Hotel Taxerhof

Goed maar geen 4 sterren

Frank
1-3-2015
  • Ligging t.o.v. pistes7

Schoon hotel. Voldoende parkeerruimte. Ontbijt is iedere dag hetzelfde, waarbij de kaiserbroodjes niet vers zijn, zelfs niet afgebakken 's morgens. Dit geldt ook voor het saladebuffet 's avonds enige variatie hierin is niet aanwezig. Hoofdgerecht is vaak lauw, gewoon niet warm genoeg. Diverse keren moeten vragen of ze het nog even willen opwarmen. Dessert voor kinderen was iedere avond hetzelfde; ijs zelf scheppen. Wifi is slecht, je moet inloggen. De sauna is goed, maar ondanks opgeplakte verzoek om geen badkleding te dragen, zitten er toch diverse mannen en vrouwen met zwembroek en badpak aan in de sauna. Heel ergerlijk! Om nog maar niet over de aanwezigheid van kinderen te spreken. Binnenbad is mooi, kinderen hebben er veel gebruik van gemaakt. Bediening in ontbijt- en restaurantgedeelte is uiterst vriendelijk.

Heerlijk hotel met ruime kamers

Patrick
12-8-2013
  • Ligging t.o.v. pistes7

Mooi hotel tegenover de golfbaan van Radstadt. We hadden een woonstudio geboekt: 2 grote slaapkamers, aparte keuken, apart toilet en grote badkamer. Hotel heeft een klein zwembad en een tuin met ligstoelen en loungesets. Gratis fietsen te leen. Voor kinderen veel skelters, trampoline, speeltoestellen en tafeltennistafel. Binnen ook nog een speelkelder. Ontbijt uitgebreid, in de avond een 4 gangen keuzemenu. Niet al te grote porties. Hotel ligt centraal voor allerlei uitstapjes, o.a. Wagrain, Flachau, Schladming, Ramsau, Altenmarkt maar ga ook naar de gletsjer in Kaprun.

Zeer goed.

Johanna
25-6-2012

Fantastische vakantie gehad. Het Wellness gedeelte is super mooi. Zwembad word lekker verwarmd en goed schoon gehouden. Appartement goed onderhouden en heel schoon. Genoeg te doen in de omgeving. Half pension, ontbijt en diner is in het voorseizoen niet mogelijk.

Alleen ontbijten is wel een mogelijkheid.

super mooi! geweldig!!

Sandra
14-1-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8

het is er super mooi! de wellness is super mooi! je verveeld je nooit en er valt veel te doen in de buurt. het appartement is geweldig heel schoon en mooi ingericht. het is alleen wel duur voor 4 personen.

redelijk hotel maar geen vier sterren waard

Stephan Koops
5-8-2010
  • Ligging t.o.v. pistes6

Mooie ligging maar wel aan weg die je voortdurend hoort. Mager ontbijt bv geen roerei of iets anders warm. Eerst kregen we een zeer gedateerde kamer. Na klagen kregen we een mooiere kamer. Hotel is sfeerloos en er is weinig hartelijkheid. Eigenaresse gedroeg zich een beetje mysterieus. Absoluut geen viersterren hotel. Wel veel te doen mn voor kinderen.

Prachtig hotel, maar sfeerloos

Familie Heemskerk
1-8-2010
  • Ligging t.o.v. pistes8

Mooi hotel en prima, ruime kamers. De omgeving is prachtig en rustig. Voor jonge kinderen zijn er konijnen om mee te spelen, een aantal speeltoestellen en skelters buiten. Verder is er een binnen-speelruimte . Voor oudere kinderen is er een tafeltennistafel, een boomstam om spijkers in te slaan, maar verder niet echt veel te doen. Zwemmen is wel mogelijk. Zwembad is recht-toe-recht-aan en vrij klein. De kamers zijn bijzonder ruim en modern. Echt heel goed verzorgd. Het hotel ziet er prima verzorgd uit. In de gangen in het hotel ligt wel overal vloerbedekking en in de woonkamer/keuken een perzisch tapijtje, dus niet echt geschikt voor carapatienten. Badkamer en toiletten zijn prima. Keuken is goed uitgerust en er is in alle ruimtes veel, heel veel kastruimte. Een minpuntje is de hartelijkheid die echt ontbreekt. Zo'n prachtig hotel zou heel wat vrolijkheid en hartelijkheid moeten uitstralen, maar daar is absoluut geen sprake van.

We hebben een aantal aanbieders voor Taxerhof voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Taxerhof in Radstadt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Taxerhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.