Appartement Mountainpark Rauris

8.2Fantastisch

Oostenrijk, Salzburg, Rauris / Taxenbach / Embach

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Mountainpark Rauris?

8.2Fantastisch

4 reviews over Appartement Mountainpark Rauris

• 2019
      8Anita Groen10-02-2019

Genieten

Prachtig mooi appartement dichtbij de piste. Gezellig en klein skigebied met mooie afdalingen. Heerlijke omgeving dicht bij de winkels en supermarkt. Voor herhaling vatbaar!

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in december 2018

• Oude reviews

0m.stuit20-09-2010

nooit meer

Parkje ziet er netjes uit bij aankomst, gebouwen liggen heel dicht op elkaar. Geen privacy. Totaal geen werkende buitenverlichting, hierdoor is mijn vrouw gevallen met als gevolg een dikke enkel een niet meer kunnen wandelen. Zeer slechte bedden, veren duidelijk voelbaar. 2 pers.bed is 140cm breed. Na 4 nachten met weinig slaap waren wij het zo zat dat we zijn verhuist naar een hotel. Klacht over de defecte verlichting is niets mee gedaan. Mountainpark Rauris, nooit meer. Voor deze prijs is er veel beter te huur !!

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in september 2010

• 9Rob Smoorenburg16-02-2009

Mooi maar!!!

Geweest van 10/tm 24 januari. Mooie appartementen gunstig gelegen. Nieuw. Wij hadden een 8 persoonsappartement. Mooi ingericht ruimte groot, 2 badkamers. Keuken voorzien van alle apparatuur. Geen wireless internet in appartement zoals in gids vermeld. 1 nederlandse zender BVN. Als je van rust houdt raden wij dit af. Appartementen zijn gehoorig, je hoort heel goed de bovenburen lopen en dat dreunt behoorlijk door laminaatvloer. Misschien als je met veel bent dat je dit niet opvalt, wij gingen voor rust en waren maar met zijn 2e.Heerlijke vakantie gehad.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in januari 2008