Hotel Sonnhof

Redelijk - goede prijs kwaliteit

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8Mark01-02-2019

Perfecte prijs kwaliteit verhouding

Goede prijs kwaliteit verhouding. Kamers niet nieuw maar wel schoon. Goede bedden en altijd een warme douche. Aardig personeel. Helaas geen barretje om even een drankje te doen.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Met jonge kinderen

• 2018
    8Bas10-03-2018

Goed wintersport en familiehotel

Vriendelijk familie hotel. Kamers zijn wat uit de tijd maar schoon, iedere dag wordt er goed schoongemaakt. Hotel heeft een mooi uitzicht op Rauris, kerkje en de bergen. Het ontbijt en het buffetdiner zijn degelijk en goed. De service door de hongaarse eigenaren en personeel zijn top. Vriendelijk en professioneel. Als de WiFi voorziening grondig wordt verbeterd (capaciteit en bandbreedte) dan kan de waardering alleen maar verder omhoog. :-)

• 4Kim06-03-2018

Eens maar nooit meer naar dit hotel

We komen al 8 jaar in Rauris. Dit jaar in hotel Sonnhof, maar dit hotel zou ik zeker niet aanraden. Het barpersoneel is vriendelijk maar bestaat uit Hongaarse stagiares die nauwelijks Duits of Engels spreken. Het eten was prima, de kamers gedateerd (plinten los, gordijnen die los hangen en een paar centimeter te kort zijn). Het vervelendste is dat de douche niet warm is. Dit iedere dag aangegeven bij de receptie, maar volgens hun was er geen probleem. Ze hadden de temperatuur gemeten.....alleen was dit om 14.00 uur wanneer iedereen op de piste staat. De manager welke amper Duits spreekt, erkent niet dat er een warm water probleem is. We kregen een telefoonnummer wat we maar moesten bellen als we koud water hadden..... Rauris is geweldig, volgend jaar gaan we weer, maar dan wel naar een ander hotel!

• 5Ligging t.o.v. pistes

Met vrienden

• 9Pepers03-01-2018

Prima verblijf

De vriendelijkheid van het personeel is super! Klein zwembad maar prima voor de kids om zich even te vermaken. Dichtbij skipiste. Rauris is een rustig dorpje waar weinig te beleven is. Eten in het hotel was prima. Bedden ben je na een paar nachten wel een beetje beu. We hadden een appartement wat goed schoon was en genoeg ruimte. Mooi uitzicht vanaf het balkon op het kerkje.

• 10Ligging t.o.v. pistes

• 2017
    8Annemarie17-08-2017

Goed, schoon,vriendelijk

Fijn hotel ,gastvrij, alleen er zou iets meer parkeergelegenheid mogen zijn.

• 6marflo13-06-2017

Redelijk hotel

Er heerste niet echt een Oostenrijkse sfeer in dit hotel. De kamers zijn redelijk, een beetje verouderd maar wel ruim. Het ontbijt en avond buffet is redelijk gevarieerd maar toch met vreemde samenstellingen. Het lunchpakket, dat je zelf moet samenstellen, Hierin mocht alleen 1 sandwich gepakt worden. Verder geen drinken en geen fruit, erg karig. Wanneer je iets wilde drinken, All Inclusive, moest je steeds op zoek naar iemand die je kon helpen.Al met al, hier gaan we niet meer heen.

• 8Ellie Keizer19-03-2017

Fijn hotel, ruime kamer, vriendelijk personeel

Het eten was goed en als er iets ontbrak werd dit meteen na melding geregeld. De drankjes zijn goed en zeer betaalbaar en de kamer was heel ruim van opzet. Prima prijs kwaliteit verhouding, ook al was de douche niet altijd warm. Elke dag schone handdoeken was geen enkel probleem.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Met vrienden

• Oude reviews

10Pamela lentink14-08-2016

super leuk hotel vriendelijk personeel

Het verblijf in rauris was zeer aangenaam een heerlijke vakantie met goed eten vriendelijk personeel en mooie schone kamers. Ook de hottub en sauna waren heerlijk echt een aanrader. We gaan zeker nog een keer terug.

• 8Jeannette Meuldijk28-07-2016

Volgend jaar weer

We zijn voor de 2e keer in de zomer in hotel Sonnhof geweest. Het hotel ligt aan een doodlopende weg vlakbij het centrum van Rauris De kamer was ruim en schoon. Alle kamers zijn de afgelopen jaren gerenoveerd. Elke dag schone handdoeken. Het personeel is heel vriendelijk. Bij het buffet is er voldoende keuze uit vlees en/of vis en diverse bijgerechten. De twee hongaarse koks maken lekkkere soepen en maaltijden. In de zomer is er een all inclusive formule, drinken van 10-21 uur. Daarna is het heerlijk rustig in het hotel. Tip: koop in de zomer een Salzburgerlandcarte bij het toeristenbureau om volop gebruik te maken van kabelbanen, zwembaden, musea etc.

Met jonge kinderen

1 tip over Hotel Sonnhof

• Marga, 09-08-2015

Met All inclusive kun je ook niet alle dranken krijgen je kreeg gewoon cola, sinas light van het huismerk dranken waren vaak lauw. Het ontbijt was weer erg karig. Als het warm weer is het in de eetzaal zo 45 graden niet te doen dus de zonweringen zijn kapot. Het zwembad is echt heel vies het mos groeit op de grond en de filter is kapot. De kamers waren erg klein matrassen heel hard. Er lag een hele vieze vloerbedekking in. Wij zijn echt geen klaagmensen! Maar dit echt nooit meer.

1 vraag over Hotel Sonnhof

• wendy, 05-01-2015

Eten in de zomer

Wij hebben geboekt voor de zomer van 2015. Onze kinderen zijn moeilijke eters. Weet iemand of er zomers ook een buffet is? Zo ja zit er dan friet bij? Is het een hotel waarbij je qua eten het e.e.a kan verzoeken aan het personeel?

Carola van Dijk, 01-03-2015

Ik denk dat er zomers ook een buffet is. Onze jongste 2 kinderen zijn ook moeilijke eters maar ze hebben elk avond wel wat gegeten en het ontbijt is er goed. Dus dan eten ze misschien iets meer.... Ik weet niet of je een verzoek kunt doen qua eten. Mijn dochter was afgelopen week jarig en toen konden we wel een apart toetje (ijs) bestellen.

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies, Logies-ontbijt, Volpension
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels
  • Eten en drinkenDiner, Welkomstdrankje

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Verwarmd, Zwembad

• Afstand tot strand500 m
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Frans, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Grieks, Hongaars, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Lunchpakketten, Mexicaans, Nederlands, Regionaal, Steaks, Thais, Vegetarisch, Vis / Seafood, kosjer

• Gratis wifiGehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurTV

• ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out, Late check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesFietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Krant, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna
  • Wellness behandelingenMassages, Speciale massages