Pension Salater Hof

Pension Salater Hof
8,4

• Ligging t.o.v. pistes7,2

15 reviews over Pension Salater Hof in het Nederlands

Prijs kwaliteit uitstekend in verhouding.

Karim Mebarki
15-1-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Een omgebouwde boerderij met stallen eromheen. De kamers zijn goed en schoon. Misschien gedateerd, maar wat wil je voor zo weinig geld. Daar tegenover krijg je een 5* ontbijt. Vriendelijk personeel. Eigenaresse (Andrea) wil alles voor haar gasten doen, om het naar hun zin te maken. Sporthotel dient wel een gerenoveerd te worden. Dat ging volgens de eigenaren in april gebeuren.

Oude reviews (archief)

Zeer gezellig en gastvrij!

Elsemieke
12-10-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Absolute aanrader voor jong en oud. De mensen hier zijn heel vriendelijk en alles is mogelijk. De locatie van het hotel is schitterend en er is genoeg in de omgeving te doen.

Gezellig en gastvrij hotel!

Sander Crasborn
12-10-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

De mensen zijn ontzettend vriendelijk. Het ontbijt is geweldig en het heeft een typische Oostenrijkse gemoedelijke sfeer. Ook de locatie van het hotel is werkelijk geweldig. Wij kunnen dit hotel aan iedereen aanraden!

Ultieme Oostenrijkse gevoel!

nicole
2-9-2016

Heerlijk echt Oostenrijks hotel. Dit is Oostenrijk ten top. Slapen op de Bauernhof in een klein dorpje in Oostenrijk. Prima ontbijt en ook het avondeten in een ander hotel Het Sporthotel Embach was prima. De gastvrouw Andrea probeert het je echt naar de zin te maken. Wij hebben er echt van genoten. Mensen die hier over klagen zijn waarschijnlijk in het dagelijkse leven ook klagers. Wij hopen in ieder geval nogmaals hier te verblijven.

Een prettig gemoedelijk en kindvriendelijk persion

C. Van Westerop
22-8-2016

Wij hebben twee heerlijke weken gehad in het Salaterhof. Het is een kleinschalig gemoedelijk pension, waar kinderen zeer welkom zijn. We hebben heerlijk gegeten. Het ontbijt is zeer uitgebreid. Ook het diner in het sporthotel is heel goed. In de beide accomodaties is het personeel vriendelijk en heel behulpzaam. De omgeving is prachtig. Vanuit het pension kun je mooie tochten maken. Er is in de omgeving vanalles te doen.

Gemoedelijk familiehotel

J. de Vette
17-8-2016

Pension Salaterhof is een klein, gastvrij hotel. De gastvrouw, Andrea, heeft alles gedaan om er voor ons gezin een fantastische vakantie van te maken.

Wij vonden het fijn dat er 3 personen op 1 kamer konden slapen. De kamer is dan wel aan de kleine kant, maar de bedden sliepen heerlijk en de kamers waren netjes en schoon.

Het ontbijtbuffet was uitgebreid. Avondeten in het Sporthotel was gevarieerd en goed. Ook hier was het personeel vriendelijk en behulpzaam.

Vanuit het hotel ben je vrij snel op de grotere weg en kun je veel kanten op. Wij vonden de omgeving prachtig.

Een aanrader is de Salzburgerlandkaart, in aanschaf even een flink bedrag, maar dat bedrag heb je er ook snel weer uit, omdat veel bergbanen, zwembaden en activiteiten hiermee gratis zijn.

Wij zijn blij dat we Pension Salaterhof hebben uitgekozen voor onze vakantie.

Absolute afrader!!!!

Iris Bruinsma
4-7-2016
  • Ligging t.o.v. pistes1

Opgelicht zijn we bij dit pension. We hebben hier 1 nacht verbleven en er is € 430 afgeschreven. Vanwege omstandigheden in het pension hebben we eerder uitgecheckt. Restitutie van overige nachten hebben we niet gekregen. Onze vakantie is in het water gevallen. De positieve recensies overal zijn misleidend. Te positief, en zeer waarschijnlijk fictief. Bij deze de waarheid over dit kansloze bedrijf, met onder andere geluidsoverlast, kapotte douche, koud avondeten en meer.

Super vakantie gehad

Peter
12-7-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

Lekker eten , simpel maar zeer propere kamers, vriendelijke mensen ,prachtig weer gehad en mooie omgeving !!!

Meer moet dat niet zijn !!!

Tophotel!

cathinka
31-12-2014
  • Ligging t.o.v. pistes8

Gastvrijheid was super. Eten was top. Leuke locatie met een kinderboerderij erbij. Niets op aan te merken. Wij gaan zeker een keer terug.

top!

Silvia
8-1-2011
  • Ligging t.o.v. pistes9

het is een aanrader!

het ligt aan de piste embach (staad niet op internet)

piste 1 km lift 1,5km blauw 0,75 rood echt een baan voor te oefenen !!!!!

super hotel .

eten ook aleen wel veel oosterijkse dingen maar wel gewoon een gebakken ei en roer ei met brood en jam enz..

We hebben een aantal aanbieders voor Salater Hof voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Salater Hof in Rauris / Taxenbach / Embach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Salater Hof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Salater Hof scoort een 8.35 uit 10 op basis van 18 reviews.