Gasthof Zum Hias ***

Weer vandaag-8°-13°

4 reviews over Gasthof Zum Hias in het Nederlands

Gezelligen Mooi

Wil en Constanze, 26-7-2012

Gasthof Zum Hias is een zeer gezellig verblijf je voelt je er echt thuis . Zeer mooie omgeving kort bij Halstatt en Salburg en Wolfgangsee ook bij het gasthof zelf zijn er rondleidingen en veel speeltiug voor kinderen dus alles bij elkaar echt de moeite waard wij komen er al vele jaren omdat het ons hier goed bevalt ik zou zeggen ga er eens op vakantie het zal je echt wel bevallen .

Zeer mooie omgeving

Wil, 14-6-2012

Wij zijn dit jaar er in Mei weer bij Zum Hias in Russbach geweest en we gaan er in eind Augustus weer heen en een gezellige fam die altijd voor je klaar staat er is een sauna zit bij de prijs inbegrepen de kamers zijn echt heel riant in hoofdgebouw en je kunt ook kiezen voor een appartement voor de kinderen word ook veel gedaan kortom een gezellig verblijf daar wij komen er al vele jaren en kennen daar al veel vaste gasten

Het is er wonderbaarlijk goed

Stans, 6-9-2011

Wij zijn dit jaar 2 maal te gast geweest bij Zum Hias en voorgaande jaren ook en het blijft ons trekken . Gezellig en klantvriendelijk goed van eten en drinken .

Volgend jaar gaan we er weer heen . Ook voor kinderen is er volop aandacht er zijn fietjes en skelters een speeltuin een zwembad . Dus vertier genoeg .Is echt aan te bevelen

We hebben een aantal aanbieders voor Zum Hias voor je op een rij gezet:

Mooie omgeving en fijn vertoeven

Stans, 23-8-2011

Het Berggasthof Zum Hias is fantasties we komen er al vele jaren en blijven er hopelijke nog dikwijls daar naar toe te gaan goede keuken heel vriendelijke mensen niets is hen te veel ook voor kinderen is het leuk er zijn fietjes skelters en nog veel meer waar ze zich mee kunnen vermaken

We hebben een aantal aanbieders voor Zum Hias voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Zum Hias in Rußbach / Russbach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Zum Hias zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Gasthof Zum Hias scoort een 10 uit 10 op basis van 5 reviews.