-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Mooi hotel met alles er op en der aan

Voor herhaling vatbaar

Oude reviews (archief)

Prachtig!

arjan
26-9-2016

We kregen bij aankomst upgrade naar prachtig appartement met mooi uitzicht. Modern, stijlvol en heel ruim. Goede dagelijkse schoonmaak ook. Personeel was super behulpzaam en vriendelijk, heel fijn. Alles beschikbaar, babyfoon, badjassen, slippers etc. Veel kinderen, personeel is hier zichtbaar op ingesteld.

Lunch in de middag kaal broodje met pasta oid, niet de moeite waard dus. Daarentegen ontbijt en diner fantastisch. Deels buffet, deels keuzemenu. Ook thee met taartjes leuk voor een keer met de kinderen. All in werd goed bediend, waren alert en rap met bijschenken. Omgeving ook in zomer echt leuk met diverse bergwandelingen en mooi zwembad vlakbij. Allemaal gratis met de jokerkaart.

Hotel heeft zelf geen tuin, maar vlak ervoor grote openbare speeltuin. Zwembad van hotel binnen en buiten leuk voor heel even, maar toch makkelijk dat het er is. Wat wij erg jammer vonden is dat er in de mooie speelkamer weinig toezicht was. De oppas welke in de reisgids stond was echt niet beschikbaar. Op navragen, vroeg ze ons er bij te blijven als ouders, dus helaas geen sauna bezoek etc. Veel grote gezinnen uit midden oosten, die het kindermeisje opeiste door de kinderen gewoon te droppen, dus ze kon het ook echt niet anders denk ik. Er is een animatieprogramma, maar daar het kindermeisje alleen staat, alleen duits en engels spreekt en van zichzelf vrij passief leek, kwam daar niet zo veel van. Eigenlijk was het dagelijks dat kinderen zelf wat uitkozen. Zij pakt het materiaal, maar is verder vooral bezig met alles weer opruimen, en haar telefoon checken...

Als ze de begeleiding bij de kinderanimatie uitbreiden en daadwerkelijk opvang regelen voor de kinderen vanaf 3 jaar, dan is het Adler echt perfect!

Fantastische vakantie gehad.

Elias Wesley
2-9-2016

Wij hadden een schitterende vakantie in het Adler resort. Bij aankomst kregen we te horen dat we voor de zelfde prijs een prachtige upgrade kregen naar een twee slaapkamer appartement. Deze was Fantastisch. Het appartement had twee slaapkamer, een living met zithoek, slaapbank en keuken. Drie douches en drie toiletten. Super gewoon. Een dikke duim aan het super vriendelijke personeel. Zowel in het restaurant, als aan het onthaal, als de kuisploeg en het kindermeisje.Super gewoon. Door de grote verbouwingen dienden we de maaltijden te nemen in het oude bar. Daar wij vernomen hebben, verdwijnt deze tegen eind september om een nog groter wellness aanbod te bieden. Wij hadden helemaal geen last van de werken. Gezien de temperatuur, sliepen we met de ramen open en ook dan hadden we geen last van de werken. Het ontbijt was super. Het middagmaal of de aangeboden lunchpakketten waren zeer karig, doch het namiddagbuffet en het avondmaal waren terug super.

Dit hotel ligt schitterend gelegen en is dan ook een echte aanrader.

Geweldige vakantie!

Yannick
28-8-2016

Het Adler Resort is zeker een van de betere hotels die we hebben bezocht in Oostenrijk.

De appartementen in het nieuwe gedeelte zijn fantastisch; ruim, modern, zeer volledige inrichting en een adembenemend uitzicht!

Ook het personeel is zeer vriendelijk, niks is te veel gevraagd.

De all-inclusive formule is erg uitgebreid en het eten is van goede kwaliteit.

Op dit moment wordt het hotel flink verbouwd, dus het zal in de toekomst waarschijnlijk nog mooier worden dan het nu al is!

geweldig

Ars
3-8-2016

alles fantastische

Aan het personeel zal het niet liggen ,doet en zorgt overal voor

Volgend jaar weer!

Christel Rep
8-3-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Zoals velen al geschreven hebben: zeer vriendelijke en betrokken medewerkers! Wij hebben van ieder moment genoten. Ons reisgezelschap was met familie incl. kinderen. Ook voor de kinderen is het hier heerlijk. Bedankt voor de goede zorgen Petros en Vaggalis!

Mooie plek, goeie service

niels ansinger
3-3-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Rustig hotel in verder best drukke Hinterglemm. Niet goedkoop, maar wel heel netjes. Wat je van 4 sterren mag verwachten. Zeer vriendelijke staf. Pistes op 50m.

Genieten!

Chantalle Metz
16-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

In ieder opzicht een heerlijk verblijf!!

We hebben een aantal aanbieders voor Adler Resort voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Adler Resort in Saalbach / Hinterglemm / Leogang, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Adler Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Adler Resort scoort een 8.72 uit 10 op basis van 272 reviews.