Gasthof Alpenrose

6.3Voldoende

Oostenrijk, Salzburg, Rauris / Taxenbach / Embach

Op vakantie geweest naar Alpenrose?

6.3Voldoende

• 9.1Ligging t.o.v. pistes

Gasthof info

Meer gasthof info

23 reviews over Gasthof Alpenrose

• 7Nancy25-01-2015

Zeer goedkoop hotel geen klagen!

Wij zijn met kerst 2014 week hier verbleven in de familiekamer bedden liggen heerlijk ja het hotel is oud maar voor dat geld 600 euro half pension met 4 personen!!! Mag je denk niet klagen .. Ontbijt was goed avondeten niet echt om naar huis te schrijven maar je hebt een heerlijke douche en lekkere bedden. Ik vond het wel wat hebben de kabouterbedden en geverfde kasten. Je kunt lopend naar de piste en het ligt in het Centrumpje waar he overigens ook heerlijk kunt eten savonds voor niet al te veel geld. Kids zijn op skiles geweest en hebben het zeer naar hun zin gehad. Wij boeken zeker volgend jaar weer. Oja en idd er hangt wel een etensgeur in het gele hotel soort van uienlucht ofzo dat is idd waar dus zou zeggen neem iets mee voor op de kamer hebben wij gedaan robijntje hihi. We hadden trouwens ook een heel groot balkon met uitzicht op de kinderpiste!!

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in december 2014

• 8Hubert Been02-07-2014

fijn familie hotel

fijne ontspannen sfeer, goede bediening schone simpele kamers met eigen badkamer met douche-wc-wastafel goede bedden, kleine tv op de kamer op loop afstand tot piste, veilig voor kinderen omdat er een tunnel onder de weg doorloopt zodat er geen kruising met ander verkeer is. traditionele keuken

Gereisd met jonge kinderen in februari 2014

• 8Marion01-01-2014

Om nog eens te doen !

Als er sneeuw ligt, op de ski naar de piste, anders klein stukje lopen. We hebben er kerst gevierd, samen met de kerstman liedjes zingen, gevolgd door kleine kadootjes. Gezellige, Oostenrijkse kneuterigheid. Geverfde bkabouterbedden , prachtige kasten,veel planten. Eten gevarieerd, vooral de pasta met zalm werd heel erg gewaardeerd. Zowel de kleintjes als de pubers hebben zich prima geamuseerd.

Gereisd met oudere kinderen in december 2013

• 4rsto11-03-2012

Grote opknapbeurt

Toen we aankwamen bij Gasthof Alpenrose schrokken we heel erg. Het is heel heel oud: vergane glorie. Er zit wel potentie in: het pension ligt heel centraal en je kan bijna naar de piste skien. Teruglopen doe je in 5 minuten. De kamers zijn wel klein, maar daar valt nog mee te leven, mits er nieuwe vloerbedekking, een verfje etc wordt aangebracht. Maar er moet wel veel gebeuren: - grote opknapbeurt - echt een andere kok: het eten was werkelijk zeer slecht - alle snuisterijen de deur uitgooien: het maakt een zeer rommelige indruk - nieuwe afzuigkap kopen: in mijn slaapkamer kon ik ruiken wat er op het menu stond - alle honden, katten etc opsluiten. Vies om die beesten rond te laten lopen

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in februari 2012

• 3xxx03-08-2007

Het eten is er niet te vreten. de prijs is duur in verhouding met de kwaliteit. en de service trekt er ook op niks.

Gereisd met familie in juli 2005

• 7S. Digneffe21-03-2007

Goedkoop maar oud pension, wel gezellig en proper. Zeer kleine kamers met zeer weinig opbergruimte. Wij hebben supermooi weer gehad maar als je op de kamer skikleren moet laten drogen heb je een probleem. Heel vriendelijk personeel.Het eten was goedkoop (veel pasta),niet altijd even lekker en zeker niks speciaal.De tafel werd al afgeruimd terwijl er nog iemand aan het eten was wat ik persoonlijk onbeleefd vond.Ideale afstand naar pistes en centrum (zeker als je kinderen bij hebt).Skigebied is zeker niks voor gevorderde skiërs. Onze dochter (5j) heeft er leren skiën met een nederlandstalige! skimonitrice van skischool "adventure".Al bij al hebben we een reuzefijne vakantie gehad maar de volgende keer zoeken we toch iets anders.

Gereisd in maart 2007

• 8Nobels05-03-2007

Heel leuk gemoedelijk hotel. Prima service, schoonmaak iedere dag en netjes. het 2 gangenkeuze-menu is echt een vooruitgang! heerlijk gegeten. Dus Petra, tot volgend jaar!!

• 10Renso26-02-2007

Super vakantie gehad, mensen heeel vriendelijk. Heerlijk geslapen, warm en comfortabel. Het eten was altijd goed (dat je s'avonds al het eten kon ruiken van de volgende dag, wat hier eerder gezegd werd, is mij totaal niet opgevallen, wel als je na het skieen thuis kwam, maar dan kreeg je alleen maar nog meer trek!), en de service perfect, je hoeft het maar te vragen en ze staan voor je klaar. Van s'ochtens vroeg tot s'avonds laat staat de hele crew in het teken van ''de mensen het naar de zin te maken''. Mijn 7e wintersport, maar deze was mede door de Alpenrose de gezelligste en leukste. Prijs/kwaliteit verhouding.... wow,...echt heel goed.

danke schon, Petra ;)

• 5Dave11-02-2007

Prijs is goed, daar tegenover lever je wel in op je eten en kwaliteit van je kamer/bedden! Beden kraken en liggen slecht. Mensen zijn wel erg aardig! Afstand naar de piste is met je skieboots aan loopbaar. Hotel ruikt, zoals eerder al is aangegeven, naar eten van wat je die avond gaat krijgen. En dat is niet aangenaam.

• 5Bas Baltussen03-02-2007

Mede door beoordelingen van eerdere gasten een week geboekt in Alpenrose. Alleen de ligging is prima. Kamers zijn klein met slechte bedden, het eten is zeer matig en het hele hotel ruikt naar onaangenaam naar etenslucht. Je ruikt s'morgens al wat je s'avonds op je bord krijgt.

Gereisd met familie in januari 2007

Gasthof Alpenrose info