Aparthotel Hubertus Sporthotel

7.7Goed

Oostenrijk, Salzburg, Rauris / Taxenbach / Embach

7.7Goed

• 9.6Ligging t.o.v. pistes

We hebben een aantal aanbieders voor Hubertus Sporthotel voor je op een rij gezet:

Aparthotel info

• Sauna
Meer aparthotel info

20 reviews over Aparthotel Hubertus Sporthotel

• 9ili26-12-2015

Voor herhaling vatbaar

Goed ontvangen door gastvrij personeel. Zijn erg vriendelijk en meedenkend. Er mag niet meer gerookt worden, waar wij heel blij mee waren. Dat dat vorig jaar wel mocht, daar is niets meer van te zien/ruiken. Fijne skiruimte op de begane grond. Skilift en skiles naast de deur. Lift en trap. Ontbijtbuffet en keuzemenu bij het diner, met dessertbuffet zijn goed, wil je iets anders bestellen, dan is dat ook mogelijk. Ook leuk is het gebaks-half-uurtje, 's middags met gratis koffie/thee en gebak. Wij waren er met kerst en mochten er genieten van een heerlijk uitgebreid kerstdiner op kerstavond. De kinderen konden na het skiën nog lekker zwemmen. Water was wel koud, maar dat schijnt normaal te zijn in Oostenrijk. Kinderen en honden zijn er gewoon welkom. Fijne zitruimte en barretje, waar wij elke avond een kaartje legden, lekker ongedwongen. Wij hebben genoten en gaan volgend jaar weer terug.

Gereisd met jonge kinderen in december 2015

• 9Elise12-07-2014

Genieten!

Prettig familiehotel waar het goed toeven is met vier pubers. Eten is goed en genoeg voor van die grote eters. Personeel heel vriendelijk. Wij hadden enorme kamers. Mooi uitzicht. Gratis fietsen (wel maar 4) mooi klein dorpje. Lekker zwembad in hotel, groot zwembad met adembenemend uitzicht even buiten het dorp Kortom genieten!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2014

• 7Versluis04-03-2014

Goed Hotel

Ligging van het hotel is de beste van het dorp. De aankleding en sfeer zijn typisch Oostenrijks. Personeel is vriendelijk. Eten in het restaurant is goed maar niets speciaals. Eenvoudig. Verder is het rustig in het hotel. Het is wel warm op de kamers, en jammer dat er geen bad is op de kamers. Kamers zijn ruim en schoon. Het internet is betaald €10 voor een week. en de verbinding is waardeloos.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2014

• 7saskia121205-08-2012

Eenvoudig, maar wel goed

Ruime en schone kamers. Mooi uitzicht vanaf je kamer. Het hotel ligt naast een kabelbaan. Je zit zo in het dorpje rauris. Het personeel is klantvriendelijk en behulpzaam. Het eten in het restaurant was goed. Niet op aan te merken.

Gereisd met partner in augustus 2010

• 10fam neuville21-07-2012

fantastische plek

Wij zijn net terug. Het hotel was super, de kamers waren echt proper zelfs al ben ik geen fan van tapijt, ze werden iedere dag grondig gepoetst men kreeg ook iedere dag verse handdoeken. Het eten was lekker en de service gebeurde steeds met de glimlach. Het is inderdaad zo dat je gewoon de sleutel in je hand krijgt aan de receptie, maar wij hadden daar echt geen probleem mee. Wij zijn met de trein gekomen en we werden afgehaald aan het treinstation in Taxenbach. Het weer zat ons niet mee maar het omgeving en de glimlach van het personeel maakten alles goed. Een dikke merci voor de prachtige vakantie

Gereisd met partner in juli 2012

• 7Bert06-09-2011

Op een prima plek naast de skilift en skischolen

Op een prima plek naast de skilift en skischolen alleen jammer van de apres ski tent naast het hotel Het eten was prima saladebuffet uitgebreid genoeg en ook de toetjes waren uitgebreid Bij een vol hotel is de skikelder wat aan de kleine kant en is het dringen

Gereisd met partner in februari 2009

• 6Petra24-02-2009

Vreemd hotel

Mooi hotel, lekker eten hoewel de groente bij het diner een sluitpost is. Vaak groente uit de diepvries, niet echt smakelijk. Ontvangst was matig. Er zat niemand bij de balie, de sleutel werd in onze handen gedrukt en verder moet je het maar uitzoeken. Bij inchecken wordt gevraagd of je eventuele kosten cash of met creditcard wil betalen. Boven lees je dan dat met creditcard 1 % kosten wordt doorberekend. Geen zeep in de douche. Er zit bijna nooit iemand bij de balie. Informatie over bustijden, excursies e.d. is niet voorhanden. Op de dag van vertrek kan je de koffers in de televisieruimte neerzetten en die kan niet worden afgesloten. De koffers staan dan dus een hele dag onbeheerd. Het personeel is vriendelijk. Uitzicht vanuit de kamers is mooi en leuk op de kinderweide. Zwembad is ook prima. Sauna is alleen gratis van 5 tot 7 uur 's avonds (etenstijd), anders kost het 8 euro. Van overlast van de bar naast het hotel heb ik niets gemerkt.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2009

• 8Erik en Ine05-02-2008

Dit hotel heeft een perfecte ligging aan de piste en gondel! De kamer is groot en goed ingericht. De badkamer is prima! Er wordt elke dag goed schoongemaakt, ook met hond op de kamer (zoals wij!). Het ontbijt is keurig, keuze genoeg. Het diner is prima, elke avond had je keuze uit 3 verschillende gerechten. Meestal met soep vooraf. De salade en het dessert kon je zelf pakken. Daarin ook keuze genoeg! Het hotel heeft een eigen skikelder waar men ook de schoenen kan drogen.

Het personeel is heel vriendelijk. Met de schoonmaakster hebben we goede afspraken kunnen maken over de hond. Dat was allemaal geen probleem.

Een minpuntje is de apres-skibar naast het hotel. Meestal zitten daar de skileraren. Op zaterdag is het daar het drukst en duurt het tot 22.00 uur. Lastig als je op tijd wilt gaan slapen. De volgende keer toch maar een kamer vragen aan de andere kant van het hotel!

Gereisd met partner in februari 2008

• 8Erik en Ine03-02-2008

Dit hotel heeft een perfecte ligging aan de piste en gondel! De kamer is groot en goed ingericht. De badkamer is prima! Er wordt elke dag goed schoongemaakt, ook met hond op de kamer (zoals wij hadden). Het ontbijt is keurig, keuze genoeg. Het diner is prima, elke avond had je keuze uit 3 verschillende gerechten. Meestal met soep vooraf. De salade en het dessert kon je zelf pakken. Daarin ook keuze genoeg! Het hotel heeft een eigen skikelder waar men ook de schoenen kan drogen.

Gereisd met partner in januari 2008

• 8Sandra04-03-2007

Een echt Oostenrijks 'gemuttlich' hotel op een toplokatie. Naast de skilift en paraplubar (waar overigens niet zoveel te doen is behalve dat er hoofdzakelijk skileraren zitten). In hotel skiverhuur en skischool aanwezig. Eten vonden wij goed en gevarieerd, zowel onbijtbuffet als keuzemenu 's avonds met uitgebreid salade- en dessertbuffet. Ook erg kindvriendelijk en ruime kamers. Wij hadden weinig sneeuw en dus was de dalafdaling van de Hochalm (zwarte piste) helaas gesloten.

Gereisd in maart 2007

0 tips over Aparthotel Hubertus Sporthotel