Appartement Haus am Berg

7Goed

Oostenrijk, Salzburg, Rauris / Taxenbach / Embach

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Haus am Berg?

7Goed

• 6.3Ligging t.o.v. pistes
  • 6.3Inrichting

Appartement info

Meer appartement info

3 reviews over Appartement Haus am Berg

• 10Maartje31-01-2011

Geweldig!

Net terug van een heerlijk weekje in dit schitterende huis. Het ligt boven op een berg dus fantatisch uitzicht over het hele dal. Het weggetje er naar toe was al een hele ervaring, maar dat wende al snel.

Genoeg warm water voor 15 personen, dus na het skieen had iedereen een warm bad of douche.

De kinderen hebben heeriljk gespeeld in de supergrote woonkamer. Er waren twee banken aanwezig waar je lekker op kon zitten. De slaapkamers waren ook prima!

Er lopen inderdaad katjes rond, maar deze blijven gewoon buiten mits je de deur niet open laat staan.

Lawinegevaar kan niet! Aangezien je boven op een berg zit.

Al met al een super gave lokatie!

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

• 10Maartje31-01-2011

Geweldig!!!

Lawinegevaar kan niet! Aangezien je boven op een berg zit.

Al met al een super gave lokatie!

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

• 1E B Kleijnenburg Tmmers23-02-2009

Dit nooit meer

Deze lokatie is totaal ongeschikt.De beheerster laat zich niet zien ,wij waren ingesneeuwd en hebben zelf de weg vrij moeten maken.er was lawinegevaar,maar er is niet gewaarschuuwd,wij hebben zonder het te weten groot gevaar gelopen,wij zaten met 4 kinderen vast.Er is geen radio geen televisie dus de lokale waarshuwing voor lawinegevaar heeft ons niet bereikt,de beheerster zat 200 km verder en heeft ons gewoon laten barsten!Er zijn uitsluitend houten banken en stoelen,na het skien kan je uitsluitend ontspannen op een krakemikkig bed,of matrassen op de grond, ook zijn er katten,en dat is niet verteld wij zijn allergisch voor katten,en hebben hier veel last van gehad!!!Zou dit bij de boekiing of informatie verteld zijn ,zouden we deze lokatie nooit gekozen hebben!!!!Met andere worden dit was een ramp vakantie deze lokatie is een komplete aanfluiting.!!

• 1Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in februari 2009