Appartement Chalet Sonnentanz

9,4

• Ligging t.o.v. pistes8,4

5 tips over Appartement Chalet Sonnentanz

Ronald & Conny Ots, 5-7-2015
Grossglockner, Kitzsteinhorn, Zell am see, Krimml wasserfalle en nog zoveel meer
Yvonne, 12-5-2015
De Krimml watervallen en een bezoek op 3029 m hoogte aan de Kitzsteinhorn zijn een echte aanrader!
Marsha, 22-1-2015
Veel restaurants hebben een kinderspeelkamer. Waardoor het voor de kinderen en ouders extra leuk is. Verder overal schone toiletten en verschoon mogelijkheden erg kindgericht.

We hebben een aantal aanbieders voor Chalet Sonnentanz voor je op een rij gezet:

Dave, 5-1-2015
    Broodjes service aanwezig en skipassen verkrijgbaar in het complex
    hajosmit, 11-9-2014
    Zowel in de winter als in zomer veel te doen. Winter: ontdek de Maiskogel bij Kaprun. Heerlijk klein skigebied. Zomer: Uttendorf-Weissee en Hohe Tauernmuseum Mittersill.