Aparthotel Haus Obertiefenbach

Aparthotel Haus Obertiefenbach

6Voldoende

Oostenrijk, Salzburg, Radstadt

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Haus Obertiefenbach?

6Voldoende

• 7Ligging t.o.v. pistes

We hebben een aantal aanbieders voor Haus Obertiefenbach voor je op een rij gezet:

Aparthotel info

Meer aparthotel info
Tonen op kaart

2 reviews over Aparthotel Haus Obertiefenbach

• 8Cees van Son26-12-2013

Prima locatie voor weinig geld

Bij aankomst bleek dit een boerderij te zijn met verschillende woningen. Met ons studentenbudget hier uitgekomen en achteraf niks te klagen gehad. Voor de luxepaardjes is dit geen aanrader, maar voor een goedkope skivakantie zeker te doen! Aardig personeel, redelijke schone kamers en rustige locatie. Het was wel koud binnen, maar dat is opgelost door dekens tussen de ramen te proppen.

15/20 minuten rijden naar de pistes, of 20 minuten lopen naar het dorp en vanuit daar de skibus naar de pistes pakken

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in december 2013

• 4Bert07-08-2010

Verschrikkelijk!

Dit is geen hotel en mag van ons ook geen pension heten. Dit is de voorkamer van een oude boerderij die 'geschikt' is gemaakt als pension door er een bed in te zetten. Om er een familiekamer van te maken is er in de tweepersoonskamer nog een stapelbed bij gepropt. Het beddegoed was gescheurd en ongeschikt voor het seizoen, de vloer plakkerig, geen toiletpapier, keukendoekje ongewassen. Op 5 meter afstand staat een stal met vee, waardoor het 'appartement' vergeven was van de steekvliegen. We zijn direct op zoek gegaan naar een ander adres. Voor iets meer dan de helft van de prijs hebben we in het centrum van Altenmarkt een appartement gevonden dat wel prima in orde was.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

1 tip over Aparthotel Haus Obertiefenbach

• Cees van Son, 26-12-2013
    • eigen slaapzak meenemen
    • eigen beddengoed
    • zaken zoals toiletpapier meenemen

Adres voor navigatie: Tiefenbachweg 9 Höggen.

0 vragen over Aparthotel Haus Obertiefenbach

Aparthotel info