Pension Anette

• Ligging t.o.v. pistes6,0

2 reviews over Pension Anette in het Nederlands

Prima pension

Cisca, 1-3-2011

Goed appartement (slaap- zitkamer/keuken en aparte slaapkamer, wc en douche) de eigenaars zijn erg vriendelijke mensen. De skibus stopt vlakbij (2 min.lopen) ontbijt was goed verzorgd en het avondeten werd met verse producten bereid, alleen wel eten wat de pot schaft (zuurkool, rodekool, aardappels met groenten e.d.) soep vooraf en toetje na, erg lekker maar de kinderen hadden liever schnitzel met patat en dat hebben we 1 avond gehad.

voor herhaling vatbaar

lansink, 10-3-2010
  • Ligging t.o.v. pistes6

Het is een goed pension(appartementen) dat het verdiend om vermeld te worden in Zoover, we waren hier met meerdere families, in de kleder was een zit ruimte met voetbaltafel koelkast en tv hier konden we 's avonds met zijn allen zitten. Het eten was prima en de appartementen ook. De eigenaars zijn zeer gastvrij.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Anette in Piesendorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Anette zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Anette scoort een 8.5 uit 10 op basis van 2 reviews.