Hotel Sonnhof

super

willem bianca
4-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

super gewoon perfect hotel en alle medewekers super gelegen en de rit heen en terug maakt het een leuke ervaring

Gereisd Met partner in januari 2018

2007

Prima hotel

corrie
27-1-2007
  • Ligging t.o.v. pistes10

Prima hotel.Zeer goede sfeer.Ligging aan de piste. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met partner in Mon Jan 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sonnhof in Obertauern, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sonnhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.