Hotel Steiner

Hotel Steiner
8,7

• Ligging t.o.v. pistes8,8

7 reviews over Hotel Steiner in het Nederlands

Kijk altijd je nota na, kloppen NIET

M. bredewoud
27-3-2015
  • Ligging t.o.v. pistes9

Het is een leuk hotel, dichtbij de pistes. Heb alleen een nare ervaring met de rekeningen gehad. 3 x op rij klopte de rekening van de drank niet. stonden ook van andere kamers op mijn rekening. laatste keer een offerte gevraagd zoals voorheen. bleek ik ook nog mijn skipas apart te moeten betalen. gevraagd directie mij te laten bellen, geen moeite genomen om me te bellen....... slechte zaak naar gevoel aan over gehad....

superhotel

Geertrui Vermaerke
2-12-2014

Een heel goed hotel ,lekker eten ,mooie kamers ,supervriendelijke mensen (zowel het personeel als de eigenaars)

Heel mooie begeleide wandelingen ...

Obertauern's best

eric_fredrix
30-3-2014
  • Ligging t.o.v. pistes9

Na 12 jaar opnieuw bij Hotel Steiner gelogeerd. Fantastisch goed hotel dat groter en moderner is geworden maar met een zeer aangename en familiale, uitmuntende service. Kamers, infrastructuur en restaurant van zeer hoog niveau. Een echter aandrader. Ook Obertauern zelf blijft zeer aangenaam om te skien.

We hebben een aantal aanbieders voor Steiner voor je op een rij gezet:

goed hotel met ruime kamers en lekkere keuken

bianka, damiaan en kenzo
22-2-2010
  • Ligging t.o.v. pistes9

krokusvakantie doorgebracht in hotel Steiner, prachtig hotel met groot zwembad en mooie welness, heel goed gelegen tov de pistes, lekkere keuken, kind en jeugdvriendelijk, een aanrader

Absoluut aan te raden...

Werner
8-4-2009
  • Ligging t.o.v. pistes9

Heerlijke skivakantie met gezin (dochters 7j) en vrienden.

Perfecte locatie !

Perfecte service !

Enkel het weer was ondermaats, leek wel Zuidpool skiën... Gelukkig konden we steeds terugvallen op de schitterende accomodatie van de Fam. Steiner.

(opgelet : hotel is gesloten tijdens zomermaanden mei-okt).

• Ligging t.o.v. pistes9

Prachtig hotel, vanuit skistall de weg oversteken en dan sta je direkt op de piste. Zeer gevarieerd ontbijtbuffet en diner. Fantastisch zwembad met welnessruimtes, diverse soorten saunas en grote kinderspeelzaal. Zeer vriendelijke bediening. Een aanrader dus.

2007
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

Echt een super hotel waar service met hoofdletters geschreven wordt. Tot in de puntjes verzorgd hotel met zwembad en zeer uitgebreid welness-gedeelte, dus ook bij slacht weer hoef je je niet te vervelen. Duurdere prijsklasse maar het geld dubbel en dwars waard.

We hebben een aantal aanbieders voor Steiner voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Steiner in Obertauern, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Steiner zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.