Hotel Stieglerhof - Walchhofgut

Hotel Stieglerhof - Walchhofgut
9,3

• Ligging t.o.v. pistes7,1

We hebben een aantal aanbieders voor Stieglerhof - Walchhofgut voor je op een rij gezet:

44 reviews over Hotel Stieglerhof - Walchhofgut in het Nederlands

Geweldig

Familie Nagtzaam
5-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes7

Hotel voldeed volledig aan onze wensen. Goede: kamers, eten, vriendelijke mensen, ligging, zwembad, omgeving. Geen enkele wanklank. Ga zo door. Bedankt voor de prachtige vakantie

Urlab all inclusive

klaus
22-10-2017
  • Ligging t.o.v. pistes3

Wir, 5 Personen alle 65+, 2 Paare + 1

waren Ende September 2017 Gäste im Hotel Stieglerhof.

Etwas außerhalb von Radstadt aber schön gelegen.

Dieses Familiengeführte Hotel ist super!

Es begann schon am Empfang und endete beim Zimmerservice.

Ob Einsatz vor und während dem Abendessen.

Ein kleiner Plausch zwischendurch.

Oder bei Unpässlichkeit der Jüngsten.

auf Allergiker wurde besonders Rücksicht genommen.

Familie Stiegler war immer und für alle da.

Wir waren jedenfalls restlos zufrieden.

Eine besondere Erwähnung gehört der Küche.

Diese Küche hat ***** verdient!!!!

Präsentation, Qualität, die Vielfallt der Vor.- Nachspeisen und der Hauptspeisen einfach Spitze.

Wir kommen auf jeden Fall wieder.

Unser Wanderurlaub mit Hund Sam

Rolf u Britta Daniel
15-10-2017

Wir fahren schon seit einigen Jahren nach Österreich und hatten diesmal unser " Wohlfühl-Hotel" gefunden..

Die Zimmer, die Freundlichkeit, das Essen, die Sauberkeit.. alles toll..Wir waren und sind sehr begeistert vom Hotel und der netten Familie Stiegler. Bestimmt werden wir wiederkommen!!

Geweldige Plek

Paul Verhoeven
1-9-2017

we hebben een week in dit familiehotel verbleven. De eigenaren staan altijd voor je klaar. Het hotel is erg schoon. voldoende activiteiten bij het hotel en in de omgeving.

onze kinderen van 9 en 10 jaar oud hebben zich prima vermaakt. de overnachting in de berghut maakt het nog extra speciaal.

echt een aanrader.

Heel mooi

Anja Lardenoye
27-6-2017

Het hotel was erg goed en we zijn erg tevreden,

Er was een groot minpunt en zeker met warm weer en dat is dat er op de kamer geen koekastje of minibar is. Nu is het natuurlijk wel een all-inclusive hotel maar je wilt toch wel water en zo kunnen koelen. Tip: elektrische koeltas meenemen.

Het drinken in de bar was erg lauw maar het kan ook een beetje aan het hete weer gelegen hebben. Voor de rest niets dan lof.

Absoluut een aanrader!

Ann
15-9-2016

Heel kindvriendelijk!

Een uitvalsbasis voor heel wat wandelingen en uitstappen.

Sympathie over de ganse lijn !

carl_braekevelt
11-8-2016
  • Ligging t.o.v. pistes7

Twee kleine nadelen aan dit hotel ; redelijk wat vliegen die je komen lastigvallen & geur van het platteland die je omringt, zeker in het landhuis. Voor de rest scoort dit absoluut prima ; héél vriendelijke mensen die je overal bijstaan, proper, gezellig & gemoedelijk. Wij kregen zonder meerprijs twee aparte kamers voor ons 4 in het landhuis toegewezen, hoewel we dit niet gevraagd hadden. Mooi gelegen tussen de bergen. De all-in formule is lekker meegenomen ; dorst zul je hier niet lijden. Het ontbijt en het avondeten zijn van prima kwaliteit. De snack over de middag beviel ons en je kunt altijd een lunchpakket voor de bergtocht samenstellen. De schuur met tafeltennis & tafelvoetbal is het trefpunt voor de jonge(re) gasten en daar vinden ze elkaar om verder met elkaar op te trekken. Het gaat er allemaal heel gemoedelijk aan toe. Wij vroegen ons steeds af ; hoe krijgen ze het voor elkaar voor de prijs ? Maar we hebben er vooral van genoten, zeker bij mooi weer !

Fam. De Vos
4-8-2016

Zeer vriendelijke eigenaars, een waar speelparadijs voor de kinderen.

Voor de tweede keer naar deze hotel,

Surmont rudy
27-6-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Vriendelijk.. Eigenaars Eten zeeeeer lekker .mooie ligging.alles er op en eraan.

Min punt zijn de trappen ,maar die word je wel gewoon.

Voor herhaling vatbaar

super hotel

Harald
10-9-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

Vorig jaar zijn wij 5 nachten geweest en dit jaar 12 nachten. Een echte aanrader, uniek zelfs. Zeer gastvrij, mooi hotel, heerlijk zwembad (met overkapping bij slecht weer), tennisbaan, gratis mountainbikes, heerlijk eten, gezellig restaurant, prachtige omgeving. Op vrijdag forelvissen in eigen vijver en 's avonds eten, hmmm. Gezellige oude schuur met pingpong tafels, voetbalspel, konijnen. Buiten grote trampo, schommels etc etc. De ligging is heerlijk rustig op een afgelegen weg tegen de berg. De Salzburgerlandkaart is ontzettend relaxed. Hotel bezit tevens een Almhut boven op de berg (400 meter hoger dan hotel). Iedere gast mag hier een nachtje gratis slapen. Wel vooraf boeken ! Een geweldige ervaring. De hoge waardering van Zoover zegt genoeg !

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Stieglerhof - Walchhofgut in Radstadt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Stieglerhof - Walchhofgut zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Stieglerhof - Walchhofgut scoort een 9.33 uit 10 op basis van 44 reviews.