Hotel Die Seitenalm

Hotel Die Seitenalm
9,7

• Ligging t.o.v. pistes8,0

10 reviews over Hotel Die Seitenalm in het Nederlands

De Seitenalm is voor ouders met jonge kinderen het paradijs op aarde! De kamers zijn ruim, schoon en voorzien van alle gemakken! Het eten is eveneens erg lekker! Hier wordt de gast nog in de watten gelegd! Kortom: een absolute aanrader!

Oude reviews (archief)

Geweldig kinderhotel

Corina Könst
17-8-2009

Familotel Seitenalm is een geweldig kinderhotel. Ze gaan zich steeds meer richten op de kleinere kinderen ook, het hotel is namelijk ook uitermate geschikt voor de wat oudere kinderen en jeugd, vanwege de vele sport- en spelmogelijkheden.

Geweldige service, onze oudste zoon van 9 was behoorlijk ziek, niets dan behulpzaamheid van het hele team, super.

Gratis w-lan op de laptop in de lobby, bar, en jagdstube e.d., erg makkelijk als je toch nog even wat moet werken tijdens de vakantie.

Geweldig hotel

Roosje
5-8-2009

+ Prachtig gelegen met mooi uitzicht op de bergen

+ Mooie, ruime kamers, wij hadden een familiekamer met aparte slaap- en badkamer voor de kinderen, ze hadden zelfs een eigen t.v.

+ Voor ieder was er een badjas beschikbaar, en elke dag een mand met schone badhanddoeken voor het zwembad.

+ Ruim voldoende ligbedden op de ligweide

+ Prima ontbijtbuffet, eenvoudig lunchbuffet, heerlijk 5-gangen-diner. Elke ochtend kon je bij het ontbijt je keuze maken uit het menu voor de avond. Voor iedereen was een eigen vaste tafel gereserveerd.

+ Uitstekende bediening.

+ Veel te doen voor de kinderen, pony's, poesjes en andere beesten, speelplaats met skelters, sportvelden, maar ook voor volwassenen, zoals begeleide wandelingen.

- Het hotel ligt een beetje afgelegen (3 km) van het dorp.

- De animatie is alleen in het duits, wat voor de kinderen soms lastig was.

- In het all-inclusive-pakket zat alleen frisdrank uit een automaat, koffie en alcohol moest extra betaald worden.

fantastisch hotel

Fam. Meijerink
    31-1-2009

Geweldig hotel in een superleuk gebied. Het hotel is erg gezellig ingericht en de kwaliteit is echt toppie! Wij hadden een ruime familiekamer in het nieuw aangebouwde stuk. Groot genoeg voor ons gezin met 3 kids. In de omgeving valt ontzettend veel te beleven. Wat je ook wilt je hoeft nooit uren in de auto te zitten. Bij het hotel kunnen de kids zich ook uitstekend vermaken. Voetbal, volleybal, roeien, vissen, lekker spelen, zwemmen. Echt geweldig. Wij, met onze jongens van 11, 9 en 3 jaar, hebben ons prima vermaakt en het was ook echt geen straf om een dag bij en rondom het hotel te blijven. Heerlijke tuin om te zitten of te liggen. Een aanrader voor gezinnen met kinderen in welke leeftijd dan ook.

zeker een aanrader, zéér kindvriendelijk

Jan en Annelies Stolk
    31-8-2008

wij hebben hier 2 weken zomervakantie doorgebracht met onze 2 kids van 10 en 5 jaar oud. Er valt genoeg te beleven: ponywandelingen, vissen, fakkeloptocht naar het dorp. Het eten is erg goed, de kinderen kunnen kiezen of ze met de ouders mee eten (kindermenu) of zelf kiezen van het kinderbuffet. Wij hadden een zeer ruime familiekamer (erg schoon) met elke dag schone handdoeken en voor alle 4 een eigen badjas.

De kinderen vermaakten zich in en rond het hotel prima met de pony's, jonge poesjes, skelters en in de binnen- en buitenspeelplaats.

's Avonds werd er nog een kinderdisco georganiseerd, bij mooi weer wordt het kampvuur ontstoken bij het heksenhuis.

We zijn geweest met 2 kinderen (3 en 5 jr) en het was echt geweldig! Er is van alles, speelkamer, zwembad, speeltuin, trampolines, skelters/fietsjes, zandbak, ponys, dierenweide. Elke dag vrijblijvend activiteiten. Eten was heel goed, ook voor de kinderen veel variatie. Bij 4-gangenmenu 's avonds kon je zelf aangeven wanneer je de volgende gang wilde hebben. Dus met kleine kinderen kun je de gangen gewoon achter elkaar eten en hoeven ze niet te lang stil te zitten. Elke avond lagen de kleurboekjes voor ze klaar. Kamers netjes met badmantels en handdoekenkorf om mee naar het zwembad te gaan. Personeel is super vriendelijk. Omgeving is voor kinderen ook ideaal. Overal kabelbanen en bij elke kabelbaan speelmogelijkheden. Een aanrader is de Grafenbergbahn in Wagrain. Boven op de berg is vanalles te beleven in speeltuinen met elkaar verbonden door een wandelroute. Koop in ieder geval een Salzburgerland Karte (39 euro pp) dan zijn o.a. berg/stoeltjesliften en meer voorzieningen gratis.

Kindvriendelijk hotel; paradijs voor onze 2 meiden van 1 en 3. Goed eten, schoon hotel. Dagelijkse schoonmaak; schitterende omgeving. De ponywandeling voert wel langs een steile bergrand; niet geheel zonder gevaar. Enig minpuntje was de aanwezigheid van enkele luidruchtige Russen, maar daar hebben we ons over heen gezet.

Wij zijn er in de meivakantie van 2006 geweest

Fam. van Haeff
    17-6-2008

Wij zijn er in de meivakantie van 2006 geweest. Een fantastische vakantie gehad met de kids. Een schoon hotel waarvan het personeel zeer (kind) vriendelijk is. De kids mochten gewoon de keuken inlopen voor een ijsje te halen en de hele dag gratis drinken. Ook het eten, zowel ontbijt als avondeten is gewoon goed.

Voor de kids is er veel te doen. De speeltuin buiten, het schitterende binnenzwembad, de pony's en de diverse activiteiten. Zo hebben we met de kinderen 's avonds laat een fakkeltocht naar het dorp gedaan. Van hieruit zijn we 2 keer een dag naar Salzburg geweest wat goed te berijden is. Een echte aanrader !!!

Een super-de-luxe hotel waar je echt heerlijk op vakantie bent. Alles in overvloed, schoon, vriendelijk. Inderdaad fantastisch verzorgd ontbijt en diner, met volop keuze voor de kinderen. In de zomer leuke kinderactiviteiten (niets moet, alles mag) en zelfs een avond een leuk kampvuur. Een adres om met plezier aan terug te denken, en om zeker nog eens te bezoeken. Wat ook fijn is: outdoor-wandelwagens beschikbaar voor wandelingen, en grappig is dat de kinderen zelfs een klein cadeautje kregen voor op de terugreis. Heel attent. Er is ook een wasmachine en droger voor de wasjes tussendoor.
    • Ligging t.o.v. pistes8

Een beeldschoon hotel dat een heerljik gastvrije sfeer uitademt.

Erg leuk ook voor kinderen, wij zijn in de winter geweest maar zomers is het er denk ik zelfs nog leuker voor de kids.

Prachtig zwembad met uitzicht. Keurig verzorgd saunagedeelte. Handdoeken op de kamer in overvloed om mee te nemen daarheen, ook een badjas en zelfs kinderbadjas lagen klaar.

Naar de piste moet je wel met de auto of met de skibus (stopt voor de deur)

Heerlijk verzorgd eten met voldoende alternatieven, ook veel keuze voor de kinderen. Giga-ontbijtbuffet.

Vriendelijk personeel.

Wel buitenaf gelegen, niets is op loopafstand maar dat hebben we niet echt gemist.

We hebben een aantal aanbieders voor Die Seitenalm voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Die Seitenalm in Radstadt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Die Seitenalm zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Die Seitenalm scoort een 9.71 uit 10 op basis van 211 reviews.