Goed maar geen 4 sterren

Goed maar geen 4 sterren

Frank
1-3-2015
  • Ligging t.o.v. pistes7

Schoon hotel. Voldoende parkeerruimte. Ontbijt is iedere dag hetzelfde, waarbij de kaiserbroodjes niet vers zijn, zelfs niet afgebakken 's morgens. Dit geldt ook voor het saladebuffet 's avonds enige variatie hierin is niet aanwezig. Hoofdgerecht is vaak lauw, gewoon niet warm genoeg. Diverse keren moeten vragen of ze het nog even willen opwarmen. Dessert voor kinderen was iedere avond hetzelfde; ijs zelf scheppen. Wifi is slecht, je moet inloggen. De sauna is goed, maar ondanks opgeplakte verzoek om geen badkleding te dragen, zitten er toch diverse mannen en vrouwen met zwembroek en badpak aan in de sauna. Heel ergerlijk! Om nog maar niet over de aanwezigheid van kinderen te spreken. Binnenbad is mooi, kinderen hebben er veel gebruik van gemaakt. Bediening in ontbijt- en restaurantgedeelte is uiterst vriendelijk.