Vakantiehuis Stadl'leitn Hütte

cruyshoeve
26-6-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

De stadlleitnhutte ligt op een berg buiten Rauris. Je komt er over een grindweg. Drie hekken moet je door voor je op je vakantieplek bent. Helemaal alleen voor jou. Dat het niet erg luxe is kun je wel zien op de website van Almliesl. Maar in werkelijkheid is het best wel schrikken. De hut is van 1600, en dat is wel te zien. Het is een levend openluchtmuseum. Van vroeger is er nog veel aanwezig. De ruimtes ruim laag en klein, maar wel erg knus. De slaapkamers zijn erg laag, maar de bedden zijn prima. Alleen de w.c. en douche zijn van deze tijd, de rest is oud. De hut is erg schoon. Een koelkast is er niet, maar er is een kelder, of de bron buiten doet wonderen. Er is een kleine "woonkamer" waar een fornuis staat waar hout in gestookt kan worden. Koud hoef je het niet te hebben. Voor de rest overal kieren en gaten. Het is een avontuur. Maar wel een bijzonder avontuur. Wij hadden het niet willen missen. Het is gewoon super. De koeien komen ook regelmatig even kijken. Doen!!!!!!!

Gereisd Met partner in juni 2012

Vakantiehuis info

• Aantal personen8 tot 12

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Adres
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Stadl'leitn Hütte in Rauris / Taxenbach / Embach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Stadl'leitn Hütte zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.