Radstadt

Reviews over Radstadt

Avontuurlijke bezienswaardige vakantie

Marco van Heeswijk,
    1-12-2018

Het is een fijn familie hotel waar zeer aardig, vriendelijk en hulpverlenend personeel werkt. Het eten is er lekker alleen heb je bij een all inclusief niet zo heel veel keus en begrijp ik het wel als mensen niet altijd even tevreden zijn. Ik als alles eter maak me niet snel druk. De kamers zijn erg netjes en worden goed bijgehouden op bijna alle dagen van de week behalve dinsdag en vrijdag. Over het algemeen een zeer fijn hotel om te vertoeven. Buiten het hotel om, is er natuurlijk ook een fantastisch mooie omgeving. Vlakbij is er een berg die je kan beklimmen waarna je boven een schitterde uitzicht hebt, In de nabije omgeving heb je prachtige gebieden waar je kan wandelen of plekken bezichtigen. Al met al een avontuurlijke en bezienswaardige vakantie.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

een hele mooie vakantie

ad,
    13-10-2018

heerlijk eten mooie kamer alleen het parkeren is niet goed te weinig plaatsen .

Gereisd met partner in september 2018

Voor herhaling vatbaar!

fam. van der Hoeven,
    29-9-2018

Heerlijke vakantie beleefd in hotel Stegerbrau.

Vriendelijke medewerkers, goede accomodatie.

We hadden een all inclusive arrangement.

Uitgebreid ontbijtbuffet, lunchpakket zelf samen te stellen en ieder avond uitgebreid buffet, soms op het terras.

Het hotel ligt in een leuk stadje. Veel mogelijkheden om mooie tripjes te maken in de omgeving.

Voor herhaling vatbaar!

Gereisd met partner in september 2018

Fantastisch!

Familie Bos,
    26-8-2018

We verbleven 10 dagen in het hotel. We zijn erg tevreden. Het eten was zeer goed. 's Morgens een uitgebreid ontbijtbuffet met diverse soorten broodjes. Het eten 's avonds was erg goed. Elke avond een ander thema. Het was een erg net hotel met erg vriendelijk personeel. Het is kleinschalig, dus ook geen grote drukte bij het zwembad en het restaurant. Onze kinderen hebben zich hier ook erg vermaakt in het zwembad en bij de trampoline. Ze mochten de hele dag konijntjes aaien en konden ook gebruik maken van de fietsen. De omgeving is schitterend. We hebben een paar mooie bergwandelingen gemaakt. Ook de overnachting in de Almhut was een bijzondere belevenis. We raden dit hotel absoluut aan!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Heerlijke vakantie in een super omgeving.

Marco,
    21-8-2018

Heerlijke vakantie gehad in een super omgeving. Prachtige natuur en veel te beleven. Het hotel was keurig met zeer vriendelijk en behulpzaam personeel en bijna dagelijks verschoning van je netten hotelkamer. Op de eerste avond kregen we duidelijke uitleg over wat er allemaal te doen is in en rondom Radstadt. We hadden een all inclusieve vakantie en hebben er heerlijk kunnen eten. In de ochtend voldoende keus als ontbijt en je moest van het ontbijt ook je lunchpakket maken ( wat niet erg is want je gaat toch elke dag op pad). In de avond Elke dag andere vleesgerechten gerechten en soms ook vis , afwisselende toetjes maar het salade buffet was steeds hetzelfde. De keus was gering elke dag maar was wel heerlijk eten.

Al met al een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018