Pension Vocario

4 reviews over Pension Vocario in het Nederlands

Fantastische

Micha en Janneke
14-9-2015

Zeer gastvrij en vriendelijk! Mooie nieuwe kamers en zeer schoon!

Leuke tussenstop!

Bjorn
26-8-2011

Het dorpje zelf is vrij rustig, voor een restaurantje kun je beter 5 minuutjes rijden naar Werfen

Wij hadden hier geboekt voor een nacht en kregen een degelijke kamer, helaas zonder balkon (maar van de eigenaresse konden we het algemene balkon gebruiken) Alles is er wel aanwezig maar verwacht geen luxe, het is eerder een inrichting die aan vroeger doet denken.

Ondanks dat het bed kraakte konden we de volgende dag na heerlijk ontbeten te hebben onze tocht voortzetten

Kortom dit pension leent zich uitstekend als tussenstop voor de reis naar Kroatië.

Bevooroordeeld.

MarcoP
22-5-2010

Ben hier bijna opgegroeid en ben hier geweest in de zomer en winter. De sfeer is gemoedelijk en de eigenaren zijn vriendelijk en behulpzaam. Als je de basics verwacht dan krijg je die ook. De bedden worden bijzonder fijn opgemaakt.

Alles is netjes en schoon. Als je op zoek bent naar activiteiten dan ben je aan het verkeerde adres. Je moet er zelf wat van maken

We hebben een aantal aanbieders voor Vocario voor je op een rij gezet:

mooi, rustig en centraal gelegen

m.verissimo
10-10-2009

Pension Vocario is een gezellig en gemoedelijke familie pension. Hartelijke gastvrouw en heer. Niets is te veel voor hun. Heel geschikt om een paar dagen te vertoeven in een hele mooie omgeving. Ik kom hier al zo'n 20 jaar en nog steeds bevalt het mij uitstekend. In de winter is het goed toegankelijk en kun je skien in Werfenweng.

We hebben een aantal aanbieders voor Vocario voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Vocario in Pfarrwerfen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Vocario zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.