Heerlijk hotel met ruime kamers

Heerlijk hotel met ruime kamers

Patrick
12-8-2013
  • Ligging t.o.v. pistes7

Mooi hotel tegenover de golfbaan van Radstadt. We hadden een woonstudio geboekt: 2 grote slaapkamers, aparte keuken, apart toilet en grote badkamer. Hotel heeft een klein zwembad en een tuin met ligstoelen en loungesets. Gratis fietsen te leen. Voor kinderen veel skelters, trampoline, speeltoestellen en tafeltennistafel. Binnen ook nog een speelkelder. Ontbijt uitgebreid, in de avond een 4 gangen keuzemenu. Niet al te grote porties. Hotel ligt centraal voor allerlei uitstapjes, o.a. Wagrain, Flachau, Schladming, Ramsau, Altenmarkt maar ga ook naar de gletsjer in Kaprun.