Hotel Ferienwelt Kristall

7.9Goed

Oostenrijk, Salzburg, Rauris / Taxenbach / Embach

7.9Goed

• 7Ligging t.o.v. pistes

We hebben een aantal aanbieders voor Ferienwelt Kristall voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna

40 reviews over Hotel Ferienwelt Kristall

• 5Kim05-01-2014

Nooit meer

Geen viersterren waardig. Alhoewel het hotel schoon was en kamers goed waren (behalve 1 doorgezakt matras) was het verder weinig sfeervol. Het eten was smaakloos en met weinig fantasie en veelal doorgekookt of gebakken. Op de piste kreeg je beter eten. Sappen extra aangelengd met water. Je merkt aan alles dat er geen liefde in zit maar alles om de euro's draait. Staf with à heart stond er, nou weinig van gemerkt. Stoel van ons kindje was stuk en we vroegen om een nieuwe, naar veel gezeur kregen we dan toch een nieuwe, maar ging niet van harte. Ik zou zeggen bij de Ikea heb je voor heel weinig prima kinderstoelen. Wij gezin met 2 kinderen komen hier nooit meer terug.

Gereisd met jonge kinderen in december 2013

• 9Laura27-07-2013

Elk jaar met veel zin naar hotel kristall

Wij zijn ontzettend tevreden over dit hotel. Mevrouw Kristall is altijd erg vriendelijk. Wij gaan er nu al een aantal jaren heen, en nooit is iets tegen gevallen. Mooie en gezellige kamers. Zwembad is heerlijk na een hele dag skien.

De prijs is het echt waard!!!!

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in januari 2013

• 8rietja19-06-2013

Goed hotel

Redelijk goed 4 sterren hotel. Het eten was goed en ruim voldoende. jammer dat het eten erg snel wordt opgediend. Het 4 gangen diner zit er met 45 minuten op, en sta je weer buiten. Prijzen van de drankjes zijn erg hoog. De kamers zijn ruim en schoon.

Gereisd met partner in januari 2013

• 5Nicole26-02-2011

Viel tegen voor een 4-sterren hotel

Wij hadden zeker meer verwacht van een 4-sterren hotel. Vooral het eten was erg matig en niet echt smaakvol. De matrassen waren oud. Verder wel nette kamers. Vorig jaar ook in een 4-sterren hotel gezeten wat echt veel beter was, zeker qua eten. Men was wel vriendelijk. Een pluspunt was wel dat we een familiekamer kregen zodat de kinderen een apart kamertje hadden. Er was niets extra's voor de kinderen (wij: 2 kids, 4j en 6j). Zwembad (klein) was einde middag (na een dag skieen) erg vol. Wij zijn met de auto naar de pistes gereden, maar de bus kan ook. Eri is ook een skilift aan de overkant van de weg welke ook op het skigebied aansluit. De schoonmaaksters kwamen 2x pas om 17u, niet handig als je dan net thuiskomt terwijl je de hele dag weg bent. Wat ook jammer was was dat de wellness faciliteiten al om 19.00u gesloten waren! Kortom, wij gaan hier zeker niet meer terug!

• 6Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in februari 2011

• 8Gerard Kosters08-09-2010

Mooie kamer, prima eten

De service was prima, als je iets veranderen wou, dan werd het meteen geregeld. Zoals door verschillende mensen werd gemeld, dat er te weinig eten zou zijn bij het buffet, daar hebben wij niets van gemerkt. Er was altijd ruim voldoende. Fam. Kosters, Goor.

Gereisd met partner in juni 2010

• 7Grijp Rebecca20-08-2009

NOOIT MEER!!!!!

Het hotel is zeker geen 4 sterren waard. GEEN prijs/kwaliteit. Ontbijt wordt om 20U s'avonds klaar gezet. Avondeten van 18u tot 19.30u. Voor een slabuffet moest je rennen bij het avondeten, een dessert halen.....ja, als je meteen bij binnenkomst even een bordje ging halen nog voor je begon te eten.....zoniet was het zonder toetje! Het avondeten was niet bijzonder en betrekkelijk weinig. Buitenzwembad was overdekt, badjassen voor 4 €/dag. Ligstoelen buiten zijn houten planken. Grasweide is er niet. Onze kamers keken eveneens uit op een beschilderede betonnen muur. We hadden eveneens een invalide persoon mee, die onmogelijk aan de HUTTE avond kon deelnemen. Er werd vanuit het hotel geen oplossing geboden voor ons avondeten.Dus uit eten maar, nog een extra kost bij de vakantie. We hebben eveneens meteen de touroperator gebeld, maar die geven geen gehoor aan onze klachten. Bezin eer ge boekt in dit hotel!!

Gereisd met partner in juli 2009

• 8Riem11-08-2009

prima winter sport adres

We hebben genoten van Rauris, van het Hotel. Het Hotel was schoon, de mensen waren vriendelijk . Eten was prima. Als ik sommige reakties lees, denk ik dat het niet aan de accomodaties ligt.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in februari 2008

• 9CWGJ van Haaren13-08-2008

Fijne vakantie

Zijn de eerste twee weken van augustus geweest. Na het lezen van een paar negatieve beoordelingen ging ik met gemengde gevoelens ernaar toe. Achteraf kan ik stellen dat we allen (2 volwassenen en 2 kinderen [6 & 11 jaar]) een prachtige vakantie hebben gehad. De mensen waren vriendelijk, het eten meer dan goed en voldoende, het zwembad leuk voor de kinderen. Zeker als je bekijkt wat je hebt moeten betalen, dan is de prijs/ kwaliteitverhouding meer dan voldoende. Ik kan me dan ook helemaal niet vinden in de negatieve beoordelingen. Rauris en omgeving is een meer dan de moeite waard. Voor ieder wat wils.

Gereisd met familie in augustus 2008

• 9Kees van Dijk12-08-2008

Waar voor je geld!

Bij binnenkomst kregen wij een folder met de huisregels. Het blijkt dus nodig te zijn om gasten erop te wijzen wat 'normaal'gedrag is en dat je zelf op je kinderen moet letten. Voor ons was alles wat er in stond vanzelfsprekend. Het eten was wat ons bertreft goed. Het buffet was vrij standaard maar er was genoeg om te kiezen. Ook gaan ze bewust met het eten om en wordt er weinig weggegooid. (Alleen maar goed!) De toetjes werden soms wel al massaal ingeslagen door de hotelgasten die nog met het voorgerecht moesten beginnen. Maar over wie zegt dat iets? Over de muurschildering: wees blij dat je niet tegen een kale grijze muur zit te kijken en bovendien als je stoel schuin zet zie je gewoon de bergen !Een hotel aan zee heeft ook niet elke kamer zeezicht. Wij hebben een hele fijne (super)vakantie gehad en zeker voor het bedrag dat wij kwijt waren.

Gereisd met familie in augustus 2007

• 7peeters04-08-2008

dit nooit meer

in derde week van juli 2008 daar geweest we hadden twee maal familiekamer geboekt en kregen twee twee persoons kamers en dan ook nog eens het uitzicht op een beton muur met een beschildering het avondeten was slecht het onbijt was redelijk alleen de jus en multi drank was water met een kleurtje de bediening was prima en ze wisten ook wel hoe het gesteld was met de keuken? het kruiden bad was ook matig gewoon een ligbad met badedas de zonnebank daar mogen ze wel eens nieuwe lampen in doen verder is dit hotel geen 4 sterren waard

Gereisd met familie in juli 2008

Hotel Ferienwelt Kristall info

• VerzorgingHalfpension
  • Eten en drinkenLunch

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Zwembad

• Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten