Reviews over Pfarrwerfen

Meer dan alleen doorreizen

Marianne,
    5-1-2017

We zijn een paar keer een aantal dagen geweest tijdens een vakantie. Je kunt met de fiets langs de rivier naar een prachtige kloof. Deze kun je daarna bewandelen. Ben je goed ter been? Dan kun je lopend naar het kasteel op de berg bij het dorp. De ijsgrotten op 15 autominuten van de camping zijn fantastisch. Salzburg is een uurtje met de trein door de prachtige bergen. Fantastische treinreis en prachtige stad. Overal moet je wel redelijk goed kunnen lopen. Maar ja, waar niet in.de bergen? Leuke campingeigenaren die je het volgende bezoek.weer herkennen.

Fantastische

Micha en Janneke,
    14-9-2015

Zeer gastvrij en vriendelijk! Mooie nieuwe kamers en zeer schoon!

Prima doorreiscamping, mooie omgeving.

Fam. Talen,
    25-7-2015

Pluspunten: zeer mooie omgeving, flexibele en aardige eigenaar, groene plaatsen met voldoende ruimte. Slechts een paar minuten van de snelweg A10. Verbeterpunten: modernisering sanitair is echt nodig. Door vele doortrekkers mis je wat gezelligheid als je wel langer wilt blijven. Rivier is mooi maar helaas niet geschikt om in te zwemmen door temperatuur en stroming. Op 20 min. loopafstand wel aangenaam klein zwemmeertje. En iets meer speelgelegenheid voor jonge kinderen en tieners zou ook een verbetering zijn.

Geweldig

Mirjam,
    31-3-2013

Vroeger kwam ik hier al met mijn ouders, broer en zus. Wat kan je hier goed eten zeg. Een aantal jaren ben ik hier nog even terug geweest en de kwaliteit is nog steeds het zelfde.

schone camping

weijgertse_1,
    24-6-2012

Het is een nette camping met een redelijk sanitair. Geschikt als doorreiscamping je mag aangekoppeld blijven staan. Om weer de snelweg op te komen moet er een flinke helling worden genomen. Verder een aardige eigenaar. De tomtom herkende deze camping niet goed en stuurde ons de verkeerde kant op. Als je de snelweg afgaat blijf dan langs het water rijden de camping ligt links.

Pfarrwerfen scoort een 9 uit 10, op basis van 3 reviews