Vakantiehuis Landhaus Eder

Weer vandaag1°-8°

• Ligging t.o.v. pistes7,3

Laatste review
  • Ligging t.o.v. pistes8

Het huis ligt buiten het dorp Leogang, in een rustig gelegen straat. De weg is vlak dus er hoeft geen berg beklommen te worden. De skibus stopt 50 meter van het huis en komt 's ochtends 2x langs en 3x rijd er een bus terug (15 minuten reistijd).

Huis is zeer ruim en ideaal voor meerdere stellen. De huisbazin woont 15 minuten weg dus deze zie je alleen aan het begin/eind maar is altijd bereikbaar per tel/email. Buiten heb je de beschikking tot een garage waar je ook je ski's/snowboards kunt plaatsen. De keuken is voorzien van alle gereedschap die je nodig hebt om zelf voor je eten te zorgen. Alle kamers zijn voorzien van 2 persoonsbed (en evt. 1 persoonsbed) en een grote kledingkast. Daarnaast heb je zowel beneden als boven de beschikking over een WC/badkamer. In de badkamer beneden heb je ook nog een wasmachine. In de kelder kun je je ski/snowboardschoenen laten drogen.

3 reviews over Vakantiehuis Landhaus Eder in het Nederlands

Zeer mooi ruim huis, heerlijk rustig gelegen

Mark Zweedijk
28-3-2014

2006

Wij komen daar vanaf 2000

Martin de Roo
5-2-2006
  • Ligging t.o.v. pistes6
  • Ligging t.o.v. pistes6

Wij komen daar vanaf 2000. De service is uitstekend. Alles is mogelijk (inoverleg). Kamers en pappartement zijn van uitstekende kwaliteit. Een gezellige familie die klaar staat voor hun gasten. Ieder jaar krijgen we een kerstkaartje. De kinderen kunnen zich daar uitstekend vermaken. Ofwel het huisgevoel is zeker op zijn plaats. Prijzen zijn bijzonder laag t.o.v ander plaatsen.

2005
  • Ligging t.o.v. pistes8

In deze woning is één Ferienwohnung en 3 Doppelzimmer allen met balkon .

Het ligt in een rustige straat op 5 minuutjes afstand van het centrum en de liften.

Rauris is niet alleen aan te bevelen voor skiers, maar ook voor winterwandelingen .

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Landhaus Eder in Rauris / Taxenbach / Embach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Landhaus Eder zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.