Appartement Emma

cecile_1
3-8-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

nieuwe en moderne appartementen met hoogwaardige afwerking. prachtige badkamer, keuken met afwasmachine en alles wat je nodig hebt is aanwezig. tevens afwasmiddel, vaatwastabletten, afwasdoekjes ect.en een verpakking met nespresso als welkoms geschenk. mooie woonkamer en twee flatscreen tv's en kluis aanwezig. inpandige garage met aparte skischoenen droger. Alles werd zeer schoon gehouden en goed onderhouden. Mooi uitzicht vanaf grote balkon op de bergen en het dal. wij waren op wintersport in april en het is goed te doen om vanuit het plaatsje naar de kitzsteinhorn te rijden. bij aankomst werden we hartelijk ontvangen door (Manuela ?)en ze heeft ons zelfs een geheel ontbijt verzorgd omdat alle winkels gesloten waren, echt super service die we niet snel zullen vergeten. sauna aanwezig wel met bijbetaling. in de directe omgeving zijn geen winkeltjes. de grote verkeers weg loopt onder langs het dorp en verkeers geluiden komen langs de berg omhoog richting app.

Gereisd met oudere kinderen in april 2012

marcelingridvanderlinden
6-8-2011

begin juni 1 week met 4 volwassen en 1 hond in een 6 persoons apaprtement verbleven. wat een mooi en ruim appartement, 2 aparte badkamers, 2 aparte slaapkamers, veel bergruimte.

vriendelijke eigenaren, lift aanwezig, broodjesservice, handdoekenservice, parkeerplek voor auto zowel in garage als onder carpoort. wij hadden bij ons appartement een terras waar je heerlijk kon zitten in de aanwezige loungeset.

Gereisd met vrienden in juni 2011

Erg mooi!!

marian_4
26-2-2011
  • Ligging t.o.v. pistes6
  • Ligging t.o.v. pistes6

Erg mooie appartementen en schitterend ingericht. Alles wat je maar kan verzinnen is er. Twee flatscreens, nespresso automaat incl cupjes, magnetron/oven, vaatwasser noem maar op.Goede internet verbinding. Zeer luxe badkamer en keuken. Op het balkon heerlijk zitten op luxe bank met een prachtig uitzicht over de Kitzsteinhorn. Eigenaresse erg vriendelijk en behulpzaam. Komt appart op afgesproken tijd de sauna voor je aanzetten! Broodjes service ook erg handig. Kortom.. Geweldig!!!!

Gereisd met partner in mei 2010

aanrader!

Marjolein
6-9-2010

deze appartementen zijn nog niet zo oud en er is koste nog moeite bespaard in de bouw en inrichting. Er is aan alles gedacht er 't is er dus heerlijk toeven!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

We hebben een aantal aanbieders voor Emma voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Emma in Piesendorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Emma zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.