Appartement Chalet Sonnentanz

AppartementWeer vandaag29°13°
Appartement Chalet Sonnentanz
9,4

• Ligging t.o.v. pistes8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Chalet Sonnentanz voor je op een rij gezet:

81 reviews over Appartement Chalet Sonnentanz in het Nederlands

Super fijne wintersport vakantie!

Arjan Kramer
3-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

We hebben samen met ons gezin van 5 (3 dochters) en verdere familie (opa & oma + zus en partner) een erg fijne week gehad met kerst 2017.

We hadden het Penthouse appartement (app. 8) en voldoende ruimte voor deze groep van 9 personen. De twee ruime badkamers en ruime woonkamer bieden voldoende plaats om een groep als de onze te herbergen. Alle ruimtes waren erg schoon en verzorgd en maakte een goede indruk.

Tijdens de wintersport is de verwarmde ruimte onderin het complex ideaal om 's avonds je ski-schoenen en ski's veilig en comfortabel achter te laten.

Vanuit het appartement is het ca. 10 minuten rijden naar de pistes in Zell-am-See en Kaprun, waar voldoende parkeer gelegenheid is en van waaruit je een ruime keuze hebt aan pistes voornamelijk voor beginners en semi-gevorderden.

We zijn door Hanneke en Michiel erg vriendelijk en persoonlijk onthaalt en ze stonden steeds klaar om ons te helpen met welke vraag dan ook.

Kortom wij hebben hier een erg fijne wintersport vakantie gehad!

Leuk

Dick
15-12-2017

Chalet netjes, ruime kamers. Woonkamergedeelte kon wat huiselijker gemaakt worden. Met kinderen geweest (8 en 9) maar verder kinderen van zelfde leeftijd aanwezig in het chalet wat iets tegenviel (kinderen van eigenaren wel superlief:-)) Bar onderin chalet gedurende 2 weken maar 2 keer open geweest. Veel gelezen over dingen die georganiseerd werden door eigenaren maar in die 2 weken niets van dat alles. Eigenaren kwamen ook met weinig voorstellen over wat te doen in de regio en wekten ook niet de indruk dat ze voor vragen open stonden.

Zal wel te maken hebben met einde van het seizoen (hoewel we er medio augustus waren, dus voor NL nog hoogseizoen).

Schoonmaken appartement zou wel eens tussendoor gedaan kunnen worden.

Handdoeken mogen omgewisseld worden, allen tegen hoge prijs helaas.

Broodjesservice kan aangevraagd worden via chalet. Dat is ideaal!

Piesendorf leuk dorpje, grote supermarkt aanwezig op 15 minuten lopen en 5 minuten rijden. Toerisme op nabije locaties gedomineerd door meer dan 50% Arabische gasten, welke niet de gemiddelde westerse normen en waarden qua hygiëne en gedrag hebben. Als je hier doorheen kunt kijken is het enorm genieten van veel natuurschoon, alles binnen 45 minuten rij-afstand.

Zwembad op 10 minuten lopen ziet er goed uit, alleen in die 2 weken daar niet rustig kunnen genieten van een boekje of puzzeltje wegens enorme hoeveelheid steekvliegen en wespen.

Super goed..aanrader!

Fam. van de Burgt
21-10-2017

We zijn vandaag thuis gekomen na een weekje Sonnentanz.

Grote complimenten aan de familie Bovy, appartement zeer netjes met groot balkon. Zeer behulpzaam ook. De omgeving is erg mooi en zeker met het weer wat wij hadden is dit helemaal top.

Het hoge cijfer wat je continu terug ziet komen in de reviews is meer dan terecht.

Hanneke en Michiel, bedankt voor een mooie week in Piesendorf.

Piesendorf the place to be om regio te verkennen

Fam. Elferink
    23-9-2017
    • Ligging t.o.v. pistes10

In het najaar is het volop genieten van de rust en ruimte van Piesendorf, Kaprun, de Weissee, Zell am see, de,schmittenhohe, het nationaalpark mittersill, de klamm etc etc. Daarna lekker relaxen in je mooie en goed verzorgde appartement in Piesendorf sonnentanz met WiFi die ECHT werkt. Ook als het weer wat minder

Top week!

Alex en Lyanne
    9-9-2017
    • Ligging t.o.v. pistes9

We hebben een prachtige week gehad!Onze kids deden het heel goed in de frisse berglucht😀.Het appartement was netjes,ruim en gezellig.De bedden sliepen heerlijk.Mooie omgeving,leuke speelzaal voor de kids en lieve gastvrije mensen!Aanrader!Dank voor alles!
    • Ligging t.o.v. pistes8

Het appartement is niet al te ruim voor 6 personen en de uitrusting, kopjes, borden, pannen is voor dat aantal ook niet helemaal voldoende

Wel heel fijn: de ligging, de eigenaren en het is er schoon en fris!

Fantastisch verblijf met hoge srevice

A Van Ham
    6-8-2017
    • Ligging t.o.v. pistes8

We hebben een heerlijke vakantie gehad. Fam Bovy zorgt voor een heerlijke sfeer in gemoedelijkheid.

Er worden dingen georganiseerd. Maar niets moet alles mag.

BBQ met alle kids en gasten was heerlijk. Leuke speeltoestellen en speelkamer. Goede reistips gekregen en veel kinderen dus aan spelen voor kids geen gebrek.

Er waren op het moment wel veel wespen maar direct werd brandweer ingeschakeld om dit te verhelpen.

Kortom: een TOP vakantie in een prachtige omgeving met genoeg highlights binnen max 40min aanrijden.

Alles was top!

Fam. van der Meer
    3-8-2017

Leuke mensen. Mooie ruime appartementen. Veel kinderen en ruimte om mee te spelen. Mooie ligging. Gezellige bbq met alle gasten. Veel te doen in de omgeving. Wij hebben echt een top vakantie gehad!

Oude reviews (archief)

Geweldige accommodatie, zeker met kinderen

casper struijk
    2-9-2016

Service, gastvrijheid, bedden, uitzicht, activeiten in de buurt

Super accommodatie, veel te doen in de omgeving

Martijn en Carolien
      2-9-2016

Onze eerste zomervakantie in Oostenrijk, en zeker voor herhaling vatbaar!

Chalet Sonnentanz mooie appartementen, van alle gemakken voorzien. Broodjes service; 's ochtends verse broodjes aan de deur, dat is echt vakantie! Leuke tuin voor de kids met schommel en trampoline, en speelzaal met oa tafeltennis en voetbaltafel.

Vanuit het apartement kijk je uit op de prachtige groene bergen. Er is veel te doen in de omgeving, de eigenaren geven je hier leuke tips over.

Wij hebben genoten, en komen heel graag nog eens terug!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Chalet Sonnentanz in Piesendorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Chalet Sonnentanz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Chalet Sonnentanz scoort een 9.35 uit 10 op basis van 94 reviews.