Landhuis
Kleine hotelsWeer vandaag25°15°
8,2

• Ligging t.o.v. pistes8,0

7 reviews over Landhuis Aubauergut in het Nederlands

Mooi gelegen, schone kamers en veel dieren.

Karin
4-8-2019
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

Vorig jaar hier geweest en het is ons prima bevallen. We hadden een prachtige familiekamer! Er was een zwembad aanwezig, waar onze kinderen na de lange reis nog even in konden duiken. Veel dieren zijn er ook, wat onze kinderen altijd fantastisch vinden! Wel vond ik dat het in het huis erg naar de honden stonk. De honden waren super lief. De eigenaar is ook erg behulpzaam en heeft ons nog tips gegeven voor de terugreis. Dit jaar gaan we er zeker weer naar terug.

Top!

HeinRenske
5-8-2015

Na een reis van ongeveer 8 uur kwamen we hier aan, de eerste indruk was niet super, het leek er oud en vies uit te zien. Bij binnenkomst vriendelijk ontvangen door de gastheer die duits en engels sprak. We hadden een familie kamer inclusief in ontbijt. Alles zag er schoon en netjes uit. Daarna snel naar beneden want de kinderen wilde zwemmen. Uiteindelijk hebben we heerlijk uitgerust in de tuin met prachtig uitzicht. Daarna voor €10 aangeschoven bij de bbq. Heerlijk geslapen en een prima ontbijt. Kortom voor ons volgend jaar weer

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2015

Prima overnachtingshotel voor doorreis

Harald
24-7-2015

Prima hotel voor doorreis naar Italië of Kroatië. Beetje gedateerd, maar netjes en schoon. Zeer vriendelijke gastheer die Duits en Engels spreekt. Fijne tuin met zwembad waar je even lekker kan plonsen na een lange rit. Op zo'n 1000km van Utrecht af. Gratis WiFi, handdoekservice voor bij het zwembad. Wij hadden een grote familiekamer met toilet, bad en douche. Niet een heel uitgebreid ontbijt, maar goed genoeg. Lopen een aantal honden, maar daar heb je helemaal geen last van. Gastheer stak 's avonds de bbq aan en voor een kleine prijs heerlijk gegeten. Een echte aanrader dus!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

In een woord geweldig

Harald
15-8-2013

Wij hadden dit huis geboekt via een touroperator en was allemaal erg goed geregeld. Alles online gedaan en we werden verwacht :-).

Door de talloze files waren we ook nog eens aan de late kant en hebben een belletje gedaan naar de eigenaar en die vond het geen probleem dat wij na 22.00 aan kwamen.

De familie kamer die wij hadden (kamer 9) was ruim voldoende voor 2 volwassene en 3 kinderen. En het is zeker de moeite waard als je er eerder bent, lekker zwembad voor de kids en diertjes om te voederen echt geweldig. Of we hier nogmaals naartoe gaan zekers.

Top accommodatie.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2013

Perfect

patrick
23-4-2012

Dit pension wordt beheerd door een familie en biedt ontspanning en plezier voor het hele gezin. Het ligt op een mooie en centrale locatie, omgeven door bergen en bevindt zich op slechts 3 km van de A10.

Landhaus Aubauerngut heeft ruime kamers die comfortabel zijn ingericht in een landelijke stijl. De meeste kamers bieden een prachtig uitzicht op de omliggende bergen. Wij hebben hier overnacht tijdens doorreis naar Kroatië, even snelweg af en binnen 15 min op plaats van bestemming. Eten voortreffelijk verzorgd.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Apr 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

leuk en zeer vriendelijk hotel

Fam Leers
29-9-2011

op de heenreis na kroatie overnacht, we hebben nu alweer geboekt voor volgend jaar , zo goed bevallen.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2011

goed

Pieter de Kruijf
18-8-2010

wij hebben deze plek op de heenreis als overnachtingsadres gebruikt. het is ons goed bevallen

Gereisd Met partner in juni 2010

Landhuis info

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, TV

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportVissen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Landhuis Aubauergut in Radstadt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Landhuis Aubauergut zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.