Vakantiehuis Goldgrube Buchebenstersterster

Meer vakantiehuis info
Tonen op kaart

145 reviews over Vakantiehuis Goldgrube Bucheben

• 10Karin22-09-2019

(Honden) paradijs in de bergen!

We hebben een top vakantie gehad bij de Goldgrube. Mooi appartement. Mooie omgeving. We voelden ons echt welkom bij Menno en Marjenneke. Fijne mensen. Boef, onze hond heeft ook genoten. Het is een fijne plek voor honden. Mooi wandelpad, de hondenspeelplaats en de beek. Hij vond alles geweldig. Dit is echt een aanrader als je met een hond op vakantie gaat. Voor kinderen is er trouwens ook veel te doen. Je hoeft er ook niet heel ver te rijden om mooie wandelingen te maken. En elke dag verse broodjes bij het ontbijt. Hier wordt echt moeite gedaan voor de gasten.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9V Geest15-06-2019

Heerlijk!

Appartement is goed verzorgd en knus, mooi wandelpad langs t huis om je hond uit te laten. menno en marjenneke zijn werkelijk schatten van mensen die hard werken met zorg en liefde! De omgeving is een droom voor wandelaars, het dal is magisch groen, veel water, sneeuwtoppen, variatie genoeg.

Alleen gereisd in juni 2019

• 8Familie Kwaak23-03-2019

Goldgrube is een verzorgde authentiek Oostenrijkse vakantiewoning nabij Rauris, gelegen in een prachtige omgeving en nabij (10-15 automin) een klein en kindvriendelijk skigebied. Wij waren er samen met onze vrienden met in totaal 7 kinderen. Er was ruimte genoeg in ons appartement. Voor de volwassenen en de oudste kinderen een tweepersoonskamer met eigen douche en toilet. Voor de kleinere kinderen een slaapzolder en een aparte badkamer met douche en bad. Alles erg verzorgd, complete inrichting net sanitair etc. Voor de skispullen een mooie verwarmde stalling. Goede parkeergelegenheid. Betrokken, vriendelijke Nederlandse eigenaren die o.a elke ochtend warme broodjes verzorgden maar ook met veel enthousiasme een fondue avond in hun eigen ““Stube” organiseerden. Wij hebben alweer geboekt voor het volgende jaar!

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in februari 2019

• 8Arie de kievit13-02-2019

Erg fijn om daar te zijn

Aller hartelijk ontvangst onze hond zarah vond het geweldig in de sneeuw en veel sneeuw dit jaar dus van uit het huis wandelen met de hond richting het einde van het dal niet mogelijk jammer maar wij hebben zeker genoten en elkedag verse broodjes aan de deur klink echt lekker wij hebben genoten bedankt voor de goede zorgen groet arie en annemarie en zarah.

Gereisd met partner in februari 2019

• 2018
    8E de Jonge13-08-2018

komen zeker terug

Heerlijke rustige mooie omgeving. Veel wandelingen te doen. Goed verblijf in Goldgrube. In Rauris prima voorzieningen met betrekking tot de winkels, een Spar en een Bila. Elke morgen in ons verblijf verse broodjes aan de deur. Prima kamers en goede materialen in het appartement. Goede keuken, prima bedden en een super terras. Voor de honden een heerlijke plek om te spelen. Menno en Marjenneke zijn schatten van mensen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 9Anneke en Hans12-07-2018

Zeker voor herhaling vatbaar !

Je verblijft hier in een groot huis, onderverdeeld in mooie appartementen. De gastvrouw en gastheer zijn een Nederlands echtpaar, die je verblijf een feestje maken. De omgeving leent zich heel goed om te wandelen en wij hebben ook menig fietstocht gemaakt. Voor kinderen is er een speeltuin en ze kunnen ook lekker spelen in de beek, het zwembad of op de tennisbaan. Er is zelfs een speeltuin voor honden. Een echte aanrader !

Gereisd met partner in juni 2018

• 9Marian van Aelst08-01-2018

Heerlijke plek voor jong en oud!

Vakantiehuis Goldgrube ligt buiten het centrum van Rauris. De appartementen zijn ruim, schoon en alles wat je nodig hebt is aanwezig. Wij vonden het voor een week tijdens de kerstvakantie niet duur. Marjenneke en Menno zijn zeer vriendelijke mensen! De verse broodjes hangen 's morgens aan je deur...Voor kleine kinderen is er een speeltuin en honden zijn geen probleem! Zeker aan te bevelen!

• 4Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in december 2017

• 2017
    10van Werven12-09-2017

Gastvrije, hondvriendelijke vakantieplek!

Omgeven door mooie natuurwandelpaden, bos en bergen is de Goldgrube voor ons samen met de hond een ideale plek om energie bij te tanken. Hoewel honden welkom zijn (eigen omheinde speelplaats, schone droogdoeken bij de deur) geen spoor van "natte hondengeuren of vieze haren". Door uiterst vriendelijke en open ontvangst voelt aankomst en verblijf als thuiskomen! Veel informatie over de omgeving beschikbaar, zowel in diverse folders als mondeling gegeven door de eigenaren Menno en Marjenneke. Aan overkant van Goldgrube groot kampvuur gemaakt bij het riviertje en van BBQ genoten samen met op dat moment andere aanwezige gasten, geheel verzorgd door de Goldgrube. Op regenachtige dag heerlijk in de sauna gezeten.....Wij zeggen heel graag: " tot volgend jaar!!!"

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in augustus 2017

• 10A. Hoff02-09-2017

Heerlijk. Zou daar altijd willen blijven

De eigenaren die het verblijf heel plezierig maken en de heerlijke kabbelende beek. Het prachtige uitzicht op de Sonnblick van 's morgens vroeg tot 's avonds laat. Mooie wandelingen.

Gereisd met partner in mei 2017

• 10Fleurackers - van riet09-04-2017

Hier komen we terug

Super onthaal, vriendelijkheid ten top. Kindjes hebben hun super geamuseerd op het tennisveld waar je gratis gebruik van kan maken, speeltuin super in orde voor de kids. Zwembad konden we spijtig genoeg nie gebruik van maken, het weer was nog een beetje koud. Accommodatie was super proper en heel ruim. Alles dat een appartement nodig heeft vind je hier. Kids en wij ons super geamuseerd, komen zeker nog terug.

Gereisd met jonge kinderen in april 2017

18 tips over Vakantiehuis Goldgrube Bucheben

• S van Dijk, 04-05-2014

Wij maakten een wandeling naar de Raurischer Brunen. Een uniek plekje waar je drinkwater ziet ontstaan uit de berg! Prachtige natuur met tovermeertje wat soms droog staat en soms overloopt van schoonwater.

• Nijendijk, 25-05-2014

Voorjaar is een heerlijke tijd. Sneeuw op de bergtoppen en al wel goede wandelmogelijkheden.

• M. Evertse- Berveling, 12-07-2013

Aan eind van dal, begin Mautstrasse .Parkeerplaats restaurant heel goed . Zijdal tussen Rauris en Buchegen ( Worht? Weixn ) Vis retaurant Forel heel goed. Knoflooksoep en Appelstudel bij haus Lechener bij Gierendal heel lekker.

0 vragen over Vakantiehuis Goldgrube Bucheben

Vakantiehuis info