Gasthof Waidachhof

20 reviews over Gasthof Waidachhof in het Nederlands

redelijk hotel

Betty, 28-9-2017
  • Ligging t.o.v. pistes5

Het ligt langs een drukke weg, wij waren hier in september en het was koud, dus je slaapt met het raam dicht. Dan hoor je het verkeer niet meer razen! De kamer was netjes en schoon en de bedden hadden goede matrassen. Je bagage kwam je goed kwijt! (we waren op doorreis, dus je leeft uit je koffer vandaan) De kamer had een leuk balkonnetje. Het eten vond ik slecht! Een snitzel, wat gewoon een dikke plak ham was met paneermeel, de hete melk 's morgens kwam niet verder dan lauw. Kwam me om een uur of 8 ontbijten waren de vleeswaren op! etc.

Gedateerd hotel. Matig tot slecht avondeten.

Familie A., 7-9-2017

Vriendelijk personeel. Hotelkamer was schoon. Er mocht gerookt worden in het café gedeelte van het hotel.

Gezellig

Natasja, 22-8-2017

Gezellig maar wat ouderwets hotel.

Kamers ruim genoeg, schoon en de bedden liggen goed.

Ruim balkon met uitzicht op de tuin

Veel leuke uitjes te doen in de omgeving.

Het eten in het hotel is wat minder. Keuze zeer beperkt en na en uur of 19.00 wordt er niet meer aangevuld. Ene dag een lekker toetje, volgende dag peren uit blik...

Zeer eenvoudig diner:

Willem, 19-8-2017

Diner is zeer eenvoudig:niet hotelwaardig,eten in buffetvorm, er werd aangevuld vanuit een afwasbak.we bevelen dit hotel niet aan.

Reactie op slechte beorrdelingen

Richard, 15-8-2017

Wij kwamen aan op dinsdag dat is een rust ( vrije ) dag in Oostenrijk blijkt en dus ook in het hotel er hangt aan de deur een brief welke kamer je hebt met een sleutel op het rek dus je kunt er gewoon in

Ik hebt astma en schrok van de beoordeling dat er gerookt werd in het hotel

Ik heb dat niet waargenomen gelukkig

Vliegen heb je thuis ook en idd een paar vliegen gezien maar geen 10 tallen rond je bord

Het hotel is gedateerd en ligt aan een drukke weg dat klopt

Maar het is schoon en het eten is prima en zeker gezien de prijs een heel goed hotel om een paar nachten te blijven

Dit wilde ik als tegen hanger van de slechte recenstie toch even laten weten aan de reizigers die deze recensies lezen

Prima

Willeke, 10-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes3

Hotel kamer is eenvoudig,maar schoon.

Douche werkte prima en water was lekker warm..

Dagelijks werd kamer schoongemaakt (wat voor mij persoonlijk niet hoeft).

Eten is eenvoudig,maar prima!

Ze zijn heel royaal met de wijn het glas gewoon helemaal vol!! 😃

Personeel is zeer vriendelijk en wat de rook lucht betreft: ik rook er niets van!

Het hotel ligt aan een drukke weg en die hoor je overdag als je een kamer aan de voorkant hebt.

Het eten was in buffetvorm. Goed maar eenvoudige Oostenrijkse keuken, meerdere keuzes in vlees, groenten/salade. Eten werd steeds royaal aangevuld. Hetzelfde geldt voor het ontbijt. Er werd gelukkig nergens gerookt.

De kamer en het sanitair waren schoon. Douche werkte perfect, veel heet water. Onze kamer was groot, maar met 5 slaapplaatsen best vol. Prima TV. Fijn balkon (wel herrie van verkeer) Vriendelijk personeel. Prijs/kwaliteit is in evenwicht. Wandelpaden begonnen voor de deur van hotel. Parkeren geen probleem.

Slechste hotel ooit geboekt.

Yoni, 22-6-2017

Bij aankomst was er niemand aanwezig bij de receptie om vervolgens onthaald te worden door een vrouw met een sigaret op haar lip. Het hele gebouw is overigens rokerig, maar ook vies en oud. Er zat een of andere rooie vlek op de wc knop. Ik wil liever niet weten wat het is. Ons hele verblijf is dit niet schoongemaakt. De douche werkte amper. Je kreeg of een koude straal of amper een straal, dus kon mijn haren niet fatsoenlijk wassen. Het eten stond ongekoeld op te tafel waardoor de kaas dreef op een laagje vet en de vliegen bij de salade's konden komen. En over vliegen gesproken, het leek wel een plaag!! Een stuk of 15 vliegen circuleerden om ons eten heen. Waarschijnlijk omdat er achter het hotel een paardenstal aanwezig is. Ik ben echt niet veeleisend qua hotel maar dit vind ik echt schandalig! Slechste hotel wat ik ooit heb bezocht.

Zeer slecht

Giedo, 22-6-2017
  • Ligging t.o.v. pistes5

Bij aankomst zat er niemand bij de receptie, 2 uur later konden we inchecken bij de eigenaresse die met een sigaret door het hele hotel liep dit ruik je ook. Kamer zijn gedateerd maar oke dat kan. De badkamer zeer vies waarbij de bloedsporen op de wc zaten! Douche functioneerde amper tot niet waneer je de kraam wat warmer zette. In de eetzaal zaten meer vliegen dan gasten +/- 10 per tafel! Bij het ontbijt was de kaas volledig uitgedroogd en ham werd zelfs groen daarom hebben wij hier geen enkele dag gebruik van gemaakt. Ik mag graag reizen en stel geen super hoge eisen aan een verblijf maar dit was het slechts ooit en zal niemand dit aanraden.

ouderwets gezellig

jacqueline damen, 3-9-2015
  • Ligging t.o.v. pistes6

Een typisch ouderwets Oostenrijks verblijf. Zeer hartelijke eigenaren en medewerkers, alles kan en mag.

Eten was voor de gasten in buffet vorm. Degelijk, simpel maar goed.

De gasthof is inderdaad behoorlijk gedateerd en toe aan een lik verf en een update.

Maar de ligging is verder goed en met de auto kun je snel overal naar toe.

De kamer is simpel, schoon maar wel zeer gedateerd. De matrassen lijken dun en oud, maar slapen voortreffelijk! Dus gelet op de prijs, niet zeuren..... prima!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Waidachhof in Piesendorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Waidachhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Gasthof Waidachhof scoort een 5.41 uit 10 op basis van 20 reviews.