Pension De Berghut

• Kinderopvang
Meer pension info

75 reviews over Pension De Berghut

• 10Patricia van Langerak21-02-2015

Heel veel puntjes op de 'i'

Memorabel weekend gehad in de Berghut. Wat een waanzinnige plek, fantastische gastvrijheid, overheerlijk eten en lekkere bedden. Nel & Hans zetten veel meer dan normale puntjes op de 'i'. Dit weekend zullen lang blijven herinneren. Top!

Gereisd met vrienden in februari 2015

• 9Susanne03-02-2015

Een heerlijke belevenis!

Hier word je door Hans, Nel en overige medewerkers compleet in de watten gelegd. Super gastvrij van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat. Echt een aanrader!

• 6Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in januari 2015

• 9Annette Kramer26-01-2015

Super "vriendenweekend"!!

Super vriendenweekend - gezellige, knusse accommodatie - fantastisch ontbijt en avondeten - geweldig georganiseerde winteravond met sneeuwwandelen, rodelen en sneeuwscooter - Hans en Nel weten precies wat nodig is om je een paar geweldige dagen te bezorgen. Top!!

Gereisd met vrienden in januari 2015

• 10B van Erven21-01-2015

Beter dan dit wordt het niet

Vergeet je eerdere vakanties met stress over je accommodatie, over de te krappe kamers, onvriendelijk personeel, slechte hygiene, waardeloos eten etc. Ga naar de Berghut, en ervaar je vakantie zoals het ooit bedoeld was. Deze mensen weten precies wat je nodig hebt op vakantie, het is genieten in het kwadraat.

Gereisd met partner in januari 2015

• 10ronny_reinou19-09-2014

Fantastisch!

Heerlijke plek waar je verwend wordt en de volle week kunt genieten met je gezin! Geen gedoe met afwas, bedenken wat je wilt koken, dat wordt allemaal voor je geregeld. In een adembenemend mooie omgeving. Helaas niet geweldig weer, desalniettemin hebben we ons fantastisch vermaakt. Het heeft ons niet belemmerd in de uitstapjes.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

• 10Martine20-03-2014

Wij zijn fan van de Berghut!

Dit jaar voor de derde keer wintersport vakantie gevierd in de jonge gezinnen week bij De Berghut! Het was weer zo genieten, je moet het meemaken om te ervaren. Je kan als ouder hier een week ontspannen met je kinderen, want je wordt compleet ontzorgd en verzorgd. Heerljk ontbijt, 's avonds fijn eten voor de kids en daarna gezellig met de volwassenen eten. De kids vermaken zich na het skien in de tuin of doen mee met de kinderdisco of kijken een filmpje en wij genieten van een apres-ski borreltje in de zonnige tuin! De kamer zijn ruim en netjes verzorgd. De speelkamer voor kids ook vrolijk en fijn ingerecht en als kids nog niet skien is er een lieve oppas. Kortom wij zijn fan!

• 9Kees Cusell19-03-2014

Fantastische ervaring !

Super concept waarbij je als ouder kan ontspannen en kinderen op en top genieten

• 9Filip Rouma19-03-2014

"Zo (te) snel voorbij..."

De Berghut waarderen als vakantiebestemming kan je pas echt als terug thuis bent en beseft wat je allemaal moet missen. Voor ons was het de eerste maal en bovendien de eerste wintervakantie met ons 4-jarig zoontje. We hebben een fantastische week achter de rug. Prachtig weer maar vooral een topconcept. Net de foto's bekeken met ons zoontje Mathis. Hij wil al terug vertrekken...Wij komen zeker terug, te meer ons zoontje nog een medaille meer wil winnen bij het skieen. Prijs/kwaliteit top. Met 6 verschillende gezinnen een huiselijke sfeer creeren... Uniek . Mel & Hans houden zo dit pareltje in de Alpen. Tot gauw. Filip

• 10tinekegriffioen16-03-2014

Een pension waar jij heel blij van wordt.

Dit was de vijfde keer dat we in De Berghut onze wintersport vakantie hebben gevierd en het was weer een feest. Voor ons en voor de kinderen. Heerlijk gegeten de de twee avonden dat er niet werd gekookt is er zelfs voor ons twee keer gereserveerd in top restaurants in de buurt. Rauris is niet een heel groot ski gebied maar wel fijn voor de kinderen als je ze alleen wilt laten gaan. Drie minuten met de auto en altijd parkeerruimte. Op 15 minuten rijden afstand ben je bij andere super mooie skigebieden zoals, Dienten, Dorfgastein enz. Hans en Nel hebben oog voor detail. We komen zeker weer terug!

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in februari 2014

• 9Linda de Jong05-02-2014

Wanneer mag ik weer?

Er is aandacht voor jou, kwaliteit, detail, eerlijke, heerlijke en gezonde voeding en voor het faciliteren van beleving en ontmoeting. De omgeving is prachtig. Nog nooit eerder heb ik dit meegemaakt.

Gereisd met vrienden in januari 2014

Pension De Berghut info