Hotel Stieglerhof - Walchhofgut

Kleine hotelsWeer vandaag16°7°
Hotel Stieglerhof - Walchhofgut
9,3

• Ligging t.o.v. pistes7,0

We hebben een aantal aanbieders voor Stieglerhof - Walchhofgut voor je op een rij gezet:

40 reviews over Hotel Stieglerhof - Walchhofgut in het Nederlands

Met jonge kinderen

Fantastisch!

Familie Bos
26-8-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

We verbleven 10 dagen in het hotel. We zijn erg tevreden. Het eten was zeer goed. 's Morgens een uitgebreid ontbijtbuffet met diverse soorten broodjes. Het eten 's avonds was erg goed. Elke avond een ander thema. Het was een erg net hotel met erg vriendelijk personeel. Het is kleinschalig, dus ook geen grote drukte bij het zwembad en het restaurant. Onze kinderen hebben zich hier ook erg vermaakt in het zwembad en bij de trampoline. Ze mochten de hele dag konijntjes aaien en konden ook gebruik maken van de fietsen. De omgeving is schitterend. We hebben een paar mooie bergwandelingen gemaakt. Ook de overnachting in de Almhut was een bijzondere belevenis. We raden dit hotel absoluut aan!

Geweldig

Familie Nagtzaam
5-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes7

Hotel voldeed volledig aan onze wensen. Goede: kamers, eten, vriendelijke mensen, ligging, zwembad, omgeving. Geen enkele wanklank. Ga zo door. Bedankt voor de prachtige vakantie

Geweldige Plek

Paul Verhoeven
1-9-2017

we hebben een week in dit familiehotel verbleven. De eigenaren staan altijd voor je klaar. Het hotel is erg schoon. voldoende activiteiten bij het hotel en in de omgeving.

onze kinderen van 9 en 10 jaar oud hebben zich prima vermaakt. de overnachting in de berghut maakt het nog extra speciaal.

echt een aanrader.

Heel mooi

Anja Lardenoye
27-6-2017

Het hotel was erg goed en we zijn erg tevreden,

Er was een groot minpunt en zeker met warm weer en dat is dat er op de kamer geen koekastje of minibar is. Nu is het natuurlijk wel een all-inclusive hotel maar je wilt toch wel water en zo kunnen koelen. Tip: elektrische koeltas meenemen.

Het drinken in de bar was erg lauw maar het kan ook een beetje aan het hete weer gelegen hebben. Voor de rest niets dan lof.

Absoluut een aanrader!

Ann
15-9-2016

Heel kindvriendelijk!

Een uitvalsbasis voor heel wat wandelingen en uitstappen.

Sympathie over de ganse lijn !

carl_braekevelt
11-8-2016
  • Ligging t.o.v. pistes7

Twee kleine nadelen aan dit hotel ; redelijk wat vliegen die je komen lastigvallen & geur van het platteland die je omringt, zeker in het landhuis. Voor de rest scoort dit absoluut prima ; héél vriendelijke mensen die je overal bijstaan, proper, gezellig & gemoedelijk. Wij kregen zonder meerprijs twee aparte kamers voor ons 4 in het landhuis toegewezen, hoewel we dit niet gevraagd hadden. Mooi gelegen tussen de bergen. De all-in formule is lekker meegenomen ; dorst zul je hier niet lijden. Het ontbijt en het avondeten zijn van prima kwaliteit. De snack over de middag beviel ons en je kunt altijd een lunchpakket voor de bergtocht samenstellen. De schuur met tafeltennis & tafelvoetbal is het trefpunt voor de jonge(re) gasten en daar vinden ze elkaar om verder met elkaar op te trekken. Het gaat er allemaal heel gemoedelijk aan toe. Wij vroegen ons steeds af ; hoe krijgen ze het voor elkaar voor de prijs ? Maar we hebben er vooral van genoten, zeker bij mooi weer !

Fam. De Vos
4-8-2016

Zeer vriendelijke eigenaars, een waar speelparadijs voor de kinderen.

Voor de tweede keer naar deze hotel,

Surmont rudy
27-6-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Vriendelijk.. Eigenaars Eten zeeeeer lekker .mooie ligging.alles er op en eraan.

Min punt zijn de trappen ,maar die word je wel gewoon.

Voor herhaling vatbaar

super hotel

Harald
10-9-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

Vorig jaar zijn wij 5 nachten geweest en dit jaar 12 nachten. Een echte aanrader, uniek zelfs. Zeer gastvrij, mooi hotel, heerlijk zwembad (met overkapping bij slecht weer), tennisbaan, gratis mountainbikes, heerlijk eten, gezellig restaurant, prachtige omgeving. Op vrijdag forelvissen in eigen vijver en 's avonds eten, hmmm. Gezellige oude schuur met pingpong tafels, voetbalspel, konijnen. Buiten grote trampo, schommels etc etc. De ligging is heerlijk rustig op een afgelegen weg tegen de berg. De Salzburgerlandkaart is ontzettend relaxed. Hotel bezit tevens een Almhut boven op de berg (400 meter hoger dan hotel). Iedere gast mag hier een nachtje gratis slapen. Wel vooraf boeken ! Een geweldige ervaring. De hoge waardering van Zoover zegt genoeg !

Geweldig kindvriendelijk hotel

hetismij_liesje
10-8-2015

Het is een mooi kindvriendelijk hotel wat buiten de stad ligt. Je hebt mooi uitzicht op de bergen. Voor kinderen is er veel te doen namelijk zwemmen, voetballen, tennissen, fietsen, tafelvoetbal en tafeltennissen. De fietsen en racket kun je gratis lenen van het hotel.

Voor de volwassenen hebben ze een mooie saunaruimte met 3 sauna's en een stoombad in een mooie rustige omgeving. Het enige minpuntje zijn de vele vliegen en wespen.

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Stieglerhof - Walchhofgut in Radstadt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Stieglerhof - Walchhofgut zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.