Appartement Chalet Sonnentanz

9.5Fenomenaal

• 9.3Inrichting
  • 9.6Hoeveelheid ruimte
  • 8.6Ligging t.o.v. pistes

We hebben een aantal aanbieders voor Chalet Sonnentanz voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info
Tonen op kaart

Contact

113 reviews over Appartement Chalet Sonnentanz

• 2019
    9Stephan03-11-2019

Fijne locatie voor een heerlijke vakantie

Mooie appartementen! Schoon....alle voorzieningen aanwezig. Prima verbinding naar Zell am See. Ik kom er al een aantal jaren! 1 aanbeveling is de kussens😉

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in januari 2019

• 10Alex wolf31-10-2019

Zeer gastvrij! Mooi complex en heerlijk met kinderen. Aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 10Hanneke30-10-2019

Geweldige vakantieplek

We hebben een heerlijk verblijf gehad bij Hanneke en Michiel. Een heerlijk onderkomen midden in een rustig dorpje, maar wel een dorpje voorzien van alle belangrijke voorzieningen zoals een supermarkt, restaurantjes, bakker en pinautomaat. En natuurlijk een heerlijk open lucht zwembad op 600 meter lopen bij het huis vandaan. Chalet Sonnentanz is een perfecte uitvalsbasis om alle belangrijke attracties in de buurt te verkennen. Zeker met kids een perfecte plek om als ouders ook een ontspannen vakantie te hebben, want eenmaal ter plekke zie je de kinderen niet meer terug. Ze spelen met andere kinderen in de ruime speelzaal of in het heerlijke zwembad. Lekker om af te koelen na een warme dag in de bergen. Wij komen zeker terug!

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 6fam gritter27-10-2019

niet voor herhaling vatbaar

appartement was ruim maar niet voor 10 personen wij waren met zijn vieren drie volwassenen een kind van 17 jaar aankomst was goed geholpen door de gastvrouw maar het hel dorp piesendorf waren ze aan het opbreken echt helemaal overhoop straten eruit veel afgezet hadden ze van te voren wel even mogen zeggen veel overlast zwembad viel vies tegen klein en als je wou zwemmen moest je langs andere gasten die in de tuin wat stonden te drinken vonden wij storend dorp zelf was niet veel te beleven openbaar zwembad was super omgeving was ook mooi gingen elke dag weg ook ivm met overlast dat ze aan het werk waren in het dorp en nadeel was we zaten bovenin het appartementen complex dat er geen lift was maar dat wisten we waren wel veel trappen gastheer en vrouw waren wel aardig persoonlijk zelf zouden wij hier niet meer naar toe gaan wel veel voor kleine kinderen te doen speel hal

• 6Ligging t.o.v. pistes

Michiel Bovy, Eigenaar, 30-10-2019

Beste familie Gritter,

bedankt voor jullie review. Jammer dat jullie vakantie bij ons niet geworden is wat jullie er van gehoopt hadden. Op het moment dat jullie bij ons reserveerden in december 2018 wisten wij natuurlijk niet dat er hier in het dorp in de zomer zoveel gebouwd en gewerkt zou worden. Helaas wordt daar hier vooraf niets over meegedeeld en hebben wij het er ook maar mee te doen, wat niet weg neemt dat wij helemaal kunnen begrijpen dat die periode afgelopen zomer verre van ideaal was als je hier op vakantie was en dat jullie er overlast van gehad hebben.

Het zwembad in onze tuin is natuurlijk ook open voor andere gasten, dus het dan storend vinden dat er ook anderen in de tuin zitten is vervelend, maar helaas niet iets waar wij iets aan kunnen doen. Volgende keer een privé huis boeken? De maten van het zwembad, inclusief foto's, staan gewoon op de website, dus dan achteraf klagen dat het te klein is, is misschien ook niet helemaal eerlijk?

In ieder geval bedankt voor jullie verblijf bij ons en wie weet, tot ziens.

Met vriendelijke groet,

Familie Bovy

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 10Fam Wapenaar24-10-2019

Altijd goed!!

Fijne plek voor zowel ouders als kinderen. Mooie ruime appartementen met een volledig uitgeruste keuken met afwasmachine en goede oven. Fijne bedden en badkamers met goede douches plus bad. Schoon en verzorgd, bij aankomst is er zelfs aan gedacht dat je nog geen boodschappen hebt kunnen doen, afwasborstel, vaatwasblokjes ed.. heel fijn! Bij aankomst de skipassen te regelen bij het chalet. Skies e.d kunnen in de verwarmde ruimte beneden en je schoenen zijn de volgende dag heerlijk warm en droog! Onze kinderen vinden het heerlijk na een dag skien lekker te spelen in de grote speelruimte waar van alles is; voetbaltafel, klimrek, tafeltennis.. en ook aan de ouders is gedacht, een wijntje of biertje aan de bar samen met de eigenaren en de andere mensen in het complex. Er hangt een goede en gemoedelijke sfeer. Hanneke en Michiel zorgen er echt voor dat het een heerlijke week wordt. Broodjes service ook heel erg prettig!

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in februari 2019

• 10A. Gluckensluck24-10-2019

Top vakantie. Mooie omgeving en een fijne accommodatie.

Gereisd met vrienden in september 2019

• 10Herman vd ploeg24-10-2019

fantastische accommodatie met hele leuke hosts!!

wij zijn inmiddels meerdere malen teruggekeerd naar Chalet Sonnentanz omdat wij daar altijd een hele fijne en zorgeloze vakantie hebben! Mooie, ruime en schone appartementen met alle voorzieningen die je nodig hebt! verder ontzettend vriendelijke eigenaren die altijd voor je klaar staan en waarmee je ook in hun gezellige bar, in tegenstelling tot andere appartementencomplexen waar wij zijn geweest, een lekker drankje kunt drinken!

Gereisd met partner in januari 2019

• 10Ernesto Vlasman24-10-2019

Hele fijn vakantie in een top appartement!

We zijn een week geweest en hebben het super naar ons zin gehad. Het zwembad is voor mij op vakantie echt een voorwaarde, lekker even afkoelen wanneer je wilt. Het gemeentebad van Piesendorf ligt dichtbij en is daar een fijne aanvulling op. Grote plus is toch wel de grote speelzaal waar de kinderen altijd terecht kunnen. De gastvrijheid van Michiel en Hanneke voelt goed; je bent echt welkom en ze staan klaar om te helpen waar nodig!

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10Danielle24-10-2019

Fantastisch, echt een aanrader!

Echt een fantastische plek om naar toe te gaan! Zeker met kinderen is dit een aanrader. Wij komen hier ieder jaar, zeker 2 keer. In de winter is het prachtig met uitzicht op de bergen en sneeuw. Ook de ski pistes zijn erg goed bereikbaar en na het skiën is het erg gezellig in de bar! De zomer is ook echt een aanrader. Mooie wandelingen maken, of een dagje relaxen aan het zwembad.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10Erwin24-10-2019

Sowieso voor herhaling vatbaar

Gastheer- en vrouw supervriendelijk en behulpzaam. Schone en ruime locatie, goed bereikbaar en dichtbij alle belangrijke voorzieningen!

Gereisd met vrienden in oktober 2019

6 tips over Appartement Chalet Sonnentanz

• Mayke Herberts, 03-11-2019

Hun nieuwe droom die uitgekomen is, een eigen, verwarmd, zwembad in de tuin. Met afmetingen van 3,5 x 7,5 meter en een diepte tussen de 1.20 en 1.60 meter (net iets te klein om baantjes te trekken) is dit een heerlijke plek in de zon om op warme dagen verkoeling te zoeken en voor de kids om zich te vermaken en met andere kinderen te spelen.

• hajosmit, 11-09-2014

Zowel in de winter als in zomer veel te doen. Winter: ontdek de Maiskogel bij Kaprun. Heerlijk klein skigebied. Zomer: Uttendorf-Weissee en Hohe Tauernmuseum Mittersill.

• Ronald & Conny Ots, 05-07-2015

Grossglockner, Kitzsteinhorn, Zell am see, Krimml wasserfalle en nog zoveel meer

0 vragen over Appartement Chalet Sonnentanz

Appartement info