Appartement Penthouse Hohe Tauern

AppartementWeer vandaag26°13°
Appartement Penthouse Hohe Tauern

• Ligging t.o.v. pistes9,0

2 reviews over Appartement Penthouse Hohe Tauern in het Nederlands

Een plek om nooit meer weg te willen

Geert & Dicky
4-5-2011
  • Ligging t.o.v. pistes10

Een fantastisch ruim appartement, van alle luxe voorzien,op mooie locatie met een schitterend uitzicht op de Grosz Glockner.

Dichtbij mooie skipistes,o.a. Kaprun,Zell am See.

Ook in de zomer schitterende wandelgebieden,hallenbad, dagtochtjes enz.

Kortom een fantastische plek om te zijn, Van harte aan bevolen.

• Ligging t.o.v. pistes8

De titel zegt eigenlijk alles: dit spiksplinternieuwe penthouse (met hoog dak met dikke houten balken) ligt in een ouderwets dorpje en biedt een uitzicht zoals dat in Nederland niet bestaat. Vanuit de eethoek kijk je over het gehele dal en de bergen van de Hohe Tauern aan de andere kant van dit dal.

Ik schreef het al, deze woning is heel recent opgeleverd, en alles is nieuw. De afwasmachine en het (gratis) Internet zijn vermeldenswaard. Oh ja, er zijn ook twee badkamers, altijd handig.

De bakker ligt op een paar minuten lopen, dus verse broodjes voor het ontbijt. Verder zijn bekende plaatsen als Zell am See en Kaprun vlakbij gelegen, en dus viel er ook nog behoorlijk wat te skiën.

Oftewel, dit Penthouse Hohe Tauern is een dikke aanrader.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Penthouse Hohe Tauern in Piesendorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Penthouse Hohe Tauern zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Penthouse Hohe Tauern scoort een 10 uit 10 op basis van 2 reviews.