Pension De Berghut

8,2

• Ligging t.o.v. pistes6,3

9 tips over Pension De Berghut

B van Erven, 21-1-2015
Als je wel over eigen vervoer maar niet over ski' s, schoenen etc. beschikt; huur je materiaal bij de Intersport in het dorp ipv bij de liften. Splinternieuwe spullen en erg vakbekwaam personeel!
ronny_reinou, 19-9-2014
Hans en Nel komen elke ochtend met je doornemen wat je wensen zijn en hebben daar goede tips bij.
O. Harkema, 31-1-2014
Ze hebben een kamer met een zespersoons stapelbed!

Eva de Groot, 9-1-2014
De kinderen uit de Berghut kunnen samen op skiles.
Michèle, 27-8-2013
Veel te doen voor liefhebbers van de bergen.
Kees en Marieke Cusell, 6-4-2013
Je kan alles vergeten want alles is er !!!!!

Mark & Boukje, 5-4-2013

Met kleine kinderen zijn de dubbele kamers met tussendeur wel aan te raden wat ons betreft (die hadden wij ook). Tenzij je hele rustige slapers hebt en het feit dat ze bij je op de kamer slapen geen belemmering is voor je nachtrust ;-)

En ook als je niet van skiën houdt is de Berghut een goede winterbestemming, het dal en het dorpje zelf zijn erg mooi en leuk, er kunnen prachtige wandelingen gemaakt worden, etc. etc.

DeGroeneVrouw, 31-1-2013
Ook heel tof als je níet van wintersporten houdt maar wel van een prachtige omgeving en een heerlijke sfeer.
Willemijn Bosma, 29-7-2012
Nel komt elke ochtend een tip geven wat je die dag kan gaan doen. Het is een prachtige omgeving. Wij waren er in de zomer en hebben onder andere een prachtige wandeling gemaakt. Als je Nel vraagt naar de wandeling 'tussen de twee bomen door' dan legt ze je het met liefde uit. Ga vooral naar het kneuterige berghutje (heel authentiek) de Erlehenalm voor een echt Oostenrijktgevoel!