Vakantiehuis Pirchnerhof

Vakantiehuis

• Ligging t.o.v. pistes6,0

We hebben een aantal aanbieders voor Pirchnerhof voor je op een rij gezet:

1 review over Vakantiehuis Pirchnerhof in het Nederlands

Met vrienden

2008

Goede prijs-kwaliteitsverhouding

Paul
10-7-2008
  • Ligging t.o.v. pistes6

Afgelopen winter een weekje in dit huis verbleven. De ligging is leuk, vooral om 's avonds nog even lekker een eind te wandelen. Inrichting is sober (alleen een eettafel met stoelen, geen bank o.i.d.), maar als je dat niet erg vindt, is het prima. Masterbedroom is ruim, tweede slaapkamer wat krapper. Badkamer erg donker en douchekop kon niet vastgezet worden. Inrichting van het complete huis is wel charmant, ons appartement wat kaler. Ligging in dorpsdeel Wörth, en dan ook nog buiten het centrum. Dus als je wat in het centrum van een plaats wilt verblijven, ga dan niet hierheen.

Dit huis is prima als je met wat mensen goedkoop een verblijf zoekt, en verder niet teveel eisen stelt. Als je toch de hele dag buiten bezig bent met skiën, wandelen of wat dan ook, en het huis alleen nodig hebt voor ontbijt, diner en slapen, dan is dit goed genoeg. LET OP: als het gevroren heeft (en dat had het tijdens ons verblijf), dan is de weg ernaartoe spekglad en er werd niet gestrooid. Spannend!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Pirchnerhof in Rauris / Taxenbach / Embach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Pirchnerhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.