Pension De Berghut

9,2

• Ligging t.o.v. pistes7,7

76 reviews over Pension De Berghut in het Nederlands

Met jonge kinderen

fantastisch uitzicht, handig op doorreis.

debby
21-8-2018
  • Ligging t.o.v. pistes6

Wij hebben hier overnacht onderweg naar Kroatië. Het ligt dicht aan de snelweg. Wij hadden een groot en schoon appartement. Met twee aparte slaapkamers, ruime badkamer en een zitgedeelte met keuken en balkon waar wij heerlijk gebruik van gemaakt hebben. Voor jonge kinderen zijn er speeltoestellen en omdat het de de temperaturen erg hoog waren stond er ook een groot zwembad. Het is gelegen bovenop een berg. De weg de berg op is vrij smal. Het uitzicht vanuit het appartement was prachtig.

Heel veel puntjes op de 'i'

Patricia van Langerak
21-2-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

Memorabel weekend gehad in de Berghut. Wat een waanzinnige plek, fantastische gastvrijheid, overheerlijk eten en lekkere bedden. Nel & Hans zetten veel meer dan normale puntjes op de 'i'. Dit weekend zullen lang blijven herinneren. Top!

Een heerlijke belevenis!

Susanne
3-2-2015
  • Ligging t.o.v. pistes6

Hier word je door Hans, Nel en overige medewerkers compleet in de watten gelegd. Super gastvrij van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat. Echt een aanrader!

Super "vriendenweekend"!!

Annette Kramer
26-1-2015
  • Ligging t.o.v. pistes9

Super vriendenweekend - gezellige, knusse accommodatie - fantastisch ontbijt en avondeten - geweldig georganiseerde winteravond met sneeuwwandelen, rodelen en sneeuwscooter - Hans en Nel weten precies wat nodig is om je een paar geweldige dagen te bezorgen. Top!!

Beter dan dit wordt het niet

B van Erven
21-1-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

Vergeet je eerdere vakanties met stress over je accommodatie, over de te krappe kamers, onvriendelijk personeel, slechte hygiene, waardeloos eten etc. Ga naar de Berghut, en ervaar je vakantie zoals het ooit bedoeld was. Deze mensen weten precies wat je nodig hebt op vakantie, het is genieten in het kwadraat.

Fantastisch!

ronny_reinou
19-9-2014

Heerlijke plek waar je verwend wordt en de volle week kunt genieten met je gezin! Geen gedoe met afwas, bedenken wat je wilt koken, dat wordt allemaal voor je geregeld. In een adembenemend mooie omgeving. Helaas niet geweldig weer, desalniettemin hebben we ons fantastisch vermaakt. Het heeft ons niet belemmerd in de uitstapjes.

Wij zijn fan van de Berghut!

Martine
20-3-2014
  • Ligging t.o.v. pistes9

Dit jaar voor de derde keer wintersport vakantie gevierd in de jonge gezinnen week bij De Berghut! Het was weer zo genieten, je moet het meemaken om te ervaren. Je kan als ouder hier een week ontspannen met je kinderen, want je wordt compleet ontzorgd en verzorgd. Heerljk ontbijt, 's avonds fijn eten voor de kids en daarna gezellig met de volwassenen eten. De kids vermaken zich na het skien in de tuin of doen mee met de kinderdisco of kijken een filmpje en wij genieten van een apres-ski borreltje in de zonnige tuin! De kamer zijn ruim en netjes verzorgd. De speelkamer voor kids ook vrolijk en fijn ingerecht en als kids nog niet skien is er een lieve oppas. Kortom wij zijn fan!

Fantastische ervaring !

Kees Cusell
19-3-2014
  • Ligging t.o.v. pistes8

Super concept waarbij je als ouder kan ontspannen en kinderen op en top genieten

"Zo (te) snel voorbij..."

Filip Rouma
19-3-2014
  • Ligging t.o.v. pistes8

De Berghut waarderen als vakantiebestemming kan je pas echt als terug thuis bent en beseft wat je allemaal moet missen. Voor ons was het de eerste maal en bovendien de eerste wintervakantie met ons 4-jarig zoontje. We hebben een fantastische week achter de rug. Prachtig weer maar vooral een topconcept. Net de foto's bekeken met ons zoontje Mathis. Hij wil al terug vertrekken...Wij komen zeker terug, te meer ons zoontje nog een medaille meer wil winnen bij het skieen. Prijs/kwaliteit top. Met 6 verschillende gezinnen een huiselijke sfeer creeren... Uniek . Mel & Hans houden zo dit pareltje in de Alpen. Tot gauw. Filip

Een pension waar jij heel blij van wordt.

tinekegriffioen
16-3-2014
  • Ligging t.o.v. pistes10

Dit was de vijfde keer dat we in De Berghut onze wintersport vakantie hebben gevierd en het was weer een feest. Voor ons en voor de kinderen.

Heerlijk gegeten de de twee avonden dat er niet werd gekookt is er zelfs voor ons twee keer gereserveerd in top restaurants in de buurt.

Rauris is niet een heel groot ski gebied maar wel fijn voor de kinderen als je ze alleen wilt laten gaan. Drie minuten met de auto en altijd parkeerruimte.

Op 15 minuten rijden afstand ben je bij andere super mooie skigebieden zoals, Dienten, Dorfgastein enz.

Hans en Nel hebben oog voor detail.

We komen zeker weer terug!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension De Berghut in Rauris / Taxenbach / Embach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension De Berghut zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.