Vakantiehuis Haus Maria

Vakantiehuis Haus Maria
7,4

• Ligging t.o.v. pistes8,1

2 reviews over Vakantiehuis Haus Maria in het Nederlands

Alles prima, behalve wifi.

Liesbeth
4-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes7

Mooi huis op prachtige locatie, loopafstand van de piste. Slaapkamers met heerlijke bedden, alleen kastruimte misten we wel. Heerlijke week gehad met in totaal 8 personen, voldoende ruimte in dit huis. Wat wel erg jammer was, was dat er beloofd wordt dat er wifi is. Dit werkt namelijk niet en hier werd ook niks mee gedaan na het melden.

Oude reviews (archief)

fantastisch huis prachtige uitzicht

Leny Hek
19-5-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

heel mooi en schoon huis met 4 slaapkamers, woonkeuken met uitzicht op de bergen.

op loopafstand van het gezellige dorp Rauris.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Haus Maria in Rauris / Taxenbach / Embach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Haus Maria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Haus Maria scoort een 7.36 uit 10 op basis van 2 reviews.