Hotel Sonnhof

Hotel Sonnhof
9,7

• Ligging t.o.v. pistes10,0

1 review over Hotel Sonnhof in het Nederlands

Gezellig hotel op de piste

Roger
22-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10
  • Ligging t.o.v. pistes10

Het hotel ligt midden op de piste. Vervoer naar het hotel en terug is goed geregeld met een sneeuwscooter. De kamers zijn ruim en mooi. Het eten is lekker, met korte wachttijden. De bar is gezellig en het personeel is vriendelijk. Het hotel ligt aan de piste, perfecte locatie om lekker te skiën.

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2018

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sonnhof in Obertauern, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sonnhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.