Géén boekingskosten

Appartement Prantner

OostenrijkSalzburgRauris / Taxenbach / Embach

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Prantner voor je op een rij gezet:

7.5GoedScore uit 2 reviews
+4/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.5GoedScore uit 2 reviews
  • 7.5Ruimte
  • 6.5Ligging t.o.v. pistes

Appartement info

2 Reviews over Prantner

• 8Sander Boersen24-08-2015

Een echte terug kom locatie

Wij komen hier nu al zeker vijf jaar. De prijs is goed. Het appartement is groot genoeg en elk jaar is er binnen weer iets vernieuwd van keuken/badkamer tot aan de inrichting. Aardige mensen. En de pistes zijn makkelijk te bereiken met de auto. Nog geen vijf minuten. Voor ons volgend jaar weer

• 7Ligging t.o.v. pistes
  • 7sander26-02-2011

uitstekende appartement .

Wij komen er net vandaan. 1 week in Prantner gezeten. In het grootste appartement. Grote slaapkamers. Huiskamer had iets groter gemogen, Maar voldoet . Keueken ziet er netjes uit met oven en magnetron. Inrichting is goed aangekleed. Er was broodjes service , Maar hebben wij geen gebruik van gemaakt. Bij binnenkomst schoenen in de hal latenstaan. je mag niet op je schoenen onhoog naar je appartement. Je kunt daar ook je ski en skischoenen plaatsen. De skibus is alleen ver weg en deze rijd ook maar om het half uur. Dus wij zijn maar met de auto gegaan. Dat is goed te doen. Skigebied beviel goed. Onze dochter zat beneden op skiles . Waar je ook lekker kon kijken. Lopend naar het dorp is ook leuk langs de beek. Een kilometer of twee. Voor gezin met kleine kinderen ( wij hebben zelf een kinderstoel meegenomen. Deze was daar niet aanwezig. Kinderbedje wel) Kortom volgend jaar zijn wij weer in huize Prantner te vinden

• 6Ligging t.o.v. pistes

Appartement Prantner info