Appartement Landhaus Kitzblick

9,2

• Ligging t.o.v. pistes8,7

20 tips over Appartement Landhaus Kitzblick

Patrick, 24-8-2014
De ijsgrot op een uurtje rijden is een aanrader, maar houd rekening met een flinke wandeling (zeker als je kleine kinderen hebt) en eenmaal in de ijsgrot 1000 treden omhoog en 700 naar beneden!
ingrid stoffer brummel, 21-8-2014
Er is genoeg te doen in omgeving!
liesbeth en peet, 3-8-2014
Landhaus Kitzblick lig op een top locatie, je kan van hieruit alle kanten op, of je nou wil wandelen, fietsen, sporten of mooie locaties wil gaan bezichtigen er is voor ieder wat wils. Alle info is ook aanwezig bij Landhaus kitzblick

We hebben een aantal aanbieders voor Landhaus Kitzblick voor je op een rij gezet:

endeavour, 20-5-2014
Kies niet het kleinste 4 persoons appartement als je bv zelf kookt. te weinig plek. Buiten eten kan zeker!
bakker, 7-5-2014
overal dichtbij, bergen, musea , vliegvelden , waterval, meer , restaurants
Tim, 7-4-2014

Centraal gelegen accommodatie om alle gebieden te bereiken.

Vraag de verhuurders om tips van de verschillende gebieden, erg handig!

raymond_1, 30-8-2013
Voor de modelvliegers onder ons: neem je vliegtuig mee. Voor de zweefvliegers zijn er veel vliegbare hellingen in de buurt.
senden, 21-8-2013
Je kunt er een wasje laten draaien voor 10.00 euro wassen en drogen.
Van Felius, 2-6-2013

Bezienswaardigheden die echt de moeite waard zijn:

- Kitzsteinhorn (Uitzicht op 3 km. hoogte)

- Krimmler waterval

- Grossglockner (autoroute)

- Tauern Spa in Kaprun

M Kling, 18-5-2013
Voor modelvliegers is dit een aanrader!