Appartement Steinadler

9,4

• Ligging t.o.v. pistes9,6

Laatste review
  • Ligging t.o.v. pistes10

3e week januari naar Obertauern geweest met ons mannenclubje. 2 appartementen gehuurd voor 6 dagen bij Steinadler. het appartment aan de voorzijde (A-gebouw;A31) was top! mooie inrichting ( je kon zien dat het geen "verhuur-appartement "was). Eindelijk goed banken om op te zitten. 2 aparte douches ( niet in bad). Het andere was ook prima. De sneeuw is in Obertauern echt goed. Het dorp ligt op 1740 meter en je kunt er volledig omheen skiën. Lekker sportief gebied met ruim voldoende km's voor 1 week (110 km). In Steinadler, receptie, e.d. is zondermeer goed. wij gaan zeker weer heen.

Kenmerken
Restaurant
Speeltuin
Sauna

4 reviews over Appartement Steinadler in het Nederlands

Super! sneeuw perfect. appartment : top!

pieter paulus
26-1-2016

• Ligging t.o.v. pistes10

We zijn al regelmatig in obertauern geweest, maar Steinadler is het beste complex (45app) die we gehad hebben. Vnl. Door de enorme gastvrijheid van de familie Larsson en hun staff. Super ligging naast de pistes en tegenover de liften. Sauna is top, appartement aan voorzijde A gebouw was goed ingericht met alle voorzieningen en ( eindelijk ) goede zitbanken.

Een aanrader voor iedereen!

Top-Appartement

B. Schreiner
2-4-2013
  • Ligging t.o.v. pistes10

Appartementen liggen perfect, recht tegenover de lift, ski-verhuur ernaast, zeer gastvrije beheerder, WiFi op de kamers.

Aanrader is de ontbijtservice, prima geregeld.

Kortom aanrader.

Super appartement!

Floortje
18-3-2013
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

Geweldig appartement! Perfecte ligging tegenover de liften, groot balkon, ruime parkeergarage voor de auto, ruim appartement, vriendelijk personeel en gratis wifi!

We hebben een aantal aanbieders voor Steinadler voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Steinadler in Obertauern, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Steinadler zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.