Sorteren

Reviews over Radstadt

een hele mooie vakantie

ad
    13-10-2018

heerlijk eten mooie kamer alleen het parkeren is niet goed te weinig plaatsen .

Voor herhaling vatbaar!

fam. van der Hoeven
    29-9-2018

Heerlijke vakantie beleefd in hotel Stegerbrau.

Vriendelijke medewerkers, goede accomodatie.

We hadden een all inclusive arrangement.

Uitgebreid ontbijtbuffet, lunchpakket zelf samen te stellen en ieder avond uitgebreid buffet, soms op het terras.

Het hotel ligt in een leuk stadje. Veel mogelijkheden om mooie tripjes te maken in de omgeving.

Voor herhaling vatbaar!

Fantastisch!

Familie Bos
    26-8-2018

We verbleven 10 dagen in het hotel. We zijn erg tevreden. Het eten was zeer goed. 's Morgens een uitgebreid ontbijtbuffet met diverse soorten broodjes. Het eten 's avonds was erg goed. Elke avond een ander thema. Het was een erg net hotel met erg vriendelijk personeel. Het is kleinschalig, dus ook geen grote drukte bij het zwembad en het restaurant. Onze kinderen hebben zich hier ook erg vermaakt in het zwembad en bij de trampoline. Ze mochten de hele dag konijntjes aaien en konden ook gebruik maken van de fietsen. De omgeving is schitterend. We hebben een paar mooie bergwandelingen gemaakt. Ook de overnachting in de Almhut was een bijzondere belevenis. We raden dit hotel absoluut aan!

Heerlijke vakantie in een super omgeving.

Marco
    21-8-2018

Heerlijke vakantie gehad in een super omgeving. Prachtige natuur en veel te beleven. Het hotel was keurig met zeer vriendelijk en behulpzaam personeel en bijna dagelijks verschoning van je netten hotelkamer. Op de eerste avond kregen we duidelijke uitleg over wat er allemaal te doen is in en rondom Radstadt. We hadden een all inclusieve vakantie en hebben er heerlijk kunnen eten. In de ochtend voldoende keus als ontbijt en je moest van het ontbijt ook je lunchpakket maken ( wat niet erg is want je gaat toch elke dag op pad). In de avond Elke dag andere vleesgerechten gerechten en soms ook vis , afwisselende toetjes maar het salade buffet was steeds hetzelfde. De keus was gering elke dag maar was wel heerlijk eten.

Al met al een aanrader!

John H.
    28-6-2018

Bijzonder goed en mooi familie hotel. Met veel passie, humor en kwaliteit gerund door een leuk team. Heerlijk, wisselend eten, mooie, schone kamers, fitness, zwembad en sauna gelegen aan een fantastische, uitdagende golfbaan met als hoogtepunt de 13e hole. De afslag naar het dal...

Radstadt scoort een 7,6 uit 10, op basis van 41 reviews