Prachtig hotel, maar sfeerloos

Prachtig hotel, maar sfeerloos

Familie Heemskerk
1-8-2010
  • Ligging t.o.v. pistes8

Mooi hotel en prima, ruime kamers. De omgeving is prachtig en rustig. Voor jonge kinderen zijn er konijnen om mee te spelen, een aantal speeltoestellen en skelters buiten. Verder is er een binnen-speelruimte . Voor oudere kinderen is er een tafeltennistafel, een boomstam om spijkers in te slaan, maar verder niet echt veel te doen. Zwemmen is wel mogelijk. Zwembad is recht-toe-recht-aan en vrij klein. De kamers zijn bijzonder ruim en modern. Echt heel goed verzorgd. Het hotel ziet er prima verzorgd uit. In de gangen in het hotel ligt wel overal vloerbedekking en in de woonkamer/keuken een perzisch tapijtje, dus niet echt geschikt voor carapatienten. Badkamer en toiletten zijn prima. Keuken is goed uitgerust en er is in alle ruimtes veel, heel veel kastruimte. Een minpuntje is de hartelijkheid die echt ontbreekt. Zo'n prachtig hotel zou heel wat vrolijkheid en hartelijkheid moeten uitstralen, maar daar is absoluut geen sprake van.