Géén boekingskosten

Appartement Chalet Sonnentanz

OostenrijkSalzburgPiesendorf

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Chalet Sonnentanz voor je op een rij gezet:

9.1FenomenaalScore uit 126 reviews

Contact

126 Reviews over Chalet Sonnentanz

• 10Gijs28-09-2021

Fantastische vakantie!

Geen minpunten! Zeer ruim en mooi ingericht appartement. Voor ons zoontje een zwembad in de tuin waar hij genoten heeft! De familie Bovy heeft ons een fantastische vakantie bezorgd!

• 10Daniëlle Koolloos25-09-2021

Fantastisch verblijf, zeker een aanrader voor gezinnen!

Dichtbij bezienswaardigheden voor zowel zomer als winter! Wij komen hier zeker nog eens!

• 10Ruimte
  • 10Lodewijk17-09-2021

Het was net als de vorige keer een supervakantie!

We zijn een week bij Michiel en Hanneke geweest: het was net als de vorige keer een super vakantie! Met de handige ligging zijn we er veel op uitgetrokken, maar altijd weer terugkomend in het zwembad en de speeltoestellen voor de kinderen.

• 10Erik16-09-2021

Super!

Voor ons was dit na jaren zoeken eindelijk de plek waar we alles hadden dat we zochten! Rust voor ons en vertier voor de kinderen.

• 10Ligging t.o.v. pistes
  • 8Tonke van de Ven24-08-2021

Luxe en gezelligheid in 1

De appartement zijn prettig met heerlijk ruim balkon. Er verblijven in de zomer hier veel Nederlandse gezinnen, dus vriendjes zijn zo gemaakt. En als het weer meewerkt kun je na een actieve dag in de bergen, lekker in het zwembad plonsen en bij minder weer is er nog een gezellige speelkamer voor de kids. Door de centrale ligging zijn er binnen een half uur rijden genoeg opties: Saalbach-Hinterglemm biedt mooie kindvriendelijke wandelingen in de bergen, gave afdelingen met de fiets en een leuke wandeling in een kloof, in Kaprun (5 min) kun je zomer rodelen of een gletsjer bezoeken, bij Zell am See kun je suppen en de Grosglockner is ook niet ver weg. En je kunt altijd tips vragen aan de vriendelijke Nederlandse eigenaren.

• 9Ligging t.o.v. pistes
  • 8Familie Busch30-07-2021

heerlijk gehad, goede ligging, uitstekende service

We hebben een heerlijke week gehad bij chalet Sonnentanz. Het appartement (wij hadden nr. 1) was erg ruim en heel schoon. De service was ook prima. Er waren sneltesten beschikbaar via de eigenaren en ook hebben we gebruik gemaakt van de wasmachine (tegen betaling). Een heel mooi centraal gelegen in de regio chalet. Je kon alle kanten op. We hebben de Salzburgerland Card genomen en gebruik gemaakt van de vele mogelijkheden die deze gaf. Aanrader. We komen vast nog een keer terug.

• 10Niels20-09-2020

Fantastisch verblijf in Piesendorf

We hebben een fantastische tijd gehad in Chalet Sonnentanz. Het inchecken ging zeer vlot en als we nadien nog vragen hadden, konden we de eigenaars steeds bereiken. Ons appartement was brandschoon en zeer groot, alles was aanwezig! De WiFi was verder uitstekend. De locatie in het rustige Piesendorf is perfect, dichtbij de meeste to-do's in de buurt (Zell am See, Grossglockner, Kaprun ...). We kijken terug op een fantastisch verblijf en raden met andere woorden een verblijf hier zeer sterk aan!

• 9Kamphorst17-09-2020

Erg fijn appartement en prachtige omgeving.

Was erg prettig verblijf in een leuk dorp met genoeg faciliteiten. Mooi centraal gelegen in dit gebied. Appartement was compleet, gezellig, ruim en fijne balkons. Voor ons was het nadelig dat het zwembad gesloten was ivm hun eigen vakantie, voor ons jammer met warme dagen. Verbeterpunt zou zijn om raam van balkondeur te vervangen. Het was erg netjes en schoon.

Hallo familie Kamphorst,

bedankt voor jullie mooie review! Het raam wordt inderdaad deze herfst vervangen, bedankt voor de tip. Mbt het zwembad, dat stond wel ook aangegeven op onze website dat het zwembad geopend is in de maanden juni, juli en augustus. In september worden de nachten vaak al te koud om het zwembad op temperatuur te houden, dat had in dit geval dus niets met onze eigen vakantie te maken.

Groetjes Hanneke & Michiel

• 8Claudia en Iris27-08-2020

Met 1 woord Fantastisch!

Fijn ontvangst door Hanneke, wij waren met 2 gezinnen. 1 gezin met 3 kinderen hadden appartement 8 het grootste van het hele complex. Zeer mooi, groot en van alle gemakken voorzien. Ander gezin met 2 kinderen hadden appartement 6 ook zeer mooi, schoon en van alle gemakken voorzien. Super goede WiFi, zeer fijne tuin voor de kinderen met een heerlijk schoon zwembad. Bakker om de hoek, heerlijk restaurants om de hoek. Fijne ruimte om de fietsen te plaatsen. Fam Bovy is zeer gastvrij je kunt ze ten alle tijden raadplegen of appen. Piesendorf zeer gemoedelijk dorp, vriendelijke inwoners, zeer mooi groot zwembad gemaakt van RVS. Prachtige ligweide. Sonnentanz heeft een goede ligging voor uitvalsbasis, om bijv naar de krimmler watervallen te gaan, roddelen op de maiskogel, met de lift naar de kitzsteinhorn. Supermarkt en bakker in het dorp . Als ik een minpunt zou moeten noemen zijn het de kussens en de te lichte gordijnen. Wij komen terug

Michiel, Eigenaar, 18-09-2020

Bedankt voor jullie mooie woorden en tot de volgende keer!

Groeten Hanneke & Michiel

• 9Fam. Van der Velde22-08-2020

Helemaal TOP! Ik kan het iedereen aanbevelen!

We hebben met ons gezinnetje (met 2 kind.) een heerlijke tijd gehad in Sonnentanz. We hebben in drie verschillende app. gezeten. Allen hadden een andere inrichting, waren keurig, compleet en zeer schoon. Erg prettig: afwasmachine (je krijgt er 2 blokjes bij), koffiefilters aanwezig (en soms koffie), een kaasschaaf (!) en goede wifi! Nog een paar extra pluspunten voor kinderen: tuin met schommel, glijbaan, trampoline. Tevens een soort chillroom met tafeltennistafel, voeltbalspel, etc. En echt zo zalig dat er een zwembad aanwezig is. Soms gaat de poolbar open en is het gezellig borrelen met de eigenaren en de overige gasten. De ligging is perfect; veel activiteiten zijn vanuit Piesendorf binnen een half uur te bereiken. Een prachtplek voor iedereen die van natuur houdt, voor gezinnen met kinderen, maar ook voor wandelaars. Sonnentanz is als 'thuiskomen na een actieve dag in de bergen'. Hanneke & Michiel zijn superleuk en erg gastvrij.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Michiel, Eigenaar, 18-09-2020

Wat een mooie review! We gaan er bijna van blozen :) Tot de volgende keer!

Groeten Hanneke & Michiel

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)