Tijdelijk €25 aanbetaling

Chalet Sonnentanz

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Chalet Sonnentanz voor je op een rij gezet:

9.5FenomenaalScore uit 128 reviews

Meer appartement info

128 Reviews over Chalet Sonnentanz

• 10Familie Voogt25-08-2022

Fijne plek!

Fijne plek, precies wat we zochten. Een ruime lodge. Zwembad, trampoline, tafeltennis en voetbalspel voor onze tieners. Veel te doen in de omgeving, waarbij de Salzburgerlandcard een aanrader is. Alleen jammer dat de gondels in Zell am See en Kaprun daarin niet inbegrepen zitten. Onze hoogtepunten waren paracelen, de Weissee, de roofvogelshow in Rauris en het suppen op de Zellersee bij Thumbersbach. Mooi zwembad daar dat uitkijkt over het meer. Een tip voor de Krimmel waterval: loop omhoog via het toeristische pad, picknick helemaal boven aan de waterval (klein stukje doorlopen) en loop terug via het 'alten Krimmler pad' door het bos. Ook met de trein en bus naar de Schmittenhohe bahn, de gondel naar boven en via de Pinzgaurhutte door het bos terug naar Piesendorf lopen is een tip voor een leuk wandeluitje.

• 9Natuur
  • 10Fam. Bussink15-08-2022

Super appartement in een hele mooie omgeving

We hadden een modern appartment op de 1e etage, een fijn (smal) balkon met een super mooi uitzicht. Goede keuken en fijne badkamer! Voor de kinderen (9, 7 en 4 jaar) had het complex mooie faciliteiten: zwembad en een leuke speelhal wat tevens ook leuke ontmoetingsplekken met andere kinderen waren. Het dorpje Piesendorf is een klein gezellig dorpje met een pizzaria, restaurant, bakker, mooi zwembad en een grote en kleine supermarkt. Alles binnen loopafstand (max 300 meter, met uitzondering van de grote supermarkt (1km) en zwembad (600 meter). Verder een compliment naar de fam. Bovy, die altijd goed te bereiken waren bij vragen. Piesendorf is verder ook een centrale plaats voor het maken van uitstapjes ,die we met de Salzburgerland Card gedaan hebben, die kaart is ook aan te raden trouwens!

• 10Natuur
  • 10Gijs28-09-2021

Fantastische vakantie!

Geen minpunten! Zeer ruim en mooi ingericht appartement. Voor ons zoontje een zwembad in de tuin waar hij genoten heeft! De familie Bovy heeft ons een fantastische vakantie bezorgd!

• 10Daniëlle Koolloos25-09-2021

Fantastisch verblijf, zeker een aanrader voor gezinnen!

Dichtbij bezienswaardigheden voor zowel zomer als winter! Wij komen hier zeker nog eens!

• 10Ruimte
  • 10Lodewijk17-09-2021

Het was net als de vorige keer een supervakantie!

We zijn een week bij Michiel en Hanneke geweest: het was net als de vorige keer een super vakantie! Met de handige ligging zijn we er veel op uitgetrokken, maar altijd weer terugkomend in het zwembad en de speeltoestellen voor de kinderen.

• 10Erik16-09-2021

Super!

Voor ons was dit na jaren zoeken eindelijk de plek waar we alles hadden dat we zochten! Rust voor ons en vertier voor de kinderen.

• 10Ligging t.o.v. pistes
  • 8Tonke van de Ven24-08-2021

Luxe en gezelligheid in 1

De appartement zijn prettig met heerlijk ruim balkon. Er verblijven in de zomer hier veel Nederlandse gezinnen, dus vriendjes zijn zo gemaakt. En als het weer meewerkt kun je na een actieve dag in de bergen, lekker in het zwembad plonsen en bij minder weer is er nog een gezellige speelkamer voor de kids. Door de centrale ligging zijn er binnen een half uur rijden genoeg opties: Saalbach-Hinterglemm biedt mooie kindvriendelijke wandelingen in de bergen, gave afdelingen met de fiets en een leuke wandeling in een kloof, in Kaprun (5 min) kun je zomer rodelen of een gletsjer bezoeken, bij Zell am See kun je suppen en de Grosglockner is ook niet ver weg. En je kunt altijd tips vragen aan de vriendelijke Nederlandse eigenaren.

• 9Ligging t.o.v. pistes
  • 8Familie Busch30-07-2021

heerlijk gehad, goede ligging, uitstekende service

We hebben een heerlijke week gehad bij chalet Sonnentanz. Het appartement (wij hadden nr. 1) was erg ruim en heel schoon. De service was ook prima. Er waren sneltesten beschikbaar via de eigenaren en ook hebben we gebruik gemaakt van de wasmachine (tegen betaling). Een heel mooi centraal gelegen in de regio chalet. Je kon alle kanten op. We hebben de Salzburgerland Card genomen en gebruik gemaakt van de vele mogelijkheden die deze gaf. Aanrader. We komen vast nog een keer terug.

• 10Niels20-09-2020

Fantastisch verblijf in Piesendorf

We hebben een fantastische tijd gehad in Chalet Sonnentanz. Het inchecken ging zeer vlot en als we nadien nog vragen hadden, konden we de eigenaars steeds bereiken. Ons appartement was brandschoon en zeer groot, alles was aanwezig! De WiFi was verder uitstekend. De locatie in het rustige Piesendorf is perfect, dichtbij de meeste to-do's in de buurt (Zell am See, Grossglockner, Kaprun ...). We kijken terug op een fantastisch verblijf en raden met andere woorden een verblijf hier zeer sterk aan!

• 9Kamphorst17-09-2020

Erg fijn appartement en prachtige omgeving.

Was erg prettig verblijf in een leuk dorp met genoeg faciliteiten. Mooi centraal gelegen in dit gebied. Appartement was compleet, gezellig, ruim en fijne balkons. Voor ons was het nadelig dat het zwembad gesloten was ivm hun eigen vakantie, voor ons jammer met warme dagen. Verbeterpunt zou zijn om raam van balkondeur te vervangen. Het was erg netjes en schoon.

Eigenaar, 18-09-2020

Hallo familie Kamphorst,

bedankt voor jullie mooie review! Het raam wordt inderdaad deze herfst vervangen, bedankt voor de tip. Mbt het zwembad, dat stond wel ook aangegeven op onze website dat het zwembad geopend is in de maanden juni, juli en augustus. In september worden de nachten vaak al te koud om het zwembad op temperatuur te houden, dat had in dit geval dus niets met onze eigen vakantie te maken.

Groetjes Hanneke & Michiel

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Schmiedstraße 29, 5721