Gasthof Eschbacher

17 reviews over Gasthof Eschbacher in het Nederlands

Fam. Bakker
4-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes7

Wij waren hier in de krokusvakantie. Eschbacher is centraal gelegen, op 7 minuten afstand van de Areitbahn in Zell am See en op 5 minuten van Kaprun. De kamers worden iedere dag onderhouden en zijn schoon!! Wij maakten gebruik van een familiekamer. Sommigen kunnen deze kamer misschien al klein ervaren, maar ja, we kwamen er om te skiën. Er is meer dan voldoende opbergruimte in de kamer aanwezig. Het restaurant van de Eschbacher voldoet zeker aan alle wensen. Goede keuken en er is flexibiliteit t.o.v. de gerechten voor kinderen. Heel fijn. Wij hebben het hier als zeer prettig ervaren.

Geweldig verblijf bij gastvrije familie

Miranda
1-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Gasthof Eschbacher is een kleinschalig, gemoedelijk hotel wat wordt gerund door een gastvrij echtpaar. Na hier zes jaar geleden voor het laatst te zijn geweest, kwamen we nu voor de derde keer terug. Dit keer voor het eerst met onze vijfjarige dochter. We werden met open armen ontvangen en voelden ons heel welkom!

We hadden een driepersoons kamer gereserveerd en kregen als verrassing een upgrade naar een fijne suite op de begane grond. De kamers zijn ruim, schoon en goed verzorgd. Ons verblijf was op basis van halfpension, wat bestaat uit een prima ontbijtbuffet en driegangen (keuze)menu voor 's avonds. Andrea en Peter zorgen ervoor dat het je aan niets ontbreekt en staan altijd klaar voor een praatje.

Gasthof Eschbacher ligt in het plaatsje Piesendorf, vlak bij de pistes van Zell am See en Kaprun en beschikt ook over een eigen afdaling, de Nagelkopf/Erlebnisberg waar je ook kunt rodelen. We komen er graag en gaan er zeker weer naar terug!

Zeer prettig hotel !

tyrongame
2-3-2015
  • Ligging t.o.v. pistes7

Alles perfect geregeld. Kamers zijn schoon eenvoudig comfortabel. Het eten was goed. Eenvoudige gerechten die goed uitgebalanceerd zijn, de ene dag een schnitzel met pommes de andere dag weer iets met vis of rijst. Ruim verzorgt ontbijtbuffet. Geen gehorige kamers. Prima bedden. Geen last van de weg gehad. Goede sfeer. In het eet gedeelte wordt niet gekookt. Bij de bar wel. Prima prijs/ kwaliteit verhouding.

Pistes prima aan te rijden (10 min) en bij Areitbahn genoeg plek. Wel mega druk in de voorjaarsvakantie bij deze lift (soms 45 min voordat je boven bent, inclusief overstap waar je vaak weer moet wachten). Bij CityXpress geen parkeerplek (betaald), en Schmitten zit al vroeg vol.

Heerlijke week!

scornelisse
7-1-2015
  • Ligging t.o.v. pistes7

Met een groep vrienden met jonge kinderen oud en nieuw hier gevierd. Prima plek! Hartelijke en gastvrije mensen en erg lief voor de kinderen. Ligt leuk in het dorpje. Alles perfect geregeld. Kamers zijn schoon en comfortabel. Pistes prima aan te rijden.

• Ligging t.o.v. pistes8

Voor de 2e keer naar gasthof eschbacher geweest. En weer een zeer goede ervaring! Andrea en Peter doen er alles aan om hun gasten het naar hun zin te maken. We kregen dit jaar een nieuwe kamer met uitzicht op de nagelkopfel. Kamer is schoon en eenvoudig, maar dit jaar wel moderner. Keurige badkamer met douche en toilet. De douchekop lekte de eerste dag, maar nog zonder dat we het gevraagd hadden was deze de volgende dag al vervangen. Het eten was weer superlekker! eenvoudige gerechten die goed uitgebalanceerd zijn. de ene dag een schnitzel met pommes de andere dag weer iets met vis of rijst. De fondueavond was ook weer een succes! Monika van de bediening is zeer kindvriendelijk en zorgt ook zeer goed voor de gasten.

De apres-ski met koekjes, cake en gluhwein zorgt ervoor dat de gasten onderling ook met elkaar contact maken! Wij skieen via skischool Oberschneider in Kaprun. Ook goede ervaringen mee. Onze zoon van 7 skiet hier voor de 3e keer.

Topvakantie!

ejj
10-3-2011
  • Ligging t.o.v. pistes7

Een geweldig hotel. De eigenaren en hun team doen er echt alles aan om het naar je zin te maken! Er heerst een "gemutliche"sfeer. Andrea lacht ïmmer! Haar man kan heerlijk koken. We werden een namiddag verwend met heerlijke huisgemaakte gluhwein en heerlijke zelfgebakken cakejes.Onze zoon van 6 kreeg iedere avond een ijsje met een veer. De kleur van de veer werd onthouden!( zowel door de bediening als door onze zoon) na de week had hij alle kleuren! Kleurplaten kon hij zelf pakken en hij kreeg ook nog een klein cadeautje van meccano!

Ook heerlijk: "een fondueavond"!

De kamer was eenvoudig, maar schoon! Prima prijs/ kwaliteitverhouding.

De funcarte voor snowtubing op de Erlebnisberg hebben we ook gebruikt. Was erg leuk! Piesendorf ligt 5 km van Kaprun, met de auto prima te doen.Wij vonden het toch fijn om de auto bij ons te hebben. Naar Kaprun voor de skischool van onze zoon, daarna door naar de gletsjer( 15 min.) Als het lukt gaan we volgend jaar weer naar Eschbacher!

Was weer fantastisch in december 2010

joycewalsarie
9-1-2011
  • Ligging t.o.v. pistes5

Het was weer geweldig bij de familie Eschbacher! Het voelt als thuis komen! Dus echt een aanrader. Wij gaan er al 4 seizoenen naartoe. Volgende wintervakantie weer.

Aanrader!!!

Miranda
7-3-2010
  • Ligging t.o.v. pistes8

Gasthof Eschbacher is absoluut een aanrader voor wie graag wil verblijven in een typisch Oostenrijkse omgeving met bijbehorende gastvrijheid! Niets is teveel voor de familie en hun medewerkers en van de dag van aankomst tot je vertrek wordt er alles aan gedaan om het naar je zin te maken. De kamers zijn redelijk eenvoudig, maar verder zal het je aan niets ontbreken. Bij het ontbijt ligt de 'Eschbacher morgenpost' op je tafel en kun je naast het weerbericht, een typsich Oostenrijks tegeltjeswijsheid en de activiteiten van de dag ook het menu terugvinden en je keuze maken uit twee hoofdgerechten. Het eten is typsich Oostenrijks en helemaal super! Dorpje Piesendorf ligt voor wie met de auto komt lekker centraal en je kunt kiezen uit twee mooie skigebieden in Kaprun (gletscher) en Zell am See. De veeleisende skier kiest voor een wat uitgebreidere skipas zodat je ook de pistes uit nabijgelegen gebieden kunt aandoen. Maar voor een week kun je je hier prima vermaken! Gaan zo weer!

so wie immer sehr gut!

fam Mares
21-2-2010
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij komen al jaren in dit skigebied en Gasthof Eschbacher is een echte aanrader!

Zeer goed!

bianca
14-1-2010
  • Ligging t.o.v. pistes7

Ontzettend vriendelijke mensen. De kamer was niet super groot, maar schoon en netjes. Wij hadden een eigen ruime badkamer met douche en toilet. Als je van lekker eten houdt, dan ben je in dit hotel op de goede plek!

In de omgeving heb je een Erlebnisberg en het skigebied van Kaprun en Zell am See.

De Erlebnisberg is ongeveer 45 minuten lopen, tevens gaat er 2 maal per dag een skibus naartoe. Hier is een kleine piste (leuk en rustig voor beginners) en je kan er ook rodelen (met liftje omhoog en weer hard naar benenden, dat was erg gaaf!), snowtubing (met lift omhoog en met een band de berg af) en andere spotieve activiteiten.

Mijn man en ik zijn ook naar Pingauzerhutte en Schmittenhohe (bovenaan de berg Zell am See) gelopen. Twee behoorlijke wandeling van ongeveer 3 1/5 uur, maar zeer mooie wandelroutes langs beekjes, door bossen en in de sneeuw.

Gratis skibussen naar Zell am See en Kaprun gaan 3 maal per dag heen en 3 maal per dag terug. Onze vakantie was SUPER!

We hebben een aantal aanbieders voor Eschbacher voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Eschbacher in Piesendorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Eschbacher zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.