Appartement Mountain-Resort Schönblick

Oostenrijk, Salzburg, Rauris / Taxenbach / Embach

6.4Voldoende

• 6.7Hoeveelheid ruimte
  • 7.1Ligging t.o.v. pistes

We hebben een aantal aanbieders voor Mountain-Resort Schönblick voor je op een rij gezet:

Appartement info

• Sauna
Meer appartement info

73 reviews over Appartement Mountain-Resort Schönblick

• 9Marieke12-03-2020

App. Claudia 7 was top!

We zaten met 6, waaronder twee kleine kinderen in appartement Claudia 7. Voor ons gevoel het beste appartement! Groot genoeg voor ons, ik zou er echter niet met de maximale 10 man gaan zitten. Bedden waren prima, kinderbedje netjes. Uitzicht onbetaalbaar. Het zwembad is aan de kleine kant maar buiten de schoolvakanties was het qua drukte prima.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in maart 2020

• 2Marleen20-02-2020

Zeer eenvoudig armoedig appartement

Enorm basic appartement met zeer slechte slechte bedden en heel karige inrichting, echt niet meer van deze tijd. Zwembad veel te klein voor bezetting en we konden er zelfs een dag geen gebruik van maken omdat er een kleuter in gepoept had. We zaten er gelukkig maar 4 dagen, heb zelfs overwogen om nog iets anders te boeken. Vrienden van ons hadden gelijktijdig hier ook iets geboekt. Hun appartement was wel beter terwijl zij hetzelfde te hoge bedrag hadden betaald. Wij komen hier nooit meer terug en ik zou het iedereen afraden.

• 3Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in februari 2020

• 2019
    8Janneke17-09-2019

Heerlijke vakantie gehad.

Wij waren hier in de zomer. De omgeving is prachtig .Er is genoeg te doen. Het appartement is mooi groot, alleen een wat krappe keuken. Heerlijk 2 badkamers. Elke dag verse broodjes aan de voordeur. Vriendelijk personeel. Met zwembad en sportruimte.

Gereisd met vrienden in september 2019

• Oude reviews

5Mieke22-03-2017

Ligt aan welk appartement je komt...

Per appartement verschilt het hier nog al. Wij hadden pech met uitzicht op een paar stenen. Verder weinig ruimte en niet logische indeling van keuken/kamer.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2017

• 5Elry05-03-2017

Net niet

Leuk kindvriendelijk skigebiedje. Op loopafstand van de lift en het dorp. Appartement is het allemaal net niet. Keukenuitrusting is echt te minimaal. Geen bakjes, schaaltjes of kommetjes. Geen litermaat of kurkentrekker. Geen slabak. Geen theeglazen of koffiekopjes. Inventaris is veelal kapot/beschadigd. Erg gehorig, buren waren letterlijk te verstaan ivm een tussendeur tussen de appartementen. Zwembad is echt heel erg klein een heeft onvoldoende capaciteit voor het aantal mensen die er gebruik van willen maken. Ter plekke nog even 100 euro voor schoonmaakkosten moeten betalen is erg veel en zo super schoon troffen we het niet aan. Douchen in bad met een viezig douchegordijn. Door minimaal te investeren kan het appartement al heel anders ogen.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2017

• 6Ina Schoonewille11-02-2017

Mooie omgeving!

Geweldige vakantie gehad, vooral door de betoverende omgeving. Het appartement was schoon maar als je er met 6 personen zou verblijven, echt te klein. Bed was voorzien van een veel te dun matras. Omgeving is prachtig!

• 6Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in september 2016

• 3Iris18-09-2016

Geweldig gebied, appartement "met beestjes"

Zeer actieve vakantie gehad, wandelen, raften, fietsen enz. in een geweldig mooi gebied. Vaak heerlijk uit eten geweest, koken kunnen ze wel. Salzburger land karte aangeschaft, waardoor we heel veel activiteiten konden doen tegen een relatief laag bedrag (zijn veel zwembaden bij aangesloten). Het appartement leek ogenschijnlijk schoon, maar helaas bleken er bedwantsen te zijn (gelukkig niet op de kamers bij de kinderen). Receptie/hausmeister heeft dit opgelost door al onze spullen te behandelen en ons een nieuw appartement te geven. Helaas was het leed al geschied en heb ik gigantische jeuk gehad, zelfs nog toen we thuis waren. Ik heb in Rauris een arts moeten bezoeken, pillen en crème gekregen. Zelfs nu is de huid nog gevoelig en de littekens herinneren me er ook nog aan. Ben nu een beetje panisch geworden, zodra ik in een vreemd bed slaap. Zwembad is klein, vooral om even je spieren te ontspannen. Fitness ruimte die er zou zijn hebben we niet kunnen ontdekken. Wifi die in eerste instantie gratis zou zijn, bleek 1 week voor vertrek toch niet zo te zijn.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 6Familie met jonge kinderen08-08-2016

Mooie appartementen op het eerste gezicht maar.

Wij zijn in augustus 2016 in appartement daniela 5 geweest. Het appartement had 2 slaapkamers en een bedbank in de woonkamer. Op het eerste gezicht een mooi en modern appartement. Maar schijn bedriegt. De inrichting en vooral de kwaliteit is minimaal. De bedden zijn ronduit slecht van kwaliteit. Wij hebben hiervan direct melding gemaakt bij de receptie. Klachten worden in ontvangst genomen maar verder hoor je er niks meer van. Wij hebben het probleem uiteindelijk opgelost door de matras uit de bedbank te halen en op het bed in de tweepersoonskamer te leggen. Voor mij is niet zozeer het feit dat bedden slecht zijn het probleem maar wel de manier waarop met klachten omgegaan wordt. De appartementen hebben weinig privacy en zijn gehorig. Het sauna en zwembadcomplex ziet er mooi uit. Het zwembad is klein maar voldoet voor een plons na activiteiten. Let op het water is veel te koud voor kleine kinderen. In het sauna complex mogen geen kinderen komen.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in januari 2016

• 4Barbara18-07-2016

Wat een tegenvaller ...

Op de foto's ziet alles er modern, schoon en netjes uit. Wij troffen een appartement dat er uit ziet alsof het in de jaren 70 is gestyled. We hadden een 3-kamer beneden appartement, geboekt via touroperator.

Het is klein, je kan je kont niet keren, de lamellen zien er smoezelig uit, er zijn drie tuinstoelen voor 6 personen. In de woonkamer zijn 2 kastjes voor spullen, maar al je er iets in wil leggen moet eerst de bank weg geschoven anders gaat de deur van het kastje niet open. Qua servies zijn er 6 mokken, 3 x 6 borden, een paar glazen, 1 (fruit?)schaal, geen kommen oid. Wij zijn gelukkig niet lang, anders hadden we niet in de bedden gepast (die trouwens wel prima matrassen hebben).

Chagrijnige badjuf (stel je voor dat je met een klein zacht balletje gaat overgooien!), WiFi betalen (volgens touroperator gratis), parkeren betalen, 2 handdoeken p.p. voor twee weken.

Kortom, wat ons betreft dikke tegenvaller en we gaan niet meer terug.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 8Ellie26-06-2016

Geweldig

Het is een heel mood in de omgeving personeel super vriendelijk en behulpzaam Wij zaten in appartement sonnealm mooi en groot alleen in op de bank was geen zitten,en op balkon ook geen zitje om even te zitten Verder is het super daar

Gereisd met partner in juni 2016

Appartement Mountain-Resort Schönblick info